מדריד שייכת לצעירים

ריאל מדריד של השנים האחרונות מחפשת כל שנה פיתרון חדש, כל שנה את הרונאלדו החדש, כל שנה גלטיקוס קם וגלקטיקוס נופל, אבל האם ריאל מדריד מצאה את הפתרון לעקוף אחת ולתמיד את ברצלונה העיקשת ?

והאם הניצחון הוא דווקא נמצא אצלה כבר ?

ריאל מדריד לא שקטה כבר למעלה מעשור מאז עידן בקהאם וואן ניסטלרוי אין שחקנים שבאמת עושים נחת לריאל. נתחיל אי שם בברצלונה של גווארדיולה שעד 2006 (אז עוד פפ לא עמד על הקווים) לא נספרה בכלל באותה רמה של ריאל מדריד עד שקם אחד, ליאו מסי, ושיגע את ריאל מדריד כשהשיא הגיע עם התוצאה הכי משפילה של מדריד בקלאסיקו, 6:2 מהדהד שהנהלת ריאל לא הבינה מאיפה זה הגיע ובאותה עונה ברצלונה של פפ הייתה בלתי ניתנת לעצירה וקטפה 6 תארים.

הבלאנקוס שוב התכנסו בסוף העונה כדי לחשוב מה לעשות עם הקבוצה למרות שהפיתרון מול העיניים שלהם הם עדיין לא בוטחים בצעירים שלהם כפי שברצלונה בוטחת בהם עם צ'אבי , אינייסטה , מסי , פיקה , בוסקטס ברצלונה היא התחרות העיקרית של מדריד וברגע שיבטלו אותם הם ירוצו כל הדרך אל התארים.

אז הוחלט להביא את כריסטיאנו רונאלדו, הסופרסטאר של היונייטד ושל פורטוגל במחיר אסטרונומי של 94 מיליון יורו , רק המחיר מראה על הרצון של פלורנטינו פרס , הנשיא של ריאל מדריד, שוב לחזור לכותרת של הקבוצה הטובה בעולם בכלל ובספרד בפרט, והיו שחקנים מצויינים לצידו של הפורטוגלי כמו גאגו, ראמוס, ראול, היגוואין אבל בעיקר ציין את תקופת חידוש הגלטיקוס הוא רונאלדו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עונה אחת ללא תארים משמעותיים עברה על ריאל ב-2010/11 עד שהם לקחו בעונה לאחר מכן אליפות ספרד וזו הייתה האחרונה שלהם עד עצם העונה הזאת, במשך 5 שנים לא הייתה לריאל מדריד אליפות ספרד, ושוב להנהלה לא נותרו מילים' חילופי מאמנים מהירים כך שכל עונה מתחלף מאמן, מוריניו, פלגריני, קרלו אנצ'לוטי ורפא בניטס כאשר האחרון לא הצליח לעשות דבר במדריד ומהר מאוד הבינו בהנהלה שעשו טעות והחליפו אותו בסמל של ריאל מדריד זינדין זידאן הצרפתי, שעד עכשיו עושה עבודה מעולה ומעבר בהרבה למצופה.

עם השנים בהנהלה לא הבינו מה הם עושים לא נכון, שופכים כסף ואת כל המשאבים שהם יכולים בכדי להביא רכש משמעותי ונראה היה שכל עונה יש סגל חדש ורק לאחרונה הצליחו לייצב טיפה את הסגל עם שחקנים צעירים וותיקים שיודעים את העובדה ומובילים את ריאל היום, אבל הדבר החשוב מכל הוא שריאל מצאה את הפתרון לצעירים של ברצלונה והוא הצעירים של ריאל והיבוא המוצלח.

ריאל של השנים האחרונות שונה מריאל של תקופת ראול וענקי הכדורגל והיא שונה בזה שפעם היא הייתה מביאה את הרכש הכי גדול בשביל אותה תקופה בלי חשיבה קדימה רק להביא תוצאות מיד, למעט ראול, קסיאס וראמוס לריאל לא היו את תווי הפנים שלה והדי אן איי שלה בסגל השחקנים עד שהשתנתה תפיסת המשחק של ריאל. 

השחקנים הישנים שהם כביכול כבר עשו את שלהם בריאל מדריד מצאו עצמם מחוץ למועדון כמו פפה וקואנטראו והכיוון הולך עם הצעירים דבר שבזמן האחרון זה היה היתרון של היריבה המרה , ברצלונה.

חלק מהתהליך, אסנסיו (AS)

החלו לשחק בקבוצה שחקנים שהם הדברים הבאים של הכדורגל העולמי והספרדי, שחקנים כמו תאו הרננדס, ואייחו, אסנסיו שכבר מדובר עליו שהוא השחקן עם הכי הרבה פוטניצאל שמדריד הוציאו בעשור האחרון  ואפילו היבוא שלהם מוצלח עם שחקנים כמו קסמירו, ואראן, לוקאס ואסקס וקארבחל שמהווים את השלד של מדריד בשנתיים-שלוש האחרונות ודוחפים אותה קדימה.

עוד אחד לאוסף, תאו הרננדס (האתר הרשמי של ריאל מדריד)

אם נסתכל על מדריד של שנות האלפיים במספרים ניראה כי, מדריד הייתה בבצורת בליגת האלופות בתור השיאנית, התואר האחרון שהיא לקחה לפני הגעתו של רונאלדו היה ב-2001/02 שכאמור זה היה עוד לפני פרוןייקט הגלטיקוס האחרון, אך לאחר מכן לא זכתה בתואר 12 שנה עד שבא רונאלדו בשיא הקריירה וסחף אחריו ביחד עם הצעירים המוצלחים ל-3 זכיות ב-4 שנים, מספרים לא ייאומנים  בקנה מידה אירופי ועולמי.

אם נחזור טיפה ליריבות בין ריאל לברצלונה שמאז ומתמיד היו שנואות אחת על השנייה ניראה כי ההיתרון הכי גדול שהיה לברצלונה במילניום החדש מתחיל להימחק לאט לאט, ריאל למדה את ה"טריק" עם שחקני הנוער והצעירים המוצלחים ביבוא אישי, ברצלונה לא מצליחה להעלות שחקני נוער מאז הפריצה הענקית של מסי והעלייה מ"הלה מאסיה" (האקדמיה של ברצלונה) הנוער של ברצלונה הולך ונעלם ואילו של ריאל הולך ומתחזק, רק בעונה האחרונה ראינו כי לברצלונה אין תחליף הגון בספסל בשביל אינייסטה וצ'אבי הצמד הכי גדול שהיה בברצלונה ואילו לבלאנקוס יש עוד ועוד שחקני הרכב פוטנצייאלים שיושבים על הספסל ומחכים להיזדמנות, כמו איסקו המוכשר שלקח אותה בשתי ידיים והציג עונה נפלאה, אך מכל שאמרתי יש לו מחליף למידה וייכנס לתקופה רעה, ואסקס וקובאצ'יץ' רק מחכים לעלות ולטרוף את המגרש.

דוגמא להזנחת מחלקת הנוער, גרימאלדו (AS)

לעומתה, ברצלונה עומדת חסרת מילים כאשר תקופת לואיס אנריקה נגמרה והלא נודע שמחכה עם ואלוורדה מפחיד את רוב האוהדים של הבלאוגרנה, נראה כי היה טיפה כאוס במדריד אבל כרגע פותחים דף חדש, כמובן שהבסיס לכל הסגל של מדריד הוא כריסטיאנו רונאלדו המפלצתי ולו לא מעט עוזרים שלפעמים אף מחפים עליו במשחקים פחות טובים, לריאל יש סגל רחב שמאפשר לה לשמור על שחקנים חשובים לרגעי ההכרעה ואף להראות שהעומק בספסל לא פחות טוב משחקני ההרכב.

שניהם בינגו אבל מה עם היתר? ניימאר ואומטיטי (האתר הרשמי של ברצלונה)

השחקנים הצעירים מראים כישרון יוצא מן הכלל ועוד שמות של צעירים מבטיחים מרחבי העולם כבר הועלו בקנה אחד עם הבלאנקוס כמו ויניציוס ג'וניור בן ה-17 מברזיל שכבר הובטח לו חוזה ארוך טווח בריאל , ובנוסף מאמצים עילאיים להחתים את הקיצוני שמאלי של מונאקו שמאיים לכבוש את אירופה והוא בן 19 בלבד, קיליאן אמבפה.

ריאל מדריד בכיוון הנכון ושינוי החשיבה של פלורנטינו פרס מניב תוצאות וכרגע ניראה שזיזו הוא הפפ גווארדיולה של מדריד והוא מצעיד אותה בדרך הבטוחה לתהילה, שחקנים צעירים שמראים ריאל מדריד דורסת ורעבה כמו אסנסיו וואסקס, שחקנים וותיקים שמשרים ביטחון ורוגע במגרש כמו רונאלדו ומודריץ',  ומאמן אחד שמקבל רוגע וגיבוי מלא מההנהלה, וכרגע נראה כי ריאל בדרך הנכונה לארץ המובטחת כאשר בברצלונה עוד מתברברים בינם לבין עצמם לרכש לא מוצלח בשנים האחרונות למעט ניימאר, סוארס ואומטיטי ונראה כי התחרות נוטה לזכות ריאל מדריד ללא צל ספק, אך חלון העברות לא ניגמר ומחכה לנו עונה מלאה בריגושים והפתעות.

חשיבה שונה, תוצאות טובות (UEFA)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort