כסף ותהילה זה לא הכול

אתם זוכרים את השחקנים שהיו הסמל של המועדון, ששיחקו בשביל הסמל והכסף היה עניין שולי, טוב אז השור הזה של השחקנים הולך ונעלם.

היום הכסף מסובב את העולם, וכולם עובדים בשביל הכסף, העיקר שיהיה לך כמה שיותר, ולא משנה כמה יהיה להם תמיד הם ירצו עוד, לא כולם ככה אבל הרוב כן. לפני כמה שנים אני לא מדבר על לפני 50 שנים, אלא 10 שנים, בכדורגל זה לא היה ככה ושחקנים שיחקו בשביל המועדון ובשביל האוהדים בעיקר והרוויחו מזה כסף על הדרך, היום זה שונה ושחקנים משחקים בשביל הכסף, והם ישחקו בשביל המועדון שישלם להם כמה שיותר.
השנה פרש אחד הסמלים הגדולים ביותר בכדורגל ואולי הסמל הגדול ביותר פרנצ'סקו טוטי, שלא משנה כמה כסף הציעו לו, וכמה תארים היו יכולים להיות לו, והוא עדין נשאר ברומא וזכה איתה רק באליפות אחת, אחרי שטוטי פרש הוא אמר: " אני מעדיף אליפות אחת עם רומא מאשר 10 אליפויות עם כל קבוצה אחרת, ורק שתבינו, היה לו הצעה גדולה מריאל מדריד, שאז נחשבה לאחת מאימפריות הכדורגל אם לא הקבוצה הטובה ביותר בעולם, ו-"הקיסר" הרומאי נשאר ברומא עד שהפרישה, 25 שנה באותו מועדון שגדל בו, גם קרלס פויול, ריין גיגס, פול סקולס סמלים גדולים בפניי עצמם, אבל הם שיחקו במועודנים שנילחמו על כול תואר אפשרי, לעומת טוטי שרק רצה לעשות מה שהוא אוהב במועדון שהוא אוהב.

סמל ענק (Gianluca Di Marzio)

בוודאי רובכם זוכרים את אחת הבגידות הגדולות ביותר בכדורגל כאשר לואיש פיגו ערק מברצלונה לריאל מדריד, היריבה הגדולה והמרה של ברצלונה והכל בגלל הכסף.
כיום המצב באירופה הוא טוב מבחינת הסמלים ובקושי ותראו שחקנים "בוגדים" במועדונים שלהם ועוברים ליריבה השנואה, הדוגמא היחידה שאני זוכר של שחקן שבגד במועדון שלו בזמן האחרון הוא פיאניץ' שעבר מרומא ליובנטוס, בגלל הכסף והתארים, בנוסף גם צ'אבי הרננדז שעבר לליגה הקטרית, שאומנם לא בגד בברצלונה, אבל גם החליט לא לפרוש בבדי הקטלונים וללכת לכסף הגדול של קטר.

עבר ליריבה השנואה ונחשב בעייני רבים הבגידה הגדולה בהסטוריה (Bleacher Report)

בארץ כבר אין סמלים, ואני אסביר את עצמי, הסמלים היחידים שאני יכול לחשוב אליהם שעדיין משחקים הם דקל קינן ואליניב ברדה (הוא שיחק גם במכבי חיפה והפועל תל אביב, אבל אחרי אירופה חזר למועדון שבו גדל, הפועל באר שבע, וגם דקל קינן אחרי אירופה חזר לירוקים מהכרמל), חוץ מהשחקנים הנ"ל כבר אין לנו שחקנים שמשחקים בישביל הסמל ולא בישביל הכסף, אחד המקרים הזכורים ביותר הוא מקרה ערן זהבי שאחרי שחזר מפלרמו לקבוצה ישראלית הוא חזר למכבי תל אביב, לאחר שהיה סמל גדול בהפועל תל אביב, מקרה נוסף הוא המקרה של יוסי בניון שעבר למכבי תל אביב לאחר מכבי חיפה, ושבר הרבה מהלבבות של האוהדים הירוקים, לפי דעתי לגיטימי אם היה עובר להפועל באר שבע הקבוצה שגדל בנוער שלה, או כל מועדון אחר חוץ מהמועדון הצהוב של תל אביב, אפילו גל אלברמן עבר העונה למכבי חיפה, הקפטן של מכבי תל אביב עובר לקבוצה השנואה, מכבי חיפה וישמש העונה הקפטן של הירוקים. אני לא מדבר על מקרה הפועל תל אביב שלאור המצב הכלכלי היו צריכים למכור את הכוכבים והסמלים שלהם כגון גילי ורמוט, שכנראה היה אצל האדומים אם לא היה את הבעיה הזו. היציעה לאירופה היא לגיטימית בהחלט כי מגיע לתת להם להתקדם השאלה לאיפה הם יחזרו בסוף, והשאלה היא כזו, לאיפה יחזרו תומר חמד, בירם כיאל, ביברס נתכו ועוד? לקבוצות שגידלו אותם או לא?
לפי דעתי אם השחקנים הישראלים ישחקו בשביל הסמל ולא בשביל הכסף,אני מאמין שהכדורגל במדינה שלנו יצמח וישתפר כמו כן גם הליגה הישראלית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית