גביע אמריקני: סן חוזה שוב מוחקת פיגור ומנצחת בקליפורניה קלאסיקו

לאחר המהפך הדרמטי בליגה, סן חוזה שוב מוחקת פיגור מקודם על  מנת לנצח בקלאסיקו של קליפורניה ולהעפיל לחצי גמר הגביע. וונדלבסקי שעלה עם המספר 38 על גבו, לכבוד מתיאוס סילבה שהתעורר מהקומה- להט, עם צמד שערים

שלב רבע הגמר במסגרת גביע ארה"ב הפתוח על שם לאמאר האנט- החל היום, בקרב שלפחות על הנייר, צריך להיות התנגשות טיטאנים של ממש. "רעידת האדמה" מסן חוזה, אירח את הלוס אנג'לס גלאקסי באצטדיון ה-"אוויה" לקלאסיקו של קליפורניה. שתי הקבוצות- המציגות פתיחת עונה בינונית במיוחד במחוז המערבי ב-MLS, נפגשו לפני קצת כ-תשעה ימים, במסגרת הליגה. אז זה הסתיים במהפך דרמטי של הקבוצה מסן חוזה. המארחים הגיעו למשחק מעודדים מעט ולא מבחינה מקצועית, לאחר שחברם -מתיאוס סילבה, התעורר מהתרדמת בה היה שרוי, לאחר תאונת טביעה.

האורחים פתחו את המשחק בלחץ גבוה וכעבור שלוש דקות בלבד, עלו ללוח התוצאות. ג'יל ואן דאם, שוב עשה זאת. הקפטן הבלגי של הגלאקסי, שכבש את שער היתרון בקלאסיקו האחרון, ניתר מעל כולם על מנת להגיע לכדור קרן של דוס סנטוס ונגח את הכדור לרשת. 1:0 מהיר ללוס אנג'לס.

בדקה ה-11 ג'ובאני דה סנטוס כמעט והכפיל את התוצאה בסטייל, אך הצ'יפ המחוכם של המקסיקני נהדף היטב על ידי שוער המשנה של "הקוויקס", שפתח היום בהרכב-אנדרו טארבל.

לאחר שלא היו במשחק בכלל ברבע השעה הראשונה, עוד רגע דז'ה וו-החזיר את המקומיים למשחק. התקפת מעבר מוצלחת של ה-"קוויקס", הסתיימה בכדור טוב לעברו של כריס וונדלובסקי, שמקצה הרחבה בעט חזק ושטוח היישר לרשת. שחקנה הנפלא של סן חוזה, שהשווה את התוצאה במשחק הקודם בין הקבוצות ועלה באופן חריג עם המספר 38 על גבו, לכבוד מתיאוס סילבה, שוב חוגג. 1:1.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכאן המשחק התאזן, עם התקפות מסוכנות משני הצדדים, אך ללא תוכן. בדקה ה-31, היה חייב להיות מהפך, לאחר כדור טוב של אוסן לרחבת החמש, ז'אמיר היקה המשיך עם העקב, אך הניסיון המתוחכם של האלבני ננעץ במשקוף. הלחץ המקומי התגבר, לאחר שבדקה ה-34-ניק לימה השתלט על כדור שלא הורחק כראוי, על מנת להוציא בעיטה שפספסה  במעט את הקורה הימנית.

בדקה ה-40, דוס סנטוס חדר לרחבה מהאגף הימני, הצליח לבצע את הטעיית הגוף על חשבון השומר שלו- פלוריאן יונגרית', אך ממש שבריר שנייה לפני שהמקסיקני בעט לשער, הבלם הגרמני התאושש וגלש כדי להרחיק את הכדור לקרן. שלוש דקות לאחר מכן, ערבוביה ברחבת הגלאקסי, הסתיימה בבעיטה לא מדויקת של דני הואסן.

ממש בדקה ה-45, עוד התקפת מעבר מצוינת של סן חוזה, הייתה צריכה להסתיים בשער, אך הניסיון של תומפסון לכיבוש, נהדף בשחקן אורח. 40 שניות לאחר מכן, שוב היקה סיפק החמצה גדולה, הפעם לאחר שקיבל כדור רוחב מצוין מלימה, אך משישה מטרים, האלבני לא הצליח לפגוע אפילו במסגרת. זה היה המהלך האחרון של מחצית קצבית למדי.

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה טומי תומפסון חטף כדור באזור המסוכן וסלל את דרכו לאחד על אחד מול השוער, אך בזה הסתכם המהלך הנהדר, לאחר יציאה מוצלחת של בריאן רואו. שתי דקות לאחר מכן, תומפסון שוב עשה שמות בהגנת הגלאקסי והפעם זה גם הוביל לכיבוש. הקשר הצעיר סיפק מהלך מצוין באגף הימני, בסיומו הכניס הרמה מוצלחת לרחבת החמש, אליה הגיע וונדלובסקי הלא מכוסה, שכבש את השני שלו במשחק. 1:2 לסן חוזה.

ההלם של הגנת גלאקסי נמשך בדקה ה-55, לאחר קרן שמצאה את ראשו של אנדרס אימפריאלה הלא מכוסה, אך הנגיחה של הארגנטינאי הייתה חלשה ורואו קלט את הכדור ללא קושי מיוחד. בדקה ה-62, סן חוזה השיגה צעד משמעותי בדרך לחצי הגמר. טעות פטאלית של הקישור האורח, הובילה לריצה ללא כל הפרעה של דני האוסן, שלא התבלבל מול רואו. 1:3 לסן חוזה.

בדקה ה-67, האוסן היה צריך לכבוש את הרביעי, לאחר השמטה של רואו שגם נפל לדשא, אך ההולנדי לא הגיע טוב לכדור, שעבר לרוחב השער. המארחים המשיכו לשטוף את הדשא, עם לא מעט התקפות מסוכנות. בדקה ה-81, האוסן הכניס כדור טוב ללימה, שניסה את כוחו מהאוויר, אך הכדור פספס את המסגרת. בדקה ה-83, עוד התקפת מעבר קטלנית של סן חוזה, הסתיימה בקול ענות חלושה לאחר פרגון יתר של וונדולבסקי, שהוביל להרחקה של הכדור מהרחבה.

חמש דקות לסיום המשחק, הגלאקסי שהיו מזעזעים במחצית השנייה, חזרו לחיים בצורה לא שגרתית. קרן מסוכנת של הגלאקסי הובילה לערבוביה כאוטית ברחבה, שהסתיימה בכך שהכדור פגע בגבו של השוער הצעיר-טארבל ומשם הלך לרשת. 2:3 לסן חוזה. 

למרות הלחץ של ל"א בדקות הסיום ובחמש דקות זמן הפציעות, סן חוזה מנצחת קלאסיקו שני תוך תשעה ימים ובצדק גמור. ה-"קוויקס" מעפילים לחצי גמר המפעל הוותיק בארה"ב.

 

כמו בליגה גם בגביע, הקלאסיקו של סן חוזה, לאחר מהפך מרשים (goal)

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort