7 בום

עוד קצת פחות משנה יעלו הנבחרות הגדולות בעולם על כר הדשא ברוסיה לפתיחת מונדיאל 2018 שיתקיים במדינה הקפואה. בשביל נבחרת אחת מדובר בהזדמנות לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל העולמי לאחר שנים ארוכות של היעדרות, ולאחר שהמונדיאל הקודם שוחק במדינתם ינסו הברזילאים להביא שוב גאווה למולדתם ולמחוק את הבושה מאותו משחק מפורסם מול גרמניה ההפסד המשפיל  7-1, שהיה לאחד ההפסדים הגדולים ביותר בהיסטוריה של טורניר גביע העולם.

באותו משחק מדובר היו לא מעט כוכבים על חלק המגרש של ברזיל אך האם הסגל של היום טוב בהרבה מהסגל ההוא, או שחילופי המאמנים על הקווים של ברזיל הם המפתח להצלחה שתגיע. לפני 3 שנים כאשר הביכו הגרמנים את הברזילאים מי שעמד בשערם של הסלסאו היה ג'וליו סזאר שכיום לא מזומן לסגל הנבחרת ומי שתופס את מקומו הוא אליסון מרומא, למרות שעונה טובה מבחינתו של אדרסון שעבר הקיץ למנצ'סטר סיטי יכולה לסדר לו מקום של קבע בין הקורות של הסלסאו.

עונה נהדרת הובילה אותו לאנגליה, עוד אחת טובה תוכל להביא אותו לגבהים חדשים. (קרדיט: Sportkeeda.com)

בהגנה של ברזיל היו אז דויד לואיז, ודאנטה במרכז כאשר מי שאיישו את עמדות המגנים הם מרסלו ומאייקון , אז השם החם שעשוי לתפוס את מקומו של מרסלו למרות עונתו הנהדרת עם ריאל מדריד הוא אלכס סנדרו שמועמד רציני לחזק את אלופת אנגליה צ'לסי, ובצד השני כנראה יהיה זה ראפיניה מבאיירן מינכן שאת מרכז ההגנה ימשיכו לאייש דויד לואיז וטיאגו סילבה למרות שאפשר יהיה למצוא תחלופה למקרה שאחד מהם לא יהיה טוב במהלך העונה הקרובה. מי שכנראה יזכו לזימונים די מפתיעים הם שחקנים מהברזילראו כמו רודריגו קאיו מסאו פאולו שכבר זכה למספר זימונים, רודריג'יניו בן ה-29 שמשחק בקורינתיאס ואם יחווה עונה מוצלחת במדי קבוצתו יהיה חלק מסגל השחקנים של ברזיל.

אם כי בקישור של ברזיל היו שחקנים כגון אוסקר (שגם כבש) וירד ברמת המשחק שלו כאשר עשה את המעבר לכסף הגדול של סין, וויליאן שבעונה החולפת שיחק מספר מועט יותר של דקות בצ'לסי ואף הפך לשחקן ספסל, כמוהו גם דוגלאס קוסטה שלא ממש נספר בבאיירן מינכן איתם יהיו שחקנים שיותר בולטים בקבוצותיהם כמו קאוטיניו שפורח בליברפול, את קאסמירו שהיה עוגן חשוב מאוד בזכייתה של ריאל מדריד באליפות ובליגת האלופות, וכמובן את הכוכב הכי גדול של הנבחרת ניימאר והם אמורים להצליח לגבור על כל יריבה שתעמוד בדרכם, אך ללא חלוץ טבעי בחוד יהיה מאוד קשה לסלסאו לחזור לקדמת הבמה.

למרות שכבש את השער היחיד במשחק הלב שלו נשבר. (קרדיט: Caught Offside)

האופציות של צ'יצ'ה מאמנה של ברזיל הם לא רבות אך בהחלט יש מספיק אפשרויות מעניינות, גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי הוא בהחלט יכול להיות שחקן מעניין שיעשה  צרות להגנות שיתמודדו מולו, גם ויניסיוס ג'וניור שחתם תמורת סכום שיא לשחקן בגיל הזה בריאל מדריד אולי יכול להיות חילוף מעניין מהספסל אך אם זאת עדיין הצטרכו בברזיל חלוץ בעל נוכחות כמו רוברטו פירמינו או ג'ונאס חלוצה של בנפיקה. אם ההרכב הנכון ואם שיבוצים בעמדות המתאימות אין ספק שברזיל יכולה לעשות טורניר מושלם מבחינתה וללכת עד הסוף לזכייה בתואר השישי שלה ולשמור על המקום הראשון בדירוג פיפ"א, אולי גם נקמה קטנה בגרמנים שכרגע נראים בלתי ניתנים לעצירה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort