סיכום עונה ירוקה עם החמצה

גם אם היו נותנים לכל השחקנים, האוהדים, אנשי הצוות המקצועי ואנשי ההנהלה של מכבי "האנטר" חיפה בתחילת העונה האחרונה ליצור חלום של מה שהולך לקרות בעונה הזאת אף אחד לא היה נותן את התוצאה שהייתה העונה

מכבי חיפה עשתה העונה היסטוריה כשהפכה לקבוצה הראשונה שמגיעה לגמר הפלייאוף מהמקום ה-8 בפלייאוף. על הדרך היא העיפה את חולון שהייתה מצויינת לאורך העונה הסדירה עם תצוגות כדורסל גדולות וניצחון 3-1 ענק בסדרה, בחצי הגמר פגשה את מכבי ת"א וניצחה אותה כדי להגיע לגמר הפיינל-פור אך לצערה היא הפסידה להפועל י-ם שבהחלט הייתה יותר טובה במשחק הגמר. אבל אם ניקח את העונה של הירוקים שהתחילו את העונה כקבוצה מאוד מאוד דלת יכולת וסיימה אותה עם היכולת הכי טובה בליגה כאמור חוץ מההפסד בגמר.

אפשר לחלק את העונה של הירוקים לשני חלקים, מתחילת העונה ועד החזרה של גרגורי ורגאס לארץ. ורגאס שנולד בונצואלה חזר לחיפה אחרי שבעונה שעברה כיכב במדי הקבוצה ומשחזר לקבוצה הוא נכנס אט אט ושוב חזר לככב ולהחזיק כמעט לבדו את כל הקבוצה על כתפיו ובשביל רק לסמן את ההצלחה שלו בירוק הוא זכה בתואר שחקן ההגנה הטוב של העונה. שחקן נוסף שבלט במשך רוב שלבי העונה ובייחוד במשחקי המאני-טיים הוא ג'ון דיברתולומיאו הקלעי המוכשר שתצוגות תכלית שלו והאחוזים הגבוהים שלו מהשלוש הם אלה שעזרו לירוקים להתקדם לשלבים המכריעים. ג'ון כיכב בכל אחד מהניצחונות החשובים של הקבוצה במהלך העונה, בין אם זה בשלבי הפלייאוף מול חולון, בין אם זה בניצחון בחצי הגמר מול מכבי ת"א, ובייחוד לקראת סיום העונה הסדירה כשהמקום בפלייאוף כמעט ולא היה מובטח ולא בכדי הוא נבחר בתואר ה-MVP של העונה הסדירה לאחר שסיים את העונה עם ממוצע של 12 נק' למשחק ועם כ-45 אחוזים מה-3.

ה-MVP של העונה הסדירה, יחסר לירוקים בעונה הבאה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

לצערה של מכבי חיפה ג'ון דיברתלומיאו עזב את הקבוצה לאחר העונה המטורפת שלו וחתם בצהוב של מכבי ת"א ל-3 שנים, בינתיים התחילו דיבורים על כך שדגן יבזורי כנראה יחזור לקבוצה, וגם מדברים על כך שיכול להיות שהתבצע טרייד עם מכבי ת"א כשעמית שמחון יעבור ללבוש צהוב וגיא פניני ילבש ירוק.

הכוכבים של העונה המפתיעה של הירוקים (האתר הרשמי)

אחרי עונה מטורפת כזאת של הירוקים ושוב עזיבה של אחד משני השחקנים החשובים של העונה, ונוסיף לזה שכרגע לא בטוח אם גם ורגאס ימשיך לעוד עונה קשה לדעת לאן מכבי חיפה תלך בעונה הבאה, ג'ף רוזן כבר מזמן הודיע שהוא לא רוצה בינתיים שהקבוצה תתחרה במפעלים האירופים ושהוא מוותר על התענוג. נוסיף לזה שרוזן גם לא מוכן להתחרות עם הכסף הגדול של מכבי ת"א והפועל ירושלים שעונה אחר עונה שמו את ידם על הכוכבים הגדולים שלו אז קשה להבין ולהעריך עד לאן תגיע הקבוצה בעונה הבאה. הסגל בעונה האחרונה שונה בכיותר מ-75% מהעונה שלפניה ואיך שזה נראה כרגע גם לעונה הקרובה, שתגיע אלינו במהרה, לא נראה כי הסגל יישאר אותו הסגל לו האוהדים מצפים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בנוסף ג'ף רוזן ביצע גם מספר שינויים בעמדות ההנהלה כשהגדולה שביניהם הייתה העזיבה של ארנון שירן לאחר 7 שנים במועדון. שירן לא מייחסים חשיבות רבה בכך שארגון הקופים הירוקים, המלווה את הסמל הירוק של מכבי חיפה לכל מקום, לא מגיע בשנתיים האחרונות למשחקי הכדורסל ולאחר עזיבתו מקווים בחיפה כי הארגון יחזור לשתף פעולה עם הקבוצה. בינתיים יש לציין שארגון ה"גרינגוס" של הכדורסל עשה עבודה מצויינת בעונה האחרונה ובייחוד במשחקים החשובים כשגרם לכל הקהל בהיכל רוממה לעודד ולדחוף את השחקנים שעל הפרקט בצורה מעוררת השראה אחרי הרבה זמן שההיכל היה שקט והיה נראה כמו אולם קונצרטיפ מאשר היכל כדורסל.

ארנון שירן עזב, האם הקופים יחזרו ליציעים? (מנהלת הליגה)

מכאן אנחנו מקווים שהקבוצה הירוקה תדע להציג את היכולת של סוף העונה האחרונה כי צבעוניות כזאת חסרה לנו בנוף הישראלי ותמיד כייף שהליגה היא הרבה יותר מותחת ומרתקת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית