לקראת גמר היורו עד 21

היום תיפגשנה שני הנבחרות הצעירות של מעצמות הכדורגל, ספרד וגרמניה, בגמר אליפות אירופה עד גיל 21 שנערכת בפולין  באצטדיון מרשל יוזף פילסודסקי. כל אחת מהנבחרות המוכשרות הנ"ל עברה קברת דרך להגיע לגמר הן בטורניר בפולין והן במוקדמות אז הגיע הזמן להיזכר בדרך ולנסות לתהות מה מחכה לנו היום בגמר.

ספרד: ה-"לה רוחיטה" התחילה את דרכה לטורניר הגמר במוקדמות בבית ו' אשר כלל את שוודיה וקרואטיה האיכותיות שהתמודדו ביחד עמה על 2 המקומות הראשונים בבית שמובילים לטורניר בפולין. ספרד עלתה מהמקום השני עם 23 נקודות כאשר שוודיה במקום הראשון עם 24 נקודות וקרואטיה שהפסידה במאבק סיימה במקום ה-3 עם 20 נקודות. ספרד העפילה לטורניר הגמר אחרי פלייאוף ושובצה בבית שכלל את פורטוגל, סרביה ומקדוניה. הנבחרת הספרדית לא התקשתה בכלל והעפילה לחצי הגמר מהמקום הראשון עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות מ-3 משחקים. בחצי הגמר ניצחה ספרד את איטליה הצעירה בתוצאה 3-1 במשחק שנראה היה קל הרבה אודות לשלושער המדהים של כוכב אתלטיקו מדריד סאול ניגז.

גרמניה: נבחרת גרמניה התחילה את המוקדמות בבית שבו היריבה היחידה שיכלה " לדגדג " אותם היא נבחרת אוסטריה ולכן גם סיימה את המוקדמות עם מאזן מושלם של 10 ניצחונות מ- 10 משחקים וכאמור השיגה 30 נקודות. גרמניה שובצה בטורניר בפולין לבית שכלל את איטליה, דנמרק וצ'כיה שכל אחת מהן יכלה להעפיל לחצי הגמר. גרמניה סיימה במקום ה-2 עם אותם נקודות כמו איטליה כאשר הפסידה לאיטלקים במחזור האחרון ואיבדה את המקום הראשון בבית. בגלל שגרמניה הייתה הסגנית הטובה ביותר מכל שלושת הבתים היא העפילה גם כן לחצי הגמר. בחצי הגמר הגרמנים פגשו את נבחרת אנגליה למשחק מצוין שהסתיים בתוצאה 2:2 והוכרע בבעיטות עונשין לטובת הגרמנים. המשחק היה שקול מאוד אך כמו שהפתגם הישן והנכון עד היום אומר, כדורגל משחקים 90 דקות והגרמנים מנצחים.

הנבחרת הגרמנית לפני הטורניר נחשבה למועמדת הבכירה לנצח ולקחת אליפות אך בפועל נראתה פחות טוב מספרד ולא הצליחה לדרוס את יריבותיה וכבשה רק 7 שערים כשאין שחקן אחד שהתעלה על השאר ואולי זה גם מה שטוב בגרמניה, אין שחקן אחד חשוב שאפשר לנטרל ולהשפיע על המשחק. התוצאות שהשיגה הספיקו לה להגיע לגמר לאחר שעלתה בשיניים בבעיטות עונשין והאמת זה גם מה שחשוב. הלה רוחה נראית כמו אחת הנבחרות הצעירות האימתניות שראינו אי פעם ואני בטוח שהיא עתידה להוביל את הנבחרת הבוגרת לתארים רבים שיחזירו את ספרד לטופ שהיה בתקופת צ'אבי ואינייסטה האגדיים. ספרד ביטלה את איטליה בחצי הגמר כאילו זה לא אחד הדורות המוצלחים ביותר של האיטלקים ולא בכדי סיפקו את מספר השערים הרב ביותר, 12! סאול, אסנסיו וביירין הולכים להיות מהשחקנים הגדולים בדורם שמובילים ויובילו עוד יותר בעתיד את הכדורגל העולמי ואין מה להוסיף.

אם נסתכל על הסגלים של הלה רוחיטה ונבחרת גרמניה נוכל לראות שחקנים מהטופ של אירופה כבר בגיל כל כך צעיר שבוודאי יצעידו את הנבחרות להצלחות אולי כבר במונדיאל הקרוב ברוסיה בקיץ 2018. לכן הגמר צפוי להיות משחק ברמה גבוהה מאוד אפילו ברמה של ליגת האלופות. הנה כמה דוגמאות לשחקנים הבולטים-

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ספרד: קאפה אריסבאלאגה-  השוער של אתלטיקו בילבאו שנחשב לאחד מכישרונות השוערים הגדולים ביחד עם דואנורמה האיטלקי ונמצא תחת מעקב של אריות אירופה.

הקטור ביירין- המגן הימני של ארסנל מושך את את כל הקבוצות הבכירות ובמיוחד את ברצלונה שבונה עליו כשחקן הרכב. נחשב לאחד השחקנים המהירים ביותר בעולם ועתיד להיות מהשחקנים הטובים בעולם בעמדת המגן הימני.

ג'רארד דאולופאו- הקיצוני צפוי להירכש בחזרה ב-12 מיליון יורו על ידי ברצלונה ולחזור למועדון אשר גדל בו. נחשב לאחד השחקנים המבטיחים שצמחו מהלה מסיה.

מרקו אסנסיו- הקיצוני הימני של ריאל מדריד שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים שטופחו בבלאנקוס . אסנסיו הגיע חם לטורניר וכבש שלושער מול מקדוניה ובישל בחצי הגמר לסאול את הגול האחרון.

סאול ניגז- מלך השערים של הטורניר עד כה עם 5 כיבושים הוא מסוג השחקנים שלא צריכים יותר מדי הזדמנויות כדי להוכיח את עצמם ובעיקר מגיע למאני טיים בתצוגות שיא גם באתלטיקו מדריד וגם בחצי הגמר מול איטליה כאשר העלה את הלה רוחיטה במו רגליו לגמר עם שלושער כמו שרק הוא יודע לעשות.

גרמניה: דיווי סלקה- החלוץ הוא השחקן היחיד בנבחרת גרמניה שהבקיע 2 שערים. נחשב לשחקן מחליף בלייפציג אך בפועל מוביל את נבחרת גרמניה הצעירה לגמר עם גול חשוב בחצי הגמר.

מקס מאייר- הקשר הוא אחד השחקנים המוכשרים של שאלקה ובעל אופי התקפי שעלול לסבך כל הגנה.

מחמוד דאהוד- הקשר הוא שחקן הרכב בבורוסיה מנשנגלדבאך ונחשב לאחד השחקנים המבוקשים בבונדסליגה, הבקיע שער נגד צ'כיה והציג יכולת טובה בטורניר עד כה.

ג'ונתן טה- בלם באייר לברקוזן שנחשב לאחד הבלמים הכשרוניים בגרמניה ומחוזר לא מעט על ידי דורטמונד. טה ביכולת טובה זה בעיה גם לכוכבים של ספרד.

בסופו של דבר משחק הגמר הוא משחק אחד ולא משנה איזה כוכבים נמצאים בכל נבחרת, כל נבחרת יכולה לנצח במיוחד כאשר מדובר בספרד וגרמניה אך הנבחרת הספרדית נראית כל כך מעולה שקשה לי להאמין שהם יפספסו את ההזדמנות לחגוג אליפות אירופה. המשפט המפורסם עומד במבחן נוסף – כדורגל משחקים 90 דקות אך בסוף הגרמנים מנצחים האמנם?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort