SmackDown Live- אותו דבר כל פעם 27.6.17

זוכה חדשה ישנה במזוודת "הכסף בבנק", ההייפ ברוז חזרו ונקברו, מקמהון חזר ואיתו גם סוג קרב חדש ישן, ומי תקף את בריז???

דניאל בראיין פתח את המופע והכריז על קרב הכסף בבנק שעומד להיות בהמשך הערב אבל אז כרמלה נכנסה עם ג'יימס אלסוורת'. כרמלה התחילה לומר שבחוקים של מאני אין דה בנק כתוב שחור על גבי לבן שהקרב ללא פסילות וללא חוקים והביאה דוגמאות. לאחר מכן אלסוורת' פתח את הפה ואמר שהקהל גורם לו לבחילה. בנוסף אלסוורת' הקניט את בראיין שלא נותר חייב והשעה את אלסוורת' משאר האירוע ואיחל לכרמלה בהצלחה. לסיכום: פרומו סבבה, פתח את האירוע כמו שצריך.

האוסוס ניצחו את ההייפ ברוז מהצמדה

אם ההייפ ברוז המתקמבקים היו מנצחים את האוסוס הם היו מקבלים הזדמנות על אליפות הזוגות של סמאקדאון אבל האיחוד לא השפיע על הקרב והם הפסידו בתוך זמן קצר לאחר שג'יי ביצע את "הספלאש" על ריידר בדרך לספירת 3. לסיכום: מבאס שהם עוד פעם קוברים את ההייפ ברוז במיוחד לאחר שהם חזרו לא מזמן! לאחר הקרב הניו דיי נכנסו לזירה והם היו מאוד "גאים" בניצחון של האוסוס ואתגרו אותם לקרב בבאטלגראונד וההצעה הוסכמה על ידי האלופים. לסיכום: פרומו לא טוב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חבל מה שעושים עם הייפ ברוז (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו את בריזנגו חוקרים את האסנשן במין חדר חקירות מוזר כדי לבדוק מי תקף את טיילר. בהתחלה הם ניסו לשחד אותם באוכל ובכרטיסים להצגה ואז בריז שאל את קונור למה הם תקפו אותו והאחרון ענה כי הקרב בין שניהם היה בקארד במאני אין דה בנק. לסיכום: פרומו נחמד אבל ה-WWE היו יכולים טיפה יותר לגוון כי זה מזכיר את מקרב אנזו וקאס. חבל שהם עושים צחוק מזוג שאמור להיות מפחיד ורציני כמו האסנשן.

נעמי מנצחת את לאנה מהצמדה

קרב די קצר בין השניים.. בהתחלה לאנה תקפה את נעמי ואז נעמי התאוששה, הביאה לה בעיטה לראש, ביצעה את תרגיל הסיום שלה וניצחה אותה. לסיכום: פשוט מגוחך מה שעושים עם לאנה.

איידן אינגליש נכנס לזירה והתחיל לשיר עד שרנדי אורטון נכנס לזירה וגירש את אינגליש. לאחר מכן הוא אמר שהוא לא עוזב את הזירה עד שהוא מקבל את מה שהוא רוצה שזה קרב חוזר על האליפות נגד מהאל ואמר שלאחר שהוא יחזור מאחורי הקלעים הוא יקרע אותו אז הוא הלך אבל פתאום שיין מקמהון נכנס! מקמהון התחיל לומר שהוא הבין שהוא רוצה לקרוע את אלוף ה-WWE ג'ינדר מהאל כרגע ולא איפשר לו לעשות את זה. רנדי אורטון אמר בתגובה: "מה אתה יכול לעשות כבר לפטר אותי? הוא ביזה את משפחתי מול העיניים שלי!" ושהוא יכול לעשות את ההחלטה הקלה והנכונה וזה לתת לאורטון קרב אליפות. מקמהון ענה לו שהוא יכול להבין מה זה כשמישהו פוגע במשפחה שלו (הידעתם? ב-2009 במסגרת פיוד נגד טריפל אייץ' רנדי אורטון ביצע את ה-RKO על סטפני, בעט בראש של וינס מקמהון ותקף את שיין) ונתן לו את הקרב החוזר בבאטלגראונד. לאחר מכן מהאל נכנס ואמר שזה הבעיה בשיין מקמהון שהוא תומך בנחש כמו אורטון. מהאל החליט שהקרב נגד אורטון יהיה בכלוב פונג'אבי. לסיכום: פרומו סביר של אורטון ופרומו מצויין למהאל שמוכיח את עליונתו כאלוף. 

מאחורי הקלעים בראיין קבע שבשבוע הבא יהיה באטל רויאל על מועמדות מספר אחד לאליפות ארצות הברית.

בארון קורבין מנצח את סמי זיין

מייק ומריה קנליאס נכנסו אבל סמי זיין נכנס באמצע לקרב שלו ולא שם לב אליהם. קרב סביר שלא היה בו משהו מיוחד. לסיכום: זה פשוט עצוב איך שקוברים את זיין! הוא מתאבק כל כך טוב ופשוט לא משתמשים בו כראוי וזה מבאס!

זה היה מצחיק! (אתר הרשמי של ה-WWE)

 

קרב מאני אין דה בנק: כרמלה מנצחת את טמינה, שארלוט, נטליה ובקי

קרב לא רע בכלל שבסופו כרמלה זכתה בשנית במאני אין דה בנק! למרות שג'יימס אלסוורת' נכנס וכמעט קרה מקרה מאני אין דה בנק אבל בקי דאגה למנוע זאת. למרות שבקי הייתה מאוד קרובה כרמלה תקפה אותה עם כיסא וזכתה שוב במאני אין דה בנק. לסיכום: היה יכול להיות יותר טוב אבל גם היה סבבה.

ניצחון שני ומתוק במיוחד לכרמלה (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית