חם בין הקורות

איטליה הגיבה בהלם מוחלט בעקבות החלטתו של השוער ג'יג'ו דונארומה שלא להאריך את חוזהו במילאן גם כאשר הוצע לו משכורת של 5 מיליון יורו (!), סכום גבוה לכל הדעות ובמיוחד לילד בן 18.

בואו נחזור קצת אחורה, השוער המוכשר נרכש על ידי מילאן בגיל 14 בלבד ובמחיר של 250 אלף יורו,
בדיעבד השקעה זו החלה לחזור למועדון מוקדם מהצפוי, בגיל 16 בלבד דאנורומה הפך לשוער הצעיר ביותר בליגה האיטלקית אי פעם , ואם זה לא מספיק בגיל 17 הפך לשוער הכי צעיר אי פעם בנבחרת איטליה הבוגרת.

האיש, או יש לומר הילד , שכבר קיבל את התואר שכל שוער צעיר חולם עליו, "בופון הבא ", הוא אחד הצעירים הכי מבטיחים בעולם הכדורגל והוכיח את זה בהופעות מצויינות בעונה של מילאן , הוא חזק , גבוה ובעל משחק רגל שאפשר למצוא בטופ של השוערים כמו אצל נוייר וטר שטגן.

מילאן רצו לבנות עליו את הקבוצה הבאה שלהם כאשר הם כבר מספר שנים מחפשים את עצמם בין ההיסטוריה הענקית שלהם ועד לכניסה לחובות ודעיכה של הבעלים שהפך לסמל , ברלוסקוני , אבל באמת לא ידוע מה גרם לילד הכל כך מוכשר הזה והמלא ציפיות להחליט שהוא לא ממשיך בקבוצה עם המון מסורת ותהילה כמו מילאן.
אבל בכדורגל כמו בכדורגל קשה לדעת מה יהיה וכמו ההודעה של דונארומה על אי הארכת חוזה , אכן זיעזעה את מילאנו בפרט ועולם העברות בכלל,
אז אולי באמת אי שם במילאנו יקראו את הכתבה ויקחו כמה מהשמות שיכולים להשלים את חסרונו של דונארומה.
מספר שמות כבר קושרו למילאן והיא החלה לעבוד בשיא הכוח למציאת שוער שימלא את החסר של הנער האיטלקי המבטיח .

שמות שקושרו :

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

1. פפה ריינה :
השוער הוותיק הספיק לעבור מספר מועדונים גדולים בקריירה כמו : ברצלונה , ויאריאל , ליברפול , באיירן מינכן וקבוצתו הנוכחית נאפולי .
אם מילאן תצליח להחתים אותו לשורותיה זה פיתרון זמני בלבד אומנם לשוער עוד יש מה לתת אך הוא מבוגר ועוד שנתיים-שלוש מילאן יצטרכו שוב לדון בשאלה מי יעמוד בשער של הרוסנורי.

2. ברנד לנו :
השוער שמחזיק באפודת השוער הראשון בבאייר לברקורזן בן ה-25 מתנשא לגבוה 1.9 מטרים ובעל יכולות יוצאות מגדר הרגיל הראה כמה הוא מועיל וכמה הוא עוזר לבאייר כמו השנה בליגת האלופות שהם הגיעו לשמינית גמר ליגת האלופות, יכול להיות פתרון מעניין למילאן שבינתיים יכולה להביא את לנו בחינם מכיוון שחוזהו בלבקרוזן נגמר בחלון ההעברות הנוכחי , דבר שמחזק את המשא ומתן עם השחקן ומונע בעיות בין קבוצה לקבוצה.

3. פליצארי (נוער) :
אומנם מילאן לא חשבה להשתמש בקלף הזה פעמיים בשלוש שנים אך ניראה שהמחלקת נוער שלהם ממשיכה לייצר שוערים מצויינים .
שוער קבוצת הנוער בן ה-17 של מילאן מיועד להיות דאנורומה השני בעל יכולות דומות מאוד לכוכב הצעיר ויכול להיות האופציה הכי ריאלית אם מילאן תחליט כפי שנאמר לקפוץ למים בפעם השנייה בשלוש שנים ולהמר על שוער מבטיח ממחלקת הנוער.

שמות שיכולים להוות פתרון למילאן ויש לקחת אותם בחשבון עם קצת השקעה כספית אך משתלמת לטווח ארוך :

1. טיבו קורטואה / בגוביץ' :
לצ'לסי נוצר מצב שהיא לא חלמה עליו אחרי התקופה של פיטר צ'ך , שני שוערים ברמה עולמית הגבוהה ביותר , ואחד מהם צריך לשבת על הספסל.
האחד שוער נבחרת בלגיה שהיא בטופ העולמי והשני הוא שוער נבחרת בוסניה הרצגובינה ,האחד הגיע בתרועה גדולה מאתלטיקו מדריד כ"איטריה" ושוער מספר אחת דאז בספרד, והשני הגיע בשקט בשקט לצ'לסי הגדולה וגנב מה"איטריה" את אפודת השוער הראשון של הבלוז.
ובמצב שנוצר והאגו שבין השוערים , אחד מהם יהיה חייב לעזוב וברמה של שניהם אי אפשר להשאיר כאלה שוערים בספסל , כאן מילאן נכנסת לתמונה שבעקבות כך שהיא נקנתה והיא כרגע בעלת תקציב גדול בהרבה משנים עברו , היא יכולה להתחיל את הסגל שלה בקניית אחד מהשוערים המוכשרים האלו.

2. ג'רונימו רואי :
השוער בן ה-25 של ריאל סוסיאדד,  הראה יכולות יוצאות מהכלל בשתי העונות האחרונות במדי ריאל סוסיאדד והוא מציל אותה פעם אחר פעם במצבי לחץ , והשלים העונה את כל המשחקים של סוסיאדד. אם השוער הארגינטנאי, שאגב בונים עליו גם בנבחרת הלאומית, צריך לחפש את קפיצת המדרגה כי ברור שהוא ברמה יותר גבוהה מסוסיאדד וכרגע נראה שמילאן יכולה להיות בית נהדר עבורו , מלבד קפיצת מדרגה בקריירה של השוער הנהדר מילאן יכולה להיות במה אדירה בשבילו מכיוון שצפיתי בכמה משחקים העונה של קבוצתו והוא בין נקודות האור היחידות של ההרכב האפרורי משהו של סוסיאדד.

3. יאן אובלק :

לא חסרות קבוצות שלוטשות עיניים לכיוונו של הצעיר הסלובני בן ה-24 .
אובלק הגיע לאתלטיקו מדריד ב-2014 מידיה של בנפיקה ליסבון שם הושאל מקבוצה לקבוצה וכנראה לא ידעו באיזה יהלום מדובר .
הענק הסולבני המתנשא לגובה של 1.86 נכנס לנעליו הגדולות של דוד דה חאה שעבר ליונייטד , והוא נכנס אליהם בצורה הטובה ביותר ויש שאומרים שאף הרחיב אותן .
כמובן שאתלטיקו לא יוותרו על שירותיו של השוער המצויין שלהם בכזו מהירות לאחר העונה המדהימה שעברה עליו , אבל שוב מילאן עתירת המשאבים מסין יכולה לנסות ולהילחם על שירותיו שיסתמו את החור שישאיר אחריו דונארומה.

4. יואן קארדינלה :
אולי השם הכי פחות מוכר ברשימה אבל הוא אחד ההבטחות הגדולות של צרפת, שוערה בן ה-23 של ניס שיחסית לילד עבר הרבה מועדוני נוער, ארבעה אם נדייק , ועלה לבוגרי המילואים של ניס בגיל 18 ואחרי שלוש עונות הבינו שמדובר בשוער מצויין ועבר לקבוצה הבכירה.בעונה שחלפה הציג עונת שיא כאשר קבוצתו סיימה במקום ה-3 בליגה הצרפתית והוא ספג בסה"כ 36 שערי חובה והציל את קבוצתו אינספור פעמים במהלך העונה.
מילאן צריכה לנצל את המשאבים שלה ואולי לקנות את השוער של ניס שלא מוערך בינתיים ליותר מ-20 מיליון יורו , ובהחלט יכול לעזור למילאן.

5. וויצ'ך שצ'נסני :
השוער הפולני המצויין בן ה-27 ששייך לארסנל עובר קריירה די הפכפכה , בתחילה הוא הרשים במיוחד את מאמן השוערים של לגיה ורשה הפולנית , ולאחר מכן צד את עיניהם של הסקאוטרים בארסנל ,לאחר שקיבל את ההזדמנות להיות שוער ראשון כאשר שני השוערים הבכירים היו פצועים (אלמוניה ופביאנסקי ) עונה לאחר מכן הוא רשם עונה מוצלחת בארסנל ושיחק את כל משחקי הקבוצה בליגה , בעונת 2015 הוחלט לשלוח את השוער הפולני להשאלה ברומא ולאחר מכן הוחלט להאריך את השאלתו בעוד שנה . בעונתו האחרונה בסריה א' רשם רק 38 כיבושי חובה שני בכל הליגה אחרי בופון והגנת הברזל של יובה
מילאן יכולה לנצל את זה שככל הניראה השוער לא נימצא בתוכניות הקרובות של ארסנל בעקבות הופעות מוצלחות של צ'יך במדיהם ולנסות לרכוש את השוער המצויין ולנצל את כישוריו הרבים . (סבירות נמוכה שרומא לא תשאיל או תרכוש אותו לעוד עונה).

לפני כל בורסת השמות וקיץ עמוס בכוכבים והעברות , ההודעה של דונארומה על כך שלא ימשיך פגעה כרעם ביום בהיר בהנהלת מילאן , ואם הסינים יפתחו את הכיס או שיחליטו להמר על שוערים צעירים ומבטיחים ככל הניראה שאחד מהשמות שהוזכרו יהיו בין הקורות של הרוסונרי .
מילאן של שנה הבאה תקווה בעזרת הסינים להוות כוח משמעותי בסרייה א' וצריכה לזכור שההרכב מתחיל בשוער !

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית