מוק' מונדיאל באיזור אירופה: לקראת משקחי הסופ"ש בבתים א'-ג'

אומנם העונה באירופה נגמרה אך יש לנו הרבה כדורגל בקיץ בזכות מוקדמות מונדיאל 2018 , כל הכוכבים וכל הנבחרות הגדולות עדיין נלחמות בכדי לעלות למונדיאל וישנן עוד נבחרות קטנות שעלולות להפתיע כל נבחרת !
אנחנו כאן בכדי לתת לכם הקדמה למה שמחכה לנו בשבוע הבא בשלושת הבתים (הראשונים) המוקדמים של אירופה .

בית א' : צרפת ,שבדיה , בולגריה , הולנד , בלארוס , לוקסמבורג.
נתחיל בבית הראשון ואולי הכי מעניין במוקדמות של אירופה בו נמצאת צרפת, שבדיה והולנד (המועמדות המובילות לעלות מהבית), בולגריה, בלארוס ולוקסמבורג.
כרגע המצב הוא שצרפת במקום הראשון עם 13 נקודות ובמקום השני שבדיה עם 10 נקודות והמפתיעה עד כה במוקדמות היא בולגריה, שנמצאת מעל הולנד במקום ה-3 עם 9 נקודות,
הולנד שבנתיים מאכזבת כמו בשאר הטורנירים האחרונים מאז מונדיאל 2010 בו הגיעה לגמר נמצאת במקום הרביעי עם 7 נקודות בלבד.

דור זהב של הצרפתים, אחרי המעידה בגמר היורו רוצים את הגביע העולמי (BR)

המשחקים הקרובים יהיו מכריעים בעבור הולנד שכרגע מתקשה להראות את היכולות האמיתיות שלה עם השחקנים המצויינים שיש לה כדוגמת, רובן, ואן פרסי, ממפיס דפאי ועוד. הולנד תפגוש את בשר התותחים של הבית במחזור הקרוב, לוקסמבורג והיא אמורה לעשות צעד קליל יחסית אל עבר המשך ניסיון ההעפלה למונדיאל.
במחזור הקרוב צרפת תפגוש את שבדיה שבמקום השני במשחק שיכול לפתוח פער רציני עבור צרפת ולברוח מעט לבית, צרפת שביורו האחרון הגיעה לגמר נמצאת בפריחה מבחינת שחקני הטריקולור שפורחים בקבוצתיהם כמו אמבפה הצעיר במונאקו, גריזמן ופוגבה היותר מנוסים ועוד שמות גדולים שבטורניר הנוכחי ירצו להצעיד את צרפת לימיה הגדולים.
והמשחק האחרון בבית מפגיש את בולגריה מול בלארוס, בולגריה מוכרחים לנצח את בלארוס על מנת להמשיך ולהראות שהם כן יכולים לעשות את זה ולהעפיל על חשבון ענקיות היבשת.

עידן חדש בכתום, ינסו לעלות למרות הקשיים בבית (FIFA)

בית ב' : שוויץ , פורטוגל , הונגריה , איי פארו , לטביה , אנדורה .
נעבור לבית השני של אירופה ובו נמצאת אלופת אירופה הטרייה, פורטוגל ביחד עם השחקן שכרגע בכושר הכי טוב בעולם, כריסטיאנו רונאלדו ועל ראשות הבית מתחרה איתה שוויץ שבנתיים נמצאת ב-100% הצלחה במוקדמות עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים , עוד בבית הזה הונגריה, איי פארו לטביה ואנדורה .
לא צריך להיות גאון כדורגל כדי להבין ששוויץ ופורטוגל הן המועמדות הכמעט בטוחות לעלות לשלב הבא עם הכרטיס הבטוח במקומות ראשון ושני, מה שנותר לקבוע הוא מי תעלה אוטומטית ומי תיאלץ להיעזר בפלייאוף.

ישלימו דאבל? פורטוגל מכוונת גבוה (UEFA)

במשחק הקרוב שוויץ תפגוש את איי פארו שלמעשה לא באמת אמורה להוות בעיה לשוויץ לשמור על אחוזי ההצלחה המושלמים שלה עם שחקנים מבטיחים לצד מנוסים כמו רודריגז מוולפסבורג , שאקירי וצ'אקה הכישרוני של ארסנל ויש לצפות מהם לנצח.
פורטוגל פוגשים את לטביה למשחק חשוב עבור פורטוגל כי אם היא תאבד נקודות היא עלולה להתחרות עם הונגריה על המקום השני במידה והונגריה תנצח את אנדורה הם יסתבכו ,
גומש ורנאטו סאנצס שעברה עליהם עונה מסוייטת ינסו לחזור ולהוכיח שבנבחרת שיש להם עוד הרבה כדורגל להציע ואולי למשוך הצעות נוספות בקיץ.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לא הכל הולך לפי התוכניות אבל בשוויץ יקוו להשלים את המשימה (UEFA)

בית ג' : גרמניה , צפון אירלנד, צ'כיה , אייזרביגאן , נורבגיה , סן מרינו .
בבית ג' של המוקדמות נמצאת לא אחרת מאשר אלופת העולם הנוכחית, גרמניה, נבחרת שנמצאת כרגע בטור הזהב שלה עם זכייה במונדיאל ואינספור שחקנים מוכשרים כמו נוייר, קרוס, רויס והומלס קיבלה בית, שבלשון המעטה לא כך כך יכול להקשות עליה להשיג את המטרה הראשונית, כך שגרמניה החליטה לזמן פחות כוכבים למוקדמות וזימנה את דרקסלר וטר שטגן, אמארה צאן שעובר עונה טובה ועוד שחקנים שנחשבים להרכב משני או אפילו שלישי, הגרמנים נמצאים במאזן של 5 ניצחונות ב-5 משחקים עם מאזן שערים של 20:1 כלומר ממוצע של 4 שערים למשחק (!) דבר שמדגיש את הקלילות שבבית הזה בשבילה.
בבית זה נמצאת גם צפון אירלנד שביורו האחרון הפתיע והגיעה עד שמינית הגמר והפסידה רק 1:0 לווילס, גם היא צפויה לתת את הטון על העלייה לפלייאוף לפחות.
במקום ה-3 וה-4 בהתאמה נמצאות צ'כיה ואזייבארגן עם 8 ו-7 נקודות והן יתחרו על הכרטיס לפלייאוף מול הצפון אירים עד סוף המוקדמות .
סוגרות את הבית הן נורבגיה וסן מרינו שנמצאת במקום האחרון עם 0 נקודות ומאזן עגום של 1:23.

גרמניה חוגגת עם הגביע ב-2014, תגן על התואר ברוסיה? (FIFA)

המשחקים הקרובים בבית יפגישו את גרמניה וסן מרינו שבפעם האחרונה הגרמנים ממש לא ריחמו על הנבחרת הקטנה ודרסו אותם 8:0 ,
דבר שכנראה גם בהילוך ראשון יקרה גם במשחק השני מכיוון שלסן מרינו אין את היכולת מול המכונה הגרמנית.
צפון אירלנד יפגשו את אזייבארגן למשחק סופר קשה ואולי הכי מעניין בבית בוא האזרים חייבים לנצח כדי להילחם על המקום השני בעוד הצפון אירים רוצים להוכיח שאולי הם יכולים להבטיח את המקום השני בקרוב מאוד.
צ'כיה תפגוש את נורבגיה למשחק שרק לצד אחד יהיה על מה לשחק מכיוון שנורבגיה כבר עם רגל וחצי מחוץ לטורניר וצ'כיה רוצה להילחם על המקום השני שיוביל לפלייאוף עלייה.

בכל מקרה שלא יהיה מחכים לנו משחקים מעניינים בכל בית, קרבות עלייה מהכרטיס הבטוח במקום ראשון או מלחמה על הפלייאוף ממקום שני, בנוסף יש הרבה שחקנים צעירים בנבחרות שלהם שמחכים להזדמנות וכמו שגרמניה וצרפת עושות הן נותנות לצעירים שלהם קצת דקות בנבחרת הלאומית ומראים שבינתיים , הם עושים עבודה לא פחות טובה מהשחקנים המנוסים , אז אל תשכחו שבוע הבא מוקדמות מונדיאל יהיה רותח!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort