צפון אמריקה לא מחכה למושיע

בלילה שבין חמישי לשישי הכדורגל הצפון אמריקאי חוזר לתודעה לאחר שבמסגרת המחזור הקודם שני משחקים הסתיימו בתוצאת תיקו מתוך שלושה משחקים אי שם בסוף מרץ, ובנוסף לכך אף קבוצה אינה הצליחה לכבוש יותר משער אחד. הקבוצות צריכות להושיע את עצמן מהכדורגל המשעמם ולנסות להסתער לעבר היעד הנכסף הלא הוא מונדיאל 2018 ברוסיה. את הטבלה מובילה בגאווה נבחרת מקסיקו שמציגה טורניר יוצא מן הכלל. נועלת הטבלה הינה הנבחרת של טרינידד וטובגו אשר ממילא מגיעה לטורניר ללא ציפייה ממשית להגשים את החלום והיא משמשת כנבחרת שכולם מחכים לפגוש, ובמילים אחרות כל הפנים נטויות אל עבר רוסיה.

יום ו':

03:00

ארצות הברית – טרינידד וטובגו

בצל המחלוקות הפוליטיות בין ארצות הברית לרוסיה (מונדיאל 2018 נערך במדינה), עכשיו זוהי תורה של נבחרת הכוכבים והפסים לארח את טרינידד המאכזבת, דבר אשר מותיר סיכוי רב לניצחון, מבלי לזלזל ביריבה מהאיים הקריביים. במפגש הקודם בין הנבחרות החבורה מארצות הברית של ברוס ארנה גברה 4-0 על האורחת אך זמן רב עבר מאז וסיפור המשחק השתנה כאשר גם ארצות הברית אינה בצמרת הטבלה. הנבחרת תחסר את כוכבה של לוס אנג'לס גלקסי ג'רמיין ג'ונס מנגד המאמן של טרינידד יכול להיות מרוצה שסגל מלא עומד לרשותו. ארצות הברית מגיעה למשחק לאחר תיקו וטרינידד לאחר הפסד. טרינידד מגיעה בתור האנדרדוג של המשחק כאשר רק נקודה אחת מפרידה בינהן כשאין לה מה להפסיד אלה רק להפתיע והיא תנסה להכניס את האמריקאים לשאננות ולנקום את נקמתה על המפגש הקודם בינהם, אך למרות זאת אני צופה משחק התקפי ומהנה לקהל מצדה של נבחרת הכוכבים שתביס את טרינידד עם כדורגל סוחף והסטטיסטיקה מדברת מבעד עצמה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אני צופה משחק אטרקטיבי שיסתיים בתוצאה 3-0 לארצות הברית.

טרינדד רוצה לנקום את נקמתה (mls soccer)

05:00

קוסטה ריקה – פנמה

נבחרת קוסטה ריקה שדשדשה בשני משחקיה האחרונים כאשר השיגו נקודה אחת בלבד תפגוש את נבחרת פנמה שמגיעה באותו מצב אך רחוקה 2 נקודות מן המקום השני אשר נמצאת בו קוסטה ריקה. לאור מצבם של הקבוצות שחוששות מקאמבק של ארצות הברית הקבוצות יגיעו למשחק בסבלנות ויתכננו כל מהלך מראש כדי שלא לבצע טעויות ואף ינסו לסכן את היריבה בהתקפות מתפרצות. קוסטה ריקה הינה הקבוצה הבכירה מן השניים כאשר בשערה מאייש הזוכה הטרי בליגת האלופות קיילור נאבס ושני הקבוצות יגיעו בסגל מלא לקראת הקרב החשוב על המקום השני. המפגש הקודם בין שני הקבוצות הסתיים בניצחון 1-0 של פנמה. קוסטה ריקה תרצה סופסוף לצאת מן הבוץ שנכנסה אליו ולחגוג בשנית כמו ימים עברו, אך האם היא תצליח לבצע זאת מול פנמה או שהיא תצטרך לקסוס ציפורניים ולקוות לתיקו במשחק של ארצות הברית ולחכות למשחק הבא.

המשחק יכלול גישושים רבים ולפי דעתי יסתיים בתוצאה 1-1 ובכך ישמרו על הפער הנוכחי בין הקבוצות אך יתנו לאמריקאים הזדמנות להיצמד אליהם בטבלה.

האם קוסטה ריקה תחגוג בשנית? (theqtimes)

05:00

מקסיקו – הונדורס

הנבחרת הלוהטת של המוקדמות שלא הפסידה משחק אחד עדיין תפגוש את הונדורס מהמקום החמישי כאשר חמישה נקודות מפרידות ביניהן. הונדורס הפתיעה רבים בטורניר זה כאשר באמתחתה יש ארבעה נקודות כמו לנבחרת מארצות הברית שהונדורס הושפלה בידיהם 6-0. מקסיקו באה למשחק לאחר ניצחון בעוד שהונדורס סחטה תיקו יקר מקוסטה ריקה. הנבחרת המקסיקנית מציגה כדורגל יפה לעיניים כאשר בקבוצה משחק שחקנה של לברקוזן "האפונה הקטנה" חאבייר הרננדז. ההגנה של הונדורס תהיה חייבת להיזהר מההתקפות המהירות של המקסיקנים שיוכלו להשאיר אותם חסרי אונים ויישלחו אותם הביתה עם הפנים למטה בשנית. המפגש הקודם ביניהם נערך בשנה שעברה ושתי הקבוצות נפרדו בידידות בתיקו מאופס, דבר שאיני מאמין שיחזור על עצמו כיום.

תחושותיי למשחק הן שהמקסיקנים יבואו לסגור חשבון ולהכריז אנחנו נשתתף במונדיאל 2018 ואף אחד לא יוכל לעצור אותנו. הימור שלי: 2-0 לטובת הקבוצה הביתית מקסיקו.

האפונה הקטנה מוכנה למשימה (givemegoal)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort