גנבת העונה או נפילה ענקית?

הגיע לגלבוע/גליל עם עבר בעייתי אך כהבטחה גדולה, קל מדי להוציא אותו מדעתו אבל הוא אחד האתלטים הכי גדולים שראתה הליגה בשנים האחרונות. בגיל 26 אריק גריפין מגיע לגלבוע ומקווה להצליח מקצועית אבל בעיקר למצוא סוף סוף קצת רוגע ובקבוצה הצפונית מקווים שאולי השקט של האזור יהיה זה שיביא לו סוף סוף את השקט הנפשי שאותו הוא כל כך צריך.

ימצא שקט?(באדיבות דף הפייסבוק הרשמי של גלבוע גליל)
ימצא שקט?(באדיבות דף הפייסבוק הרשמי של גלבוע גליל)

 

"אריק גריפין, פואוורד שהואשם ברצח חתם בגליל/גלבוע" זעקו הכותרות, הן אומנם לא דאגו להדגיש את החלק החשוב שמספר כי בית המשפט ניקה את אותו פואוורד מכל אשמה, אבל בשורה הסופית הן תיארו טוב מכל את מצבו של גריפין, הוא מסתובב כבר שנים עם קוף על הגב, קוף שמנע ממנו למצוא חוזה בליגה הטובה בעולם או אפילו באירופה, אריק הסתובב לו שנים בין קבוצות באיטליה, פורטו ריקו, ונצואלה, דובאי ואפילו בליגות הפיתוח באמריקה, באף אחת מהן לא החזיק מעמד, הוא עבר בתוך שנתיים ב6 קבוצות שונות ולא הצליח להשאר באף קבוצה לעונה שלמה מאז 2012/2013 מה שמעיד על כך שלא רק האישום (שבוטל) הוא זה שהפריע לו למצוא קבוצה אלא גם אופיו הבעייתי.

לאחר שעבר בכל כך הרבה מקומות בשנים האחרונות הגיע אריק לגלבוע/גליל, כבר באימונים הראשונים היה נראה שהבחור הזה עבר הרבה, מבחינה פיזית מדובר באחד השחקנים האתלטים והמוכשרים ביותר שהיו פה, לאחר שבעת משחקי הליגה הראשונים הוא כבר עם 2.4 חסימות למשחק(שני רק לאמארה סטודמאייר בקטגוריה זו), ועם 7.3 ריבאונדים למשחק, מבחינת קליעה יש לו על מה לעבוד אבל גם הנתונים של עכשיו(11.3 נק' למשחק, 49% ל2 ו20% ל3) הם לא רעים בכלל יחסית לעונות הבכורה הקודמות שלו בקבוצותיו, נתון נוסף שמאוד בולט לעין הוא זה שמספר שאריק גריפין מוביל את הליגה באיבודי כדור עם 4.1 כאלה למשחק-חלקם הגדול מגיע מצעדים דבר שמצביע על כך שהוא עוד לא התאקלם בארץ ועוד יש למה לצפות ממנו.

ישתקם באדום?(דף הפייסבוק הרשמי של גלבוע גליל)
ישתקם באדום?(דף הפייסבוק הרשמי של גלבוע גליל)

כבר הזכרתי שיש לגריפין אופי בעייתי ולא לשווא, במשחק האימון הראשון של הקבוצה הוא הסתבך בתקרית בה חילופי דברים בינו לבין וויליאמס מהפועל ת"א הובילו לקטטה בה היו דחיפות הדדיות ובסופה הכה גריפין את אפו של וויליאמס שפונה לבית חולים.
גריפין הלך לבית החולים בסיום המשחק, התנצל בפני וויליאמס ואמר: "אני לא בחור רע", אני מאמין לו, אבל זו לא הנקודה, הנקודה היא שהוא לא יודע להתמודד עם קצת טראש-טוק או משחק מלוכלך, מאז פתיחת העונה הוא הספיק להסתבך כבר כמה פעמים עם עבירות בלתי ספורטיביות שלא הגיעו במהלך המשחק השוטף, קבוצות שמגיעות למשחקים נגד גלבוע/גליל כבר יודעות שאפשר לנצל את זה וזוהי בעיה עבור האדומים שיצטרכו לנסות "לחנך" את גריפין.
אז בתקופה שאמורה להיות שיא הקריירה שלו מגיע אריק גריפין לקבוצה הכי שקטה בארץ וינסה לשקם את הקריירה שלו ולהתחיל אותה מחדש במקום שבו עשו זאת רבים אחרים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

חזר מחדר ההלבשה להגיד תודה לאוהדים(באדיבות דף הפייסבוק הרשמי של גלבוע גליל)
חזר מחדר ההלבשה להגיד תודה לאוהדים (באדיבות דף הפייסבוק הרשמי של גלבוע גליל)

אם יצליח אריק להימנע מבעיות משמעת וישתלב בקבוצה מהעמק הוא צפוי להיות  אחת מהגניבות הגדולות ביותר של השנים האחרונות בליגה, אם לא יצליח השם שלו כנראה עומד להישכח עם השנים הבאות אבל דבר אחד בטוח- אנחנו עומדים לשמוע על האיש הזה עוד הרבה בעונה הקרובה ובזמן הקרוב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort