ניצחון חוץ ראשון של הרצליה העונה, בניצחון על בוקרשט ב-Europe Cup

במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב הראשון ב-Europe Cup, נסעה בני הרצליה לפגוש את הקבוצה הרומנית סטיוואה בוקרשט.

רקע למשחק:

לאחר ההפסד המאכזב בפרייבידזה וניצחון הבית הקליל מול קרית גת, מגיעה בני הרצליה למשחק החוץ בסטיוואה בוקרשט ולמשחק האחרון במסגרת השלב הראשון במסגרת האירופית ה-Europe Cup, בידיעה שהם כבר עלו לשלב הבא. החבר'ה של מיקי גורקה ינסו בפעם הראשונה העונה (בכל המסגרות) לצאת כמנצחים במשחק מחוץ למבצר היובל (אולמה הביתי של בני הרצליה), והיום (כמו מול פרייבידזה) הם מגיעים כפייבוריטים, גם במיקום בטבלה וגם ביכולת. בצד המארח מחכה לנו הקבוצה מבירת רומניה, המחפשת את ניצחונה השני השנה באירופה (4 הפסדים ב-5 משחקים), ובסך הכל תנסה להעביר את המשחק בשלום, ואולי אפילו הסיכויים המזעריים שלהם לעלות לשלב הבא יתממשו, אך בשביל כך יצטרכו לנצח..

בני הרצליה תצטרך סוף סוף לשבור את קללת "המבצר", ולהוכיח לעצמם כי הם יכולים להשיג שתי נקודות מחוץ למגרשם הביתי. כפי שציינו קודם, אין ספק שמול בוקרשט, הקבוצה הישראלית היא המועמדת לניצחון במשחק, בעיקר בגלל הרוח הגבית מניצחון הליגה מול קרית גת, אבל זה שחזור מדויק של המפגש האירופי הקודם של הקבוצה: לפני כשבוע וחצי, הבנים של הרצליה ניצחו את מכבי תל אביב, אך מספר ימים לאחר מכן הפסידו 85-80 לקבוצה הסלובקית (פרייבידזה). אולי אז הייתה אופוריה, הרי לנצח את מכבי תל אביב זה שונה לגמרי מלהביס את הקבוצה הגרועה בליגה הישראלית, אך סוללת המוכשרים של הרצליה הייתה אמורה להתמודד יחסית בקלות עם פרייבידזה, כך גם היום. כארם משעור לא ישתתף היום, ולכן ג'ף אדריאן, טוריאן גרין ושות' יעלו היום ינסו להשלים את החור, ולמרות זה, יעלו למגרש אך ורק במטרה אחת, לנצח. כמובן שאין לזלזל בקבוצת הבית, שזכתה לנצח במחזור הליגה הרומנית האחרון בתוצאה 80-62.

אחד הפקטורים המשמעותיים של הרצליה לא ישתתף היום -הפייסבוק של בני הרצליה

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

רבע ראשון: פתיחה מהירה של בני הרצליה, עם 8-3, שלאחריו מאמן בוקרשט לקח פסק זמן. מהר מאו היתרון נמחק ליתרון 10-14 של הקבוצה הביתית, אך בעזרת דאנק עוצמתי החזיר את היתרון לישראלים. בהמשך הרבע ראינו אלי-אופים יפים, הרבה עבירות ו-סל, אך ההגנה של שתי הקבוצות הייתה מחרידה מהשנייה הראשונה שהחבר'ה עם הגופיות עלו על משטח הפרקט. סטיבן דניז הרבה לבצע שטויות בהתקפה, ובצד השני של המגרש, ג'ף אדריאן ואדום ג'קו דאגו ליריביהם לסלים קלים. ראינו גם שלשות פנויות שלא  פגעו בכלום, ובסך הכל רבע גישושים מזעזע, שהסתיים בתוצאה 23-27 לטובת סטיוואה בוקרשט.

רבע שני: היכולת הרעה של הרבע הראשון נמשכה. מסירות לחבר'ה בספסל, זריקות רעות, אך בעיקר החיסרון של כארם משעור בצבע הורגש מתמיד. הכדורים החוזרים, נתון סטטיסטי בו הרצליה היא הטובה בישראל, פשוט לא הגיעו לידיים הנכונות. רבע לא טוב של אדום ג'קו, שהחטיא הרבה ליי-אפים קלים ולא היה מרוכז. בקיצור ולעניין, הרבע השני הסתיים בתוצאה 40-45 למארחים.

רבע שלישי: בהמשך למילים הקשות על שחקני שתי הקבוצות, ההגנה ברבע הזה הייתה רשלנית מכל שאר הרבעים. מה שתרם להגנה, בעיקר להרצליה, הוא שהשלשות לא נכנסו. נראה כי שתי הקבוצות התקשו למצוא את זרם המשחק מתחילתו ועד סופו, אך הרשלנות בהגנה המשיכה, והרבע הסתיים רק בנקודה הפרש, 62-63 לבוקרשט.

רבע רביעי: ננסה לעזוב לרגע את הבעיות ההגנתיות החוזרות, ואת הכדורים שלא פוגעים אפילו בטבעת. הרבע נפתח צמוד, כששתי הקבוצות לא בורחות אחת מהשנייה. אך באמצע הרבע, להרצליה נמאס לא לנצל את המשחק הנורא, והיא פשוט החלה לשים את הכדורים ברשת הסל. כמה שזה נשמע פשוט. פתאום שלשות מטורפות שנכנסו, חטיפות כדור, ועד סוף הרבע, עד סוף המשחק, הרצליה הצליחה לברוח ולקלוע 30 נקודות, בדרך לניצחון 92-83!

סיכום המשחק:

דבר אחד ניתן לקחת מהמשחק הזה: הקבוצה, בשעה טובה, ניצחה בחוץ בפעם הראשונה העונה, והוכיחה שלא רק המבצר גורם לניצחונות הבנים של הרצליה. לקראת המשך העונה, הרצליה תרצה לעלות מאמצע טבלת ליגת ווינר סל, ולכן תשמור את היום הזה לאורך זמן רב. בהקשר של ההמשך ב-Europe Cup, הרצליה סיימה את השלב הראשון ותחכה להגרלת השלב השני, שאת עלייתו הבטיחה עוד במחזור הקודם. את ההגנה יש לשפר, את החדות יש לשפר, אבל העונה רק התחילה. יש עוד זמן לשפר. השאלה היא אם זה יקרה?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית