סדנת שיקום

לואיס קרלוס אלמדייה דה קוניה (הידוע בכינויו נאני) נמצא בסוג של צומת דרכים, השחקן שחוגג היום 30 צריך לראות לאן מופנות השנים האחרונות של הקריירה שלו.

בעת ההצגה הרשמית בולנסיה (האתר הרשמי של ולנסיה)
בעת ההצגה הרשמית בולנסיה (האתר הרשמי של ולנסיה)

אחרי יורו נהדר שלו ושל פורטוגל,  נקרא על ידי הבעלים הסיני של ולנסיה לשחק אצלו וציפה לתפוקה דומה ליורו,  אך עד עכשיו נאני רק עם שער אחד וולנסיה תקועה בתחתית. מבחינתו של נאני יש שתי אופציות: להישאר בולנסיה ולנסות להציל את הקבוצה שלו, או לעזוב בינואר לקבוצה אחרת (אולי בMLS).
אז בואו נחשוב ביחד עבורו.

נאני במדי פורטוגל, היורו היה טוב, פתיחת העונה לא משהו (צילום מסך יוטיוב)
נאני במדי פורטוגל, היורו היה טוב, פתיחת העונה לא משהו (צילום מסך יוטיוב)

להישאר בולנסיה: אם נאני ישאר בולנסיה למרות המצב הוא חייב להשתפר למרות גילו המופלג, ולהציל את הקבוצה ממאבקי התחתית. להשתפר זאת אומרת לבעוט יותר, לקחת כדורי גובה (רק 4 מ24 הוא לקח העונה!), להצליח יותר דריבלים, לדייק בהרמות ובבעיטות לשער ולהשתפר בתאקלים שלו בהגנה וכמובן, לכבוש יותר. ברור שזה יותר מדי לדרוש משחקן בגילו אבל אם הוא רוצה להוביל קבוצה בלה ליגה הוא חייב להשתפר בפרמטרים האלה. אבל הכי חשוב, הוא צריך ללמוד להנהיג את ולנסיה ולהוציא אותה לדרך חדשה למרות המצב הקשה, פיטורי פאקו והמאמן החדש. אם יצליח להנהיג את ולנסיה ולהוציא אותה לדרך חדשה ולהשתפר אישית אפשר לומר שהוא הצליח להחיות את הקריירה שלו.

נאני בשיא שלו במדי יונייטד, יצליח לחזור ליכולת הזו בולנסיה? (צילום מסך יוטיוב)
נאני בשיא שלו במדי יונייטד, יצליח לחזור ליכולת הזו בולנסיה? (צילום מסך יוטיוב)

לעזוב את ולנסיה: אופציה פחות טובה מבחינתו כי ולנסיה תדרוש הרבה כסף עליו ויחסית לגילו רק קבוצות במקומות נידחים יקנו אותו בכסף הזה (הליגה הטורקית, הMLS, הליגה הסינית או ליגה אחרת), אם יחליט לעשות את הצעד, זה  יקרה רק בינואר וייתן לו זמן להשתפר (אם יצליח),  ולהישאר בולנסיה ואם לא יצליח להביא לשינוי המיוחל וייצטרך לעבור לליגה נידחת אפשר להגיד שהתקופה הגדולה שלו נגמרה סופית, ומה שהיה ביורו לא יחזור על עצמו. אבל- וזה אבל גדול, אם קבוצה  בליגות הגדולות תרצה אותו אז זה פחות תלוי בו עכשיו אלא בעיקר במי שיאמן אותו אחר כך,  ואם הוא יצליח להחזיר את נאני לעצמו וכמובן בהצלחת השתלבותו בקבוצה החדשה. אם באמת יצליח להשתלב בקבוצה באיטליה, ספרד, אנגליה, צרפת או גרמניה אז הוא יוכל לחזור למה היה ביורו ולהוביל את קבוצתו החדשה.

נאני במדי פנרבחצ'ה. יחזור לטורקיה? (צילום מסך יוטיוב)
נאני במדי פנרבחצ'ה. יחזור לטורקיה? (צילום מסך יוטיוב)

לדעתי האישית- נאני צריך להישאר ולתת את הכל עד הקיץ ואז לפי מצב הקבוצה להחליט. יש 3 תסריטים לכך: או שהוא יצליח להביא את ולנסיה לאירופה (שזו המטרה שלה) ולהישאר עוד הרבה זמן, או שולנסיה תיכשל והוא יימכר לסינים/MLS/טורקיה או למקום נידח אחר ולא נישמע ממנו עד הפרישה שלו, או שיעבור לקבוצה בעלת מעמד בליגות הגדולות,  (ווסטהאם/מארסיי/פיורנטינה וכו) ואז הכל פתוח מבחינתו, עד אז אולי לא יזיק לבקש משאלה בדמות שיפור סטטיסטיקה אישית בתור מתנת יום הולדת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort