מכבי קרית גת פותחת עונה: המטרה המשכיות

רוב אנשי הכדורסל לא נתנו לה אופציה או סיכוי גדול לשרוד בליגה בעונה שעברה. גם בגלל המאמן הלא מנוסה (נתי כהן), גם בגלל אירוח משחקי הבית שבהם הקבוצה נדדה מחוץ לעיר, עד לאשקלון, וגם בשל סגל לא מספיק מרשים שהיה אמור להשאיר את הקבוצה עונה נוספת בליגה. אבל הנה היא כאן, שוב איתנו, ואל תופתעו, כי במכבי קרית גת לא מתכוונים ללכת לשום מקום.

 

נתי כהן, יעמוד על הקויים גם בעונה הקרובה
נתי כהן, יעמוד על הקויים גם בעונה הקרובה ( עמוד הרשמי של מכבי קרית גת).

 

העונה שהייתה-

פעם אחר פעם, שבוע אחר שבוע, ניחנו לראות בשידורי "ערב הכדורסל של ישראל"  את הסלוגן של "אין עוד מלבדו", ניצב לו על בטן הגופייה של שחקני מכבי קרית גת.  נתי כהן שלפני תחילת עונת 2015\2016, הצהיר פעמים רבות בכל ריאיון שנערך עימו, שמטרת הקבוצה שעד לעונה שעברה לא הייתה בליגה הראשונה, היא רק השארות בליגה. כנראה שהמאמן הלא מנוסה בליגת העל ידע על מה הוא מדבר, כהן שעבורו הייתה זו עונה שנייה כמאמן בליגה הראשונה, לאחר שלפני שלוש שנים אימן את מכבי אשדוד, ופוטר אחרי מספר משחקים. הגיע לפתיחת העונה עם סגל שחקנים די חלש, שרק אחרי שינויים והתאמות שנערכו לקראת אמצע העונה, הצליחה קרית גת לשרוד בליגה ממש עם הבאזר, במחזור האחרון. מאיר טפירו הישראלי הטוב ביותר בעשור האחרון, הוביל את הנהגת הקבוצה על הפרקט, ביחד עם דילייני ומרקו קילינגסוורת , שניים משועלי הזרים בליגת העל. הביאו את ההצלחה של נתי כהן להישג יד, שכמעט לבדם גם עזרו לקבוצה להיות פסע אחד משלב חצי גמר גביע המדינה, אחרי שברבע גמר המפעל הפסידו במשחק צמוד למכבי אשדוד באר טוביה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

העתיד-

עושה רושם שבהנהלת מכבי קרית גת הפיקו לא מעט לקחים מהעונה שעברה, אמנם קשה להגיד שהקבוצה תצליח להתברג בין שמונה הראשונות של הליגה, אבל השארות לעונה נוספת בעקבות הסגל שנבנה, אפשרי בהחלט.

מלבד נתי כהן המאמן, שיעמוד על הקויים לעונה נוספת במועדון הלבן-כחול,  מגזרת הסגל הבכיר נשאר רק הפאוור פורוורד המנוסה מרקו קילינגסוורת, כששלושת הזרים האחרים מהעונה שעברה: אלאנדו טאקר ( הפועל תל אביב), פול דילייני (הפועל חולון), ודשון סימס עזבו את הקבוצה הדרומית. מי שעוד עזבו הם מאיר טפירו הלב והנשמה מהעונה שעברה, שעבר לקריירת אימון , ויעמוד על הקויים כמאמן ראשי של מכבי אשדוד באר טוביה העונה, סטו דאגלס המתאזרח שעזב לנהריה,יוני ניר שעזב לליגה השניה, נמרוד טישמן ש"הצפין" למכבי אשדוד  והסנטר בן אלטיט שעשה את אותה הדרך.

בגזרת שחקני הרכש החדשים: מבחינת הרוסטר הישראלי, הצטרפו אור סולומון הפורווד שעשה עבודה נהדרת בעונה שעברה במכבי אשדוד, וסיים כמלך הרבאונדים הישראלי פר משחק, אייל שולמן הגארד המנוסה שעזר לחולון להשאר בליגה בעונה שעברה, איגור מאיור שהגיע לאחר שלא קיבל מספיק דקות משחק אצל סגנית האלופה מירושלים, אורי קוקיה הסנטר הוותיק שכבר חזר מפרישה, ואלכס רוזנברג יהודי-אמריקאי שמגיע לאחר 4 עונות באוניברסיטת "קולומביה" המפורסמת, כמו גם נטע סגל הרכז הצעיר.

בגזרת הזרים- כאמור חוץ מקלינגסרוות, מי שהצטרפו למועדון הקרית-גתי, הם הרכז טרבור רלפורד בן ה24, שכבר שיחק בקריית גת בעונה שבה הקבוצה עלתה לליגת העל, לפני שנתיים. גם גיימס סינגלטון הסווינגמן ששיחק בעונה שעברה אצל מיקי גורקה בבני הרצליה הגיע לקבוצה הדרומית, וטיישון טיילור, גארד אמריקאי ששיחק בעבר בברוקלין נטס בN.B.A , ובליגות הפורטו-ריקניות והרוסיות, חתם אף הוא בקבוצה לעונה אחת.

אוהדי קרית גת, ייאלצו לנדוד גם העונה עד לאשקלון
אוהדי קרית גת, ייאלצו לנדוד גם העונה עד לאשקלון. ( העמוד הרשמי של מכבי קרית גת)

לסיכום:

הקבוצה של נתי כהן לא צפוייה לרוות על אוויר פסגות גם בעונה הקרובה, קשה עדיין להעריך את מצב הקבוצה, לפחות עד השלמת הסגלים של שאר הקבוצות שאמורות להיות באותו הדרג ובמאבקי התחתית. אבל אם בקרית גת יקבלו תפוקה טובה של הישראלים הרעבים שהגיעו, ויפגעו שוב בזרים החדשים, אין ספק שנתי כהן יוכל לשמוח ולעלות חיוך גדול על פניו גם בסוף העונה הבאה. מה שאמור שוב להוות מכשול עבור הקבוצה, מכשול מכעיס במיוחד. הוא שהקבוצה תנדוד גם במהלך העונה הקרובה לאשקלון ותארח שם את משחקי הבית, למרות שבהנהלת הקבוצה בראשות המנכל הפיר סויסה, הודיעו שיעשו מאמצים רבים ברחבי העיר, על מנת להביא קהל גדול שיעודד במשחקי הבית.

הקבוצה תפתח את משחקיה במשחק חוץ באשדוד מול מכבי המקומית, ותשחק בשלב הראשון של גביע המדינה במשחק חוץ גם כן מול רעננה מהליגה השניה.

תחזית צפויה: 9-12

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort