גדולה מהחיים

אחרי שזכתה בשנתיים האחרונות באליפות הליגה המקומית, ואף לקחה בעונה שעברה את הדאבל לאחר זכייה באליפות ובגביע המדינה, תנסה להעצים את מטרותיה לעונת 2016\2017 קבוצת מכבי "בן" בנות אשדוד כשתשחק העונה גם במפעל היורוקאפ שזהו המפעל השני בחשיבותו בכדורסל הנשים לאחד עונת היעדרות מהמפעל. אך עם כל הכבוד הסיפור הגדול של העונה בכדורסל הנשים, ואחד המופלאים והמרגשים במדינתנו בפן הספורטיבי הוא סיפורה של הכדורסלנית טיפאני ג'קסון.

כשעולם הספורט מתנגש עם עולם הרגש, אנו מגלים פעם אחר פעם אמפתיה ונדהמים מחדש עד כמה רצון, כוח תעוזה ולא מעט עזרה מהיושב למעלה יכולים לשבות את ליבנו. טיפאני ג'קסון הפורוורדית של מכבי "בן" בנות אשדוד הקבוצה הבכירה בשנים האחרונות בישראל, חוזרת השנה לעסוק בדבר שהיא הכי אוהבת, לקלוע עוד כמה סלים וכמובן לחייך אחרי ניצחון. כל זאת אחרי שהתגברה במהלך השנה האחרונה על "היריב" הכי גדול שיכל היה להיות לה- סרטן השד.

בישראל סיפורים כאלה לא זכורים, למרות שבכדורגל העולמי שני שחקני פריימר ליג ( ג'ונאס גוטיירז הארגנטינאי וסטיליאן פטרוב הבולגרי) עשו את הקאמבק המרגש כשחזרו ממחלת הסרטן אל המגרשים אותם הם כל כך אוהבים.

ג'קסון (31,1.91) נולדה ב6 באפריל 1985 בדאנקנוויל שבטקסס. היא התחילה את קריירת המשחק המקצוענית שלה בשנת 2003 כששיחקה הקולג' המקומי של טקסס, אחרי ארבע עונות בקולג' נבחרה הפורוורדית הנהדרת במקום השישי בדראפט 2007 על-ידי קבוצת ה"ניו יורק ליברטי" מהבכירות בwnba ואחרי שלוש עונות במדי הקבוצה מה"תפוח הגדול" עברה לקבוצה נוספת בליגת הנשים הטובה בעולם אל " טולסה". כמו הרבה שחקניות אמריקאניות שמשחקות בwnba, גם ג'קסון עשתה את השילוב המיוחל, כשבנוסף לליגה בארצות הברית המשוחקת בקיץ, הגיעה ג'קסון לאירופה לארץ הקודש ונכנסה בקלות לעמקי ליבם של האוהדים המקומיים מעיר הנמל.

עונת 2014\2015 הייתה עונת השיא של טיפאני בישראל. למרות ההפסד כבר בחצי גמר הגביע, זכתה ג'קסון ביחד עם קבוצתה באליפות המקומית כשהיא מסיימת את העונה כשחקנית המצטיינת בליגה, ואף הגיעה עם מכבי בנות אשדוד להישג השיא שלה בזירה האירופאית, אל חצי גמר היורוקאפ, שם כבר נעצרה מול "ליל וילאנובה" הצרפתית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
טיפאני ג'קסון בפעולה
טיפאני ג'קסון בפעולה ( איגוד הכדורסל).

 

לכולם היה ברור שהכוכבת הגדולה תמשיך במדי הקבוצה הדרומית ובעיר בה כל כך התאהבה, אך דווקא אז הגיע הדבר לו אף אחד לא ציפה. סרטן השד התגלה בגופה של הפורוורדית המוכשרת, שנאלצה להשבית את חיי עיסוקה אותם נורא אהבה, בכדי לעשות את הכל ולקוות להחלמה מהמחלה הארורה. אחרי שפרשה והחלימה בסופו של דבר סיפרה ג'קסון, שהיא ביקשה לאורך כל הטיפול מהרופא שאת התחבושות המאפשרות טיפול במחלה ייתן לה עם איורים של כוכבי אנימציה של ילדים, על מנת שבנה בן ה3 מארלי לא ישאל יותר מדי על הטיפול אותו היא עוברת, וימשיך לעלות חיוך על פניו ועל פניה. כמו כן גם סיפרה שהדוקטור שטילפ בה לאורך כל הדרך ביקש ממנה שתשוב לשחק את משחק הכדורסל לאחר שתבריא, ותמשיך לעשות את הדברים שאותם היא אהבה כשהייתה בריאה ולפני המחלה.

כעת לאחר שהקשיבה לעצתו של הרופא חזרה ג'קסון לשחק את משחק הכדורסל, וכעת היא משחקת בקבוצת "סן אנטוניו סטארס" בwnba, וכשתתחיל עונת כדורסל הנשים שכל הזמן נמצאת בסימני שאלה מבחינת התקציב, תחזור שוב ג'קסון לעיר אשדוד, ותככב שוב על אולם הכדורסל "הקריה".

ג'קסון עם בנה הקטן מארלי
ג'קסון עם בנה הקטן מארלי  ( מנהלת ליגת העל לנשים).

 

כעת למרות החזרה המרגשת, סימן שאלה גדול יהיה גם לגבי כשירותה של הפורוורדית בת ה31.

האם תוכל לשחזר את היכולת והאינטנסיביות שאפיינו אותה לפני המחלה, ולהביא את רוח הקרב הספורטיבית גם בקדציה הנוספת באשדוד, אם תשאלו את המאמן עדן ענבר ואת אוהדי הקבוצה שפשוט מאוהבים בה, הם יעשו הכל על מנת שהדבר יקרה.

הקבוצה הדרומית תרצה לשחזר את הישגיה בליגה המקומית עם החתמה נוצצת בדומתה של הגארדית נעמה שפיר, בנוסף לשחקניות אותן הצליחו להשאיר, וכמובן לעשות עוד צעד קטן אחד בזירה הבינלאומית ולזכות במפעל היורוקאפ בו תשתתף במהלך העונה הקרובה.

מה שבטוח שלאוהדי כדורסל הנשים הולכת להיות עונה מרגשת נוספת, במיוחד כשטיפאני ג'קסון תרוץ שוב על הפרקט.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort