דז'ה-וו עם טבעת בסוף

גולדן סטייט נגד קליבלנד. הלוחמים נגד האבירים. סטף קרי נגד לברון ג׳יימס. קליי תומפסון נגד קיירי אירווינג. קווין לאב נגד דריימונד גרין. שתי הקבוצות הכי טובות ב-NBA, הראשונה מהמזרח נגד הראשונה מהמערב. בבמה הכי גדולה בעולם הכדורסל. גמר ה-NBA. סדרה של 7 משחקים, 4 ניצחונות מאליפות. והכל מתחיל הלילה.

*האם גולדן סטייט תזכה? עלא בוכארי חושב שכן

*האם קליבלנד סוף סוף תיקח אליפות? ארבל ילין סבור שכן

נתחיל בקליבלנד קבאלירס. הם מגיעים אחרי ניצחון וסוויפ על דיטרויט בסיבוב הראשון. וסוויפ על אטלאנטה בחצי הגמר. ואז בגמר האיזורי הם פגשו את טורונטו לשישה משחקים מרתקים. שזה אומר כמה דברים. ראשית, קליבלנד תגיע לגמר אחרי שבוע של מנוחה. ממוקדת יותר ומצפה לנקום על ההפסד משנה שעברה.
לברון ג׳יימס, הכוכב הבלתי מעורער של קליבלנד (לא רק הקבוצה), מגיע לגמר שישי רצוף. 4 עם מיאמי בה זכה בשתי אליפויות. והוא מקווה להנהיג את קליבלנד שעם סגל מלא לקראת הגמר, ולהוכיח לגולדן סטייט שמה שקרה בגמר בעונה שעברה לא יחזור על עצמו. כזכור בגמר של שנה שעברה, קליבלנד שיחקה ללא שני הכוכבים המשניים שלה, קיירי אירווינג בשל פציעה במשחק הראשון בגמר, וקווין לאב שפרק את הכתף כזכור נגד בוסטון וקלי אוליניק.
אחרי פיטורי דיוויד בלאט באמצע העונה והחלפתו בטיירון לו שהיה עוזרו, קליבלנד נראת שונה. ג׳יי אר סמית׳ איפס את הידית וקולע ללא הרף, קיירי אירווינג וקווין לאב משכיחים את העונה הלא כלכך טובה שעברה עליהם בשנה שעברה, טריסטן תומפסון קולט ריבאונדים כמו דניס רודמן הצעיר, אימאן שאמפרט מראה ניצוצות הגנתיות ואתלטיות ושאר שחקני הסגל נותנים את התפוקה שמצפים מהם.
לברון הגיע לגמר עם קליבלנד 3 פעמים בקריירה (כולל השנה), והפסיד בשניים בהם, הראשון ב2007, בה הפסיד לסן אנטוניו שזכתה באליפות הרביעית שלה אחרי סוויפ על לברון הצעיר והחסר הניסיון בגמר וכמובן שנה שעברה. לברון ינסה ״להחזיר״ את החוב שהוא חייב לקבוצה שבחרה בו בדראפט ב2003 והוא מקווה שזה יקרה הפעם מול גולדן סטייט החזקה.
בצד השני, גולדן סטייט ווריורס. מגיעים אחרי עונה היסטורית ועם המון שבירת שיאים, במיוחד אחרי שבירת השיא הניצחונות בעונה הסדירה. 73 ניצחונות לעומת 9 הפסדים. נתון שלא יתואר. הקבוצה שהתחילה את העונה ללא המאמן הראשי שלה, סטיב קר, ועם העוזר שלו , לוק וולטון, הפכה לקבוצה טובה יותר מהקבוצה שלקחה אליפות בשנה שעברה. דייוויד לי הועבר בטרייד לבוסטון תמורת ג׳ראלד גרין וכריס באב ששוחררו מיד. וסטיב קר התחיל לעבוד על הגיבוש והרוטציה. אך מי שגנב את ההצגה היה ה-MVP של העונה שעברה, סטפן קרי. השחקן שמחזיק באינספור שיאי שלשות. נכנס לעונה הזאת בטירוף. שבר את השלשות שלו לעונה (שבספק אם פעם מישהו יתקרב אליו) עם 402 שלשות. מספר שמזכיר את ווילט צ׳מברליין הגדול בשנות השישים עם מספרים מפלצתיים. ונכנס לפלייאוף בטירוף ביחד איתו, אחרי שזכה בתואר שחקן המצטיין של העונה בפה אחד.
אבל סטף קרי מגיע לגמר מוכן מתמיד,והוא לא לבד. הקבוצה שלו השתפה בכמה רמות. קליי תומפסון התחיל את העונה לאט אבל לאט לאט חזר לעצמו ואיפס את הידית. דריימונד גרין ,פסטוס אזילי , אנדרו בוגוט, ומו ספייטס, אוטמים את הצבע. איגודאלה , ליווינגסטון , ברבוסה, ובארנס מתסכלים קבוצות ומענישים בצד ההתקפי.
גולדן סטייט מגיעה לגמר אחרי סדרה מרתקת ומתישה של 7 משחקים נגד אוקלהומה סיטי. ואחרי 5 משחקים בסדרה הראשונה נגד ג׳יימס הארדן והיוסטון רוקטס. ואחרי 6 משחקים מדהימים מול דמיאן לילארד ופורטלנד בחצי הגמר. ורוצה להגן על התואר שלה מול אותו לברון ג׳יימס וקליבלנד.
הסדרה הזאת כצפוי תהיה מדהימה ומרתקת, וכולנו נקווה שזה יגיע למשחק 7. זו היא סדרה שיהיה בה הכל, אקשן, רגעי קלאץ׳ וכמובן כדורסל משובח וכדורסל אמריקאי וטוב !!!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית