צילום: שאול גרינפלד
קלאסיקו

פיגו: ״אני מרגיש זכות ששיחקתי בשניים מהמועדונים הגדולים בעולם״

רונאלדיניו: ״עצוב שברזיל הפסידה בגמר, שמח בשביל מסי״, קסיאס: "הגענו כדי ליהנות מהמשחק וכדי שכולם בעם ישראל ייהנו, לא באנו לדבר על ההקלטות של פלורנטינו פרס

לקראת קלאסיקו האגדות בין כוכבי העבר של ברצלונה וריאל מדריד, שיתקיים מחר (שלישי, 20:00) באיצטדיון בלומפילד, קיימו הקבוצות מסיבת עיתונאים רשמית שארגנה יזמית האירוע חברת MTR7. את ריאל ייצגו לואיס פיגו, רוברטו קרלוס ואיקר קסיאס. מברצלונה נכחו גיירמו אמור, רונאלדיניו ודקו.

איקר קסיאס נשאל ראשון על ההקלטות של פלורנטינו פרס שנחשפו בשבוע האחרון וענה: ״הגענו להנות ושכולם בישראל יהנו, לא באנו לדבר על ההקלטות של פלורנטינו. לא תמיד היה לי את המזל לשחק בקלאסיקו, השחקנים פה היו חלקם אויבים וחלקם חברים, אבל יש לכולם ניסיון משותף, יש המון זיכרונות משותפים, חלק טובים וחלק לא, אבל היכולת להיפגש שוב ולשחק בקלאסיקו זה שווה הכול”.

איקר קסיאס ורוברטו קרלוס. (קרדיט צילום: שאול גרינפלד)

רונאלדיניו אמר: "כיף גדול להיות כאן בארץ אחרי זמן מה שלא היינו פה, כיף להיות ליד חברים שהם גם אגדות. אני מצפה למשחק ורוצה שכולם יבואו ליהנות יחד. הזכייה של מסי בקופה? הייתי עצוב בשביל נבחרת ברזיל אבל מאוד שמחתי בשביל החבר הטוב שלי. זו הייתה סערת רגשות מעורבת, ככה זה כשיש חברים טובים ברמה כמו של מסי, שמשחקים מול ברזיל. על הסלסאו: "אני מאמין בנבחרת, יש הרכב חזק מאוד, תמיד כשמגיעים למונדיאל יש משמעות לחולצה, ואני מאמין בכל הכוח שהנבחרת תזכה ותעבוד קשה על הסגל". על ההרגשה לשחק אחרי כל כך הרבה זמן: "כיף לי לחזור לשחק עם החברים שלי, באתי כדי ליהנות, אני מעריך מאוד את החברים שלי ומאמין שיהיה משחק כיפי ומעניין, זה יהיה אירוע אדיר וענק".

רונלד
רונאלדיניו (קרדיט צילום: שאול גרינפלד)

רוברטו קרלוס אמר: "מודה על ההזדמנות לבוא לארץ, נשים את היריבויות בצד. למה הלכתי לאנז'י מחצ'קאלה? אני קודם כל מודה לקהל הרוסי בכל התקופה שם, זו הייתה תקופה קצרה, הייתי מהראשונים שהגיעו מהשחקנים הגדולים, בהמשך סמואל אטו הגיע. הייתה תקופה נעימה וחוויות טובות".

רוברטו קרלוס (קרדיט צילום: שאול גרינפלד)

לואיס פיגו אמר: "היחס כאן מאוד טוב, אני מודה על האפשרות לשחק פה, מודה לצוות שהכין והפיק את הכול, הרגשה נפלאה להיות פה. העובדה ששיחקתי פעם בברצלונה? כבוד ששיחקתי בשניים מהמועדונים הגדולים בעולם, עכשיו יש עוד הזדמנות לשחק במשחק הגדול בעולם, כמה שיותר זמן, ניסיון ויופי על המגרש יותר טוב. לא הרבה זכו בכבוד ללבוש את שתי החולצות. ההבדל בין הקלאסיקו לדרבי של מילאנו? יש שינוי בתרבות של המשחקים, שניהם ברמה גבוהה, כבוד לשחק בשני המשחקים הגדולים האלה, אבל זה הבדל של תרבות בין איטליה לספרד".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לואיס פיגו (קרדיט צילום: שאול גרינפלד)

דקו אמר: "קודם כל אני מודה לצוות ומתרגש למשחק. ההנהלה מנוסה ולא חדשה, יש להם את כל הניסיון לעשות שוב את מה שעשו בעבר. ברצלונה זה מועדון מאוד עתיק ועם מורשת גדולה, אז לא תהיה בעיה. אפילו שהשנה הייתה בעייתית, אבל מועדון כזה גדול יודע להתמודד עם הדברים האלה, ובטוח שהקבוצה תגיע לממדים גבוהים". גיירמו אמור התייחס לתערוכה של ברצלונה בישראל ואמר: "התערוכה הזו היא ניסיון שונה ומדהים לראות את ברצלונה כאן בישראל מכל הזוויות וזה טוב מאוד שהישראלים יוכלו להכיר את ברצלונה לעומק. הופתעתי מהרמה ומהיופי של התערוכה".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort