הנה הם באים, השדים האדומים: סולשיאר מוכן לקצור את הפירות מהתהליך של יונייטד

בשלוש השנים האחרונות מנצ'סטר סיטי וליברפול היו הזוכות בליגה האנגלית, ונראה שגם העונה שתי הקבוצות ימשיכו להיות דומיננטיות ויאבקו על הכתר. צ'לסי ביצעה את הרכש המרשים ביותר בקיץ, ופרנק למפארד כבר הצהיר שהוא מתכוון לקרוא תיגר על האליפות. אך האם דווקא הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שמטיילת לה מתחת לראדר, תפתיע את הממלכה כולה ותוכיח לכולם מדוע לדעתה היא הקבוצה הכי גדולה בממלכה?

סולשיאר הנורווגי מונה למאמן מנצ'סטר יונייטד לפני כשנה וחצי כשעוד עבד כמאמן של מולדה, ולמעשה החליף את ז'וזה מוריניו. מעטים חשבו שהנורווגי, אשר חתום על הזכייה בליגת האלופות בשנת 1999 יצליח בתפקידו החדש, אך בחצי העונה הראשונה שלו הוא הצליח לייצב את הקבוצה וקיבל את המינוי הקבוע. בעונה שעברה הנורווגי החל בתהליך ההצערה של הסגל. סולשיאר זרק למים העמוקים את הצעירים המוכשרים מהאקדמיה של יונייטד, וביניהם מייסון גרינווד, דניאל ג'יימס וברנדון וויליאמס. לאחר מכן, בחלון ההעברות של ינואר רכש את ברונו פרננדש הנהדר מספורטינג הפורטוגלית. הנורווגי הצליח להוביל את השדים האדומים למקום השלישי בליגה ולחצי גמר הליגה האירופית, בו הודחו על ידי הזוכה הטרייה, סביליה.

פרננדש, בינגו של האדומים (האינסטגרם של ברונו פרננדש)

סולשיאר שואף לקחת את יונייטד צעד אחד קדימה, אל עבר ימים שאולי יזכירו את התקופה בה זכה כשחקן בטרבל האירופי, ולשם כך הוא רכש בחלון ההעברות את דוני ואן דה ביק המוכשר. ההולנדי הצעיר מאייאקס אמור להיות החלק האחרון ברביעיית הקישור, אשר עליה הוטלה המשימה להוביל את הקבוצה בחזרה לצמרת הכדורגל העולמי. מאטיץ', פוגבה, פרננדש וואן דה ביק יאיישו את חוליית הקישור, ויציגו את החוליה המגוונת ביותר מאז עידן פרגי ותהליך ההצערה שלו בעונת 1995-96 (בקהאם, גיגס, סקולס.) המאמן הנורווגי מקווה שחוליית הקישור שבנה תצליח להוות תחרות לקישור העמוס והמגוון של סיטי וליברפול ולקרוא תיגר על האליפות.

דוני ואן דה ביק (הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד)

החלק הקדמי של האדומים לא סיפק את הסחורה במספר משחקים בעונה שעברה, ובגלל זה מייסון גרינווד בן ה-17 קיבל את ההזדמנות מסולשיאר והחזיר בגדול. החלוץ הצעיר כבש עשרה שערים בפרמייר ליג, והוסיף גם חמישה כיבושים בליגה האירופית. גרינווד מצטרף לדניאל ג'יימס, מרקוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל, שיוצרים חוד מהיר וקטלני. אם גרינווד יכיר בכישרון הגדול שטמון בו אז אין צל של ספק שחוליית ההתקפה הזו יכולה להחזיר את האדומים לפסגת הכדורגל האנגלי. כמו כן, יכולת ההצטרפות של ואן דה ביק ופרננדש לרחבה ויכולת הכיבוש של השניים (שמונה כיבושים ב-14 משחקים לפרננדש ושמונה כיבושים ב-23 משחקים לואן דה ביק אשתקד) תהווה נשק התקפי נוסף לאדומים.

גרינווד, יסחוף את האדומים?(הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד)

אבל עם כל הכבוד לקישור וההגנה, כבר מספר שנים שמדברים על כך שההגנה היא נקודת התורפה של מנצ'סטר יונייטד. אולם, אשתקד השדים האדומים ספגו 36 שערים בפרמייר ליג, רק ארבעה שערים יותר מהאלופה ליברפול ורק שער אחד יותר מהסגנית, מנצ'סטר סיטי. סולשיאר כאמור זרק למים העמוקים את המגן השמאלי הצעיר ברנדון וויליאמס, ובצוותא עם ארון ואן ביסאקה, הארי מגוויר וויקטור לינדלוף הצליח לייצב את הגנת השדים האדומים. עקב האכילס של ההגנה היה דווקא השוער הספרדי, דויד דה חאה. עקב מספר הטעויות הרב של דה חאה העונה, החליט המאמן הנורווגי להחזיר אל הסגל את השוער האנגלי הצעיר, דין הנדרסון, שנתן עונה אדירה כמושאל בשפילד יונייטד, בתקווה לייצר תחרות אמיתית על אפודת השוער. כאשר סוף כל סוף נגמרה הסבלנות כלפי דה חאה, הנוסחה היא פשוטה ביותר – אם דה חאה לא יספק את הסחורה, הנדרסון יקבל חולצת ההרכב בקביעות וינסה לשדרג את ההגנה האדומה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המאמן הנורווגי רוצה סוף סוף לקצור את הפירות מתהליך ההצערה שביצע במועדון. השדים האדומים לא זכו באליפות מאז שנת הפרישה של אלכס פרגוסון. האם סולשיאר, החניך לשעבר של פרגי, יוכל להוביל את השדים האדומים כל הדרך חזרה לפסגת הפרמייר ליג? נחיה ונראה.

ילך בדרכו של פרגי? (הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort