ברצלונה לאן?

אחרי שהביאו את קוטיניו בינואר של העונה הקודמת במטרה להיות סופרסטאר, הוא נכשל אחרי שהציג עונה מזעזעת אצל בארסה. דמבלה היה טוב במהלך העונה, אבל שלוש פציעות הביאו לירידה ביכולתו. מסי וסוארז בשחיקה ולא הצליחו להביא את הגביע עם האוזניים הגדולות כבר ארבע עונות ברציפות, למרות יתרונות מבטיחים בשנתיים האחרונות. הסגל לא מלא ועמוק וחסרים כמה שחקנים. המאמן ולוורדה קצת הססן ולא חביב בקרב אוהדי ברצלונה אחרי שהוביל את הקבוצה למספר כשלונות כמאמן.

ברצלונה נמצאת בבעיה קשה ואם לא תתחזק בצורה הנכונה בקיץ הקרוב תמצא את עצמה בבעיה. נכון, יש לה כמה נקודות אור כמו ההגנה, או העובדה שדה יונג, השחקן המוכשר והצעיר של אייאקס עבר לשחק בשורותיה. גריזמן כמעט בטוח בקבוצה אחרי שמנכ"ל אתלטיקו הודיע שישחק בקאטלונים בעונה הבאה.

מסי וסוארס תופסים את פניהם (the national)נקודות חולשה

קוטיניו – הקשר/קיצוני המוכשר ששיחק בליברפול תחת קלופ והוביל את המייטי רדס להישגים מכובדים אחרי שנות בצורת של האדומים. חוזר על ידי ברצלונה בקיץ לפני שנתיים, וסומן כמחליפו הבטוח של ניימאר שעזב לפאריס ושבר את סכום העברות (222 מ'). אחרי אין ספור ספקולציות בנוגע לחתימתו בברצלונה, עוסמאן דמבלה, שגם אחריו ברצלונה חיזרה, עבר מקבוצתו הקודמת, דורטומונד, וחתם בברצלונה במקומו של קוטיניו. אבל ברצלונה לא ויתרה על קוטיניו, ולאחר מספר חודשים בחלון העברות של ינואר, חתם הברזילאי אצל הקאטלונים. בעונה הראשונה לא יכל לעזור לקבוצה בליגת האלופות, בגלל ששיחק בליגת האלופות עם ליברפול באותה העונה, כבש חמישה שערים, בישל שניים, והוביל את קבוצתו למקום הראשון בשלב הבתים. לקראת סוף הקדנציה שלו אצל ליברפול, ניסה יורגן קלופ לשכנע אותו להישאר, והעניק לו את סרט הקפטן למספר משחקים. קוטיניו לא יכל לעזור לחבריו, ונאלץ לצפות בחבריו מהצד, מפסידים לרומא ומודחים.

הוא הגיע כרכש היקר ביותר של בארסה, הגיע בקול תרועה גדול עם הרבה ציפיות ממנו. אבל אולי זה מה שפגע בקוטיניו, אולי הוא היה צריך את השקט הזה, לא להיות לחוץ כל הזמן במטרה לא לאכזב אף אחד. בפעם הראשונה שהגיע למועדון גדול, זה היה לפני תשע שנים, קוטיניו עשה את המעבר מואסקו דה גאמה מהליגה השנייה בברזיל, הישר לאימפריה הגדולה, אינטר. בנאראזורי פליפה הצעיר לא הצליח להראות את כישוריו, ואחרי שנתיים בהם לא מימש את הפוטנציאל שלו מצא את עצמו מושאל לאספניול. אחרי עונה הגיעה לליברפול והשאר היסטוריה. אולי היה בו את אותו הפחד כשהיה באינטר, אולי הוא לא רצה לאכזב את המועדון ואת עצמו, אולי הוא היה נחוש מדי להצליח וזה מה שגרם לו לרדת ברמה. אבל זה כבר לא משנה. קוטיניו נחשב לאכזבה גדולה. יכול מאוד להיות שאם היה נשאר בליברפול או עובר לקבוצה אחרת שמקביל שלך בצד השני הוא מסי, בעל אותו סגנון המשחק כמוך, הכניסה החדה לאמצע מהקו ומשם אפשר כבר להריח ניחוח של שער באוויר. אם הבחירה של שחקני בארסה היא לתת לקוטיניו לנסות זאת, או לתת למסי את הניסיון, התשובה היא ברורה. קוטיניו צריך להתאים את עצמו לסגנון המשחק של ברצלונה. במקרים בהם מסי היה פצוע, קוטיניו בא לידי ביטוי יותר מאשר שיחק לצידו של הפרעוש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לא בא לידי ביטוי בברצלונה (ESPN)

דמבלה – הקיצוני הצרפתי הגיע גם הוא בדיוק כמו קוטיניו כמחליף של ניימאר. דמבלה היה כישרון נהדר, והיה מיועד להיות הדבר הבא של הכדורגל העולמי. אבל כמו הרבה שחקנים, גם לדמבלה קרה הנורא מכל. דמבלה התחיל להיפצע בצורה איומה. הוא היה במגמת עלייה ומיד נפצע. זה היה נראה כאילו מישהו למעלה לא רוצה שהוא יהיה שחקן טוב. הוא רק הגיע ולאחר שני משחקים נפצע לארבעה חודשים. חזר לשני משחקים ונפצע שוב. בקיץ היו הרבה שמועות על מעבר אפשרי לארסנל. במודיאל הוא לא היה טוב ואיכזב גם בנבחרת צרפת. ולוורדה העדיף לשחק עם סוארז ומסי כשני חלוצים בודדים, ולהוציא את הצרפתי. דווקא שהכל נראה נורא, הגיעו משחקי פתיחת העונה, בהם דמבלה היה מצויין. הוא פרח ולהט, והיה השחקן החשוב ביותר של ברצלונה.

העונה דמבלה הצליח להשתלב מצויין במערך של ברצלונה תחת ולוורדה. הוא כבש, בישל ושותף הרבה פעמים על חשבונו של קוטיניו. הכל היה נראה מצויין מבחינתו של דמבלה, אבל אז חזר אילו סיוט חייו, הפציעות האיומות. דמבלה נפצע בפעם הראשונה בינואר, ואחרי שחזר מספר הדקות שלו ירד. פציעה נוספת הגיעה אחרי חודש, ואחרי שחזר גם ממנה ירדו דקות המשחק שלו באופן משמעותי. הפציעה האחרונה הייתה שלושה מחזורים לסיום העונה. הוא לא יכל לעזור לקבוצתו במשחק הגומלין נגד ליברפול בו ברצלונה הייתה ביתרון 3:0 והייתה בדרך הבטוחה לגמר. אבל אז ליברפול הפתיעה את ברצלונה וניצחה 4:0. אחרי המשחק האוהדים של ברצלונה באו בתלונות לדמבלה שהחטיא מצב לשער ודאי בדקות הסיום של המשחק הראשון.

מסי וסוארז – "זה היה אחד הרגעים הקשים בקריירה שלי, אחרי שהודחנו פשוט רציתי להיעלם מהעולם. לאחר המשחק שררה דממה בחדר ההלבשה, לא האמנו שנגיע למצב הזה, היינו בטוחים שנבקיע לפחות שער אחד כי אנחנו ברצלונה." "האמת היא שזה היה כואב מאוד עבורי ועבור כל השחקנים. היה קשה לקום מזה, המכה הייתה קשה מאוד כי היינו כל כך קרובים אחרי התוצאה במשחק הראשון, זה היה דומה מאוד למה שקרה מול רומא וזה מצער." אלו היו האמירות של סוארס ומסי (בהתאמה) לאחר ההדחה הצורמת העונה בליגת האלופות. אחרי ההדחה ביקרו רבות את שחקני ברצלונה ובעיקר את מסי וסוארס המובילים של הקבוצה. בעיתונאות הספרדית טענו שהשניים נעלמים בשלבים המכריעים. טענו שהם איבדו את זה לאחר שלא זכו כבר ארבע עונות בליגת האלופות, וזו העונה הראשונה לאחר הזכייה בה הקאטלונים מגיעים לחצי הגמר. טענו על מסי וסוארס גם דברים קשים שלא קשורים למשחק או לרמתם. לדוגמא אמרו על מסי שהוא מחליט על כל ההצעות. סוארס בא להגנתו. ההתקפה של ברצלונה נמצאת בבעיה, וחיזוק בקיץ חייב יהיה להגיע. יש שמועות על כך שמסי אמר שהוא מעדיף את ניימאר על גריזמן ושברצלונה כנראה תחתים את ניימאר. אבל שמועות אחרות טענו שהצרפתים דורשים 300 מיליון על הברזילאי, סכום שככל הנראה ברצלונה לא תעמוד בו. בנוסף גריזמן יגיע בקיץ לברצלונה, ויחד עם דה יונג הם יחזקו את הקאטלונים.

דמבלה עם מכת הפציעות (אס)

עם כל הצרות של ברצלונה צריך לזכור שגם בקיץ 2015 הספידו אנשים את ברצלונה אחרי שזכתה בליגת האלופות. בסופו של דבר ברצלונה זכתה בדאבל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort