בחורים הזהב: חמשת השחקנים ששווה לעקוב אחריהם בגביע הזהב

אליפות צפון ומרכז אמריקה לנבחרות (המוכרת יותר בשמע גביע הזהב) תצא לדרך במהלך הלילה שבין שבת לראשון ותפגיש 16 נבחרות שרוצות לקחת את התואר הבכיר ביותר עבורן ביבשת. מקסיקו וארה"ב הן כמובן שתי הפייבוריטיות התמידות והן גם שולחות את מיטב הכוכבים שלהן לטורניר, אבל ישנם עוד מספר שחקנים ששווים מעקב במהלך האליפות הזו. להלן החמישייה שכדאי לשים עליה עין, גילוי נאות: 3 מתוכם אכן מגיעים ממקסיקו וארה"ב אבל מכנה משותף נוסף שיש לרובם זו הליגה בה הם משחקים או שיחקו עד לאחרונה.

אלפונסו דייויס (באיירן מינכן, קנדה)

הווינגר הקנדי בן ה-18 שהגיע רק בחורף האחרון לבאיירן כבר הספיק לעלות ללא מעט דקות במדי אלופת גרמניה. אמנם הקשר הצעיר לאנמצע במעמד בו היה במדי קבוצתו הקודמת הואנקובר ווייטקאפס, בה היה הכוכב הבלתי מעורער, אבל ניתן לראות שהנער ממדינת המייפלבהחלט יודע איך משחקים את הענף המוזר הזה עם הכדור העגול במקום הספורט של המקל והדיסקית הכה אהוב במדינה הקרה. דייויס אמנם לא קנדי "אסלי" אלא היגר עם משפחתו מגאנה אבל הוא כן נשאב לתרבות במדינה ומתחיל לעזור לה להתקדם בסולם הכדורגל העולמי. הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שלובש את מדי הנבחרת הבוגרת ובאותו משחק גם הפך לכובש הצעיר ביותר שלקנדה וכאשר הוא יחבור לעוד טאלנטים קנדיים צעירים שפזורים ברחבי אירופה דוגמת ליאם מילר (קבוצת המילואים של ליברפול) וג'ונת'ן דייויד (גנט), הנבחרת שלהם עשויה להגיע לשלבים הרחוקים בתחרות.

הצעיר שבחבורה אך כנראה המוכשר ביותר, דייויס (TNT)

לאון ביילי (באייר לברקוזן, ג'מייקה)

דרכו של לאון ביילי בן ה-21 לנבחרת לא הייתה פשוטה. למעשה, לקשר ההתקפי הכשרוני של לברקוזן עדיין אין הופעות רשמיות במדי נבחרת הרגאיי מכיוון שדחה עד לרגע האחרון את הזימון שלו וכיווה לקבל אחד מגארת' סאות'גייט לנבחרת שלושת האריות. אבל לאנגלים יש יותר מדי שחקנים מוכשרים בעמדות הללו, ביילי רוצה כדורגל בינלאומי, וכתוצאה מכך ג'מייקה הרוויחה תוספת משמעותית לסגל שלה. ללא ספק ביילי השחקן הכי בכיר שלהם אבל השאלה שתישאל היא עד כמה ג'מייקה יכולה להצליח אם היא נשענת רק עליו?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רצה אנגליה, יסתפק בג'מייקה, ביילי (Bild)

ווסטון מק'קני (שאלקה, ארה"ב)

הקשר האחורי בן ה-20 של שאלקה הוא עוגן במרכז השדה של הרויאל בלוז וגם של נבחרת ארה"ב. אמנם הוא עדיין לוקה ביכולת קבלת החלטות ולפעמים ייכנס לתיקול מאוחר מדי שיגרום לו להירשםבפנקס של השופט אבל רוח הלחימה שלו היא משהו שכל מאמן היה רוצה על המגרש. ללא ספק שאיתו בקישור, האמריקאים יוכלו להיות קצת יותר רגועים בכל הנוגע לאיומים לכיוון שערם ולהתרכז בפעולות ההתקפה של הדמות הבאה ברשימה.

כריסטיאן פוליסיץ' (צ'לסי, ארה"ב)

הקשר ההתקפי בן ה-20 של צ'לסי (עובר לשורותיה רשמית רק הקיץ) עשה חיל במדי בורוסיה דורטמונד הגרמנית וכעת הולך לליגה של הגדולים באמת, הפרמיירליג. רגע לפני שינסה להיכנס לחור הענק שהותיר אדן הזאר, הוא ירצה לסחוב את הנבחרת שלו כל הדרך עד להנפת הגביע בטורניר הנוכחי. עם מק'קני שכבר דיברתי עליו ועם מספר שמות נוספים שיוצרים תלכיד מעולה, האמריקאים בהחלט פייבוריטים לזכייה בתואר, האם זה יקרה? נדע בעוד כחודש.

מק'קני ופוליסיץ'. יניפו את הגביע? (CBC)

אדסון אלבארז (קלוב אמריקה, מקסיקו)

הבלם המקסיקני בן ה-21 הוא יוצא הדופן משאר החבורה והיחיד של התרוצץ בעונה החולפת במגרשי הבונדסליגה. אלברז הנהדר יכול לשחק גם כמגן ימני או קשר אחורי וכבר רשם לזכותו 22 הופעות אצל "אל טרי" בדרכו לקביעת מעמדו בתור שחקן באנקר בסגל. המקסיקנים כמובן גם פייבוריטים ברורים לזכייה, השאלה האם אלבארז יכול לדאוג לכך שיספגו כמה שפחות.

תחנה אחרונה בדרך לגביע, אלבארז (Ole)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort