סירת המעפילים השנייה יוצאת לדרך: צמד המשחקים השני במוקדמות היורו

בעוד כשנה וחמישה ימים מהיום, יתקיים הטורניר הגדול של יבשת אירופה והשני בגודלו בעולם, היורו. יורו 2020 יהיה במתכונת קצת שונה. אם עד היום היינו רגילים למדינה אחת או אולי שתי מדינות שמארחות את הטורניר ביחד, בשנה הבאה יארחו את היורו לא פחות מ-12 מדינות שונות (!), בכל מדינה עיר אחת תארח, כאשר את משחקי חצי הגמר והגמר ישחקו בוומבלי, האיצטדיון הלאומי של נבחרת אנגליה.

אחרי שעצרו את משחקי הקבוצות בין התאריכים 21-26 בחודש מרץ לטובת שני המשחקים הראשונים של מוקדמות יורו 2020, נגמרו כל הליגות באירופה ועכשיו יפגשו הקבוצות לשני המשחקים הבאים. אחרי שכמה נבחרות מהאריות של אירופה הופתעו בצמד המשחקים הקודם, מגיעות הקבוצות לנסות לכפר ולסיים במקום הראשון את המוקדמות.

אוסטריה – סלובניה

היום (שישי) ב-21:45 ייפגשו אוסטריה וסלובניה למפגש חשוב באיצטדיון היפו ארנה הנמצא באוסטריה. שתי הנבחרות נפגשו עם נבחרת ישראל בצמד המשחקים הראשון, סלובניה הצליחה להוציא תיקו בארץ, בעוד שהאוסטרים הפסידו 4:2 לנבחרת ישראל. אחרי המשחקים בארץ שתי הנבחרות החזקות יחסית לבית הזה, לא הצליחו לנצח עדיין, סלובניה עשתה תיקו עם יתרון הביתיות נגד מקדוניה החלשה, ואוסטריה הפסידה פעם נוספת מלבד ההפסד לישראל, לפולין החזקה.

מנבחרת אוסטריה מגיעות הציפיות המקסימליות, הנבחרת שדורגה בדרג השני הייתה פחד גדול של נבחרת ישראל, ושל כל הבית בכלל. אך כגודל הציפיות כך גודל האכזבות, אוסטריה לא עמדה בציפיות של הקהל האוסטרי, וכפי שנראה היא תצטרך נס בכדי להעפיל ליורו. גם המצב של סלובניה לא טוב, בליגת האומות השיגה שלוש נקודות ללא ניצחון אחד וסיימה במחזור האחרון. כמו שזה נראה עכשיו גם הסלובנים יצטרכו לעשות שינוי של 180 מעלות בכדי להישאר עם סיכוי להעפלה ליורו 2020.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אוסטריה בהפסד לישראל (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

אוקראינה – סרביה

היום (שישי) ב-21:45 יתקיים עוד משחק טוב במוקדמות היורו. המפגש יפגיש בין אוקראינה שתארח את סרביה בלבוב ארנה בעיר לבוב. אחרי ששתי הנבחרות ביצעו קמפיינים מוצלחים בליגת האומות ללא הפסד בכלל, הוגרלו הנבחרות בבית עם מחזיקת הגביע, פורטוגל, אבל למרות שהיא נבחרת חזקה, הצליחו הנבחרות להדוף אותה ולדחוק אותה זמנית למקום השלישי, נראה שלפורטוגל הולך להיות קמפיין קשה במיוחד, אבל יש לה גלגל הצלה לאחר שסיימה במקום הראשון בביתה בליגת האומות ובמידה ותנצח את הפלייאוף תעלה. למעשה, גם אוקראינה וסרביה יכולות לעלות מליגת האומות מלבד מוקדמות היורו. אוקראינה נחשבת להפתעה עד כה. הנבחרת שלא הצליחה להגיע להישגים ממשיים בזירה הבינלאומית, הצליחה לחלץ תיקו עם פורטוגל ולנצח את לוקסמבורג בדרך למקום הראשון בבית ב'.

אחרי שסרביה כשלה במונדיאל האחרון, ולא העפילה לשום טורניר יורו אף פעם, השחקנים הסרבים התפתחו בשנה האחרונה בצורה משמעותית, כשהבולט מכולם הוא לוקה יוביץ', ששיחק השנה בפרנקפורט ונקנה לפני מספר ימים על ידי ריאל מדריד. גם דושאן טאדיץ' קפץ בכמה רמות השנה, וביחד עם אייאקס הגיע עד לחצי גמר ליגת האלופות. ביחד עם השחקנים הסרבים, גם הנבחרת הסרבית כולה השתפרה, ואחרי קמפיין מוצלח בליגת האומות השנה, הסרבים ינסו להעפיל גם ליורו ולעשות היסטוריה. סרביה שיחקה רק משחק אחד במוקדמות היורו וסיימה בו בתיקו 1:1 מול פורטוגל.

היהלום של הקיץ ינסה לעשות חיל בנבחרת (עמוד הפייסבוק הרשמי של לוקה יוביץ')

קרואטיה – ווילס

ביום שבת הקרוב בשעה 16:00, תארח סגנית אלופת העולם, קרואטיה, את ווילס, שאחרי קמפיין נהדר ביורו הקודם נחלשה מאוד, ולא העפילה למונדיאל ברוסיה בשנה הקודמת.

בקיץ 2016 נערך טורניר היורו בצרפת, ונבחרת ווילס שלא נחשבה לטובה ובאה כאנדרדוג הפתיע את כל יבשת אירופה ואת העולם כולו, אחרי שהגיעה לשלב חצי הגמר של היורו(!) שם הפסידה לפורטוגל שזכתה בתואר. אבל מאז אותו קיץ עברו שלוש שנים. ומאז אותו קיץ הסופרסטאר הגדול של נבחרת ווילס, גארת' בייל, נפצע ועבר כמה מכשולים בדרך שהקשו עליו וכמעט והרסו לו את הקריירה. עכשיו אחרי שנכשלה במוקדמות המונדיאל ואכזבה אומה שלמה, זה הזמן של נבחרת ווילס להעפיל ליורו, ואולי גם לכפות על השנים המזוויעות שחווה כרגע. למרות שווילס שיחקה משחק פחות, היא ממוקמת במקום השני בבית ה', ואחריה יריבתה קרואטיה, הנמצאת עם אותם מספר נקודות, עליה תנסה לפתוח פער.

הצד השני הרבה יותר שמח, קרואטיה סיימה את השנה הקודמת בגמר גביע העולם ברוסיה. קרואטיה נחשבה להפתעה גדולה מאוד. קרואטיה עברה רק פעם אחת במהלך שנות קיומה את שלב רבע הגמר, וגם בשנים האחרונות לא הראתה ניצוצות לקראת הפיצוץ הגדול כמו במונדיאל. אמנם היו לה שחקנים בטופ העולמי, אבל בנבחרת הם לא התחברו כמו שצריך. התרחיש היה שבשלב הבתים הם יסיימו במקום השני אחרי ארגנטינה, ויפגשו את נבחרת צרפת, ושם הסיפר היה נגמר כנראה, אבל קרואטיה הראתה אופי רק והגיעה עד לשלב הגמר. דווקא את הקמפיין קרואטיה פתחה בצורה טובה עם ניצחון על אזרבייג'ן, אבל במשחק השני הונגריה הפתיעה את קרואטיה, וניצחה אותה 2:1.

נבחרת קרואטיה בגביע העולם (הפייסבוק הרשמי של נבחרת קרואטיה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort