אליפות העולם עד גיל 20: נבחרת ארה"ב עלתה לרבע הגמר אחרי קאמבק ענק מול צרפת

במסגרת שמינית גמר אליפות העולם עד גיל 20, נפגשו הערב נבחרות צרפת וארצות הברית למשחק ממנו רק אחת תמשיך הלאה. צרפת, שניצחה את כל משחקיה בשלב הבתים, עלתה מהמקום הראשון, כשמצידו השני של המגרש, האמריקאים ניצחו שתיים מתוך שלושת המשחקים בבית שלה ועלתה מהמקום השני.

הרכבים:

צרפת: לפונט, קמארה, זגאדו, אנדיקה, באסילה, קואיסאנסה, לויודיצ'ה, פופאנה, גוירי, דיאבי ועליאוי.

ארה"ב: סקוט, קייטה, ריצ'רדס, דסט, גלוסטר, סרבניה, לדסמה, פומיקל, דה לה פואנטה, וויאה וסוטוץ

המשחק נפתח בעיקר בגישושים משני הצדדים, כאשר שתי הנבחרות ניסו להגיע להזדמנויות ממשיות אך ללא הצלחה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-23, הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק, כאשר קואיסאנסה קיבל כדור בצידה הימני של הרחבה, הרים קטנה למרכז, אבל עליאוי שחיכה שם, נגח לא טוב מול שער חצי ריק והחמיץ.

דקה 25- גול!! איבוד כדור צרפתי הוביל למתפרצת אמריקאית, לדסמה יצא קדימה, עבר את קו מחצית המגרש ומסר כדור עומק נפלא לסוטו, שדהר לרחבה, בעט לפינה הימנית מול לפונט והעלה את ארה"ב ליתרון, ארה"ב עלתה ליתרון 0-1. 

בדקה ה-34, קפטן ארה"ב, פומיקל, נפצע בגבו אחרי גלישה, גרם להרבה דפיקות לב בספסל האמריקאי, אך חזר בסופו של דבר למגרש והרגיע את הצוות המקצועי.

בדקה ה-37, הרמה צרפתית מימין הורדה לקרקע בתוך הרחבה, גוירי השאיר את הכדור לקואיסאנסה מבערך שמונה מטרים מול השוער, אבל הבעיטה פגעה בקורה ויצאה החוצה.

דקה 41- גול!! הצרפת יצאו למתפרצת מהירה, דיאבי מסר ימינה לגוירי, שהתקדם לרחבה, משם הכניע בקלות את סקוט והשוואה את התוצאה. נבחרת צרפת קבע שוויון 1-1.

עד המחצית לא ראינו אירועים מיוחדים, כאשר בסיומן של שלוש דקות תוספת זמן, השופט שרק למחצית והוריד את שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה כשהתוצאה מאוזנת. תוצאת המחצית 1-1.

מחצית שקולה. דסט ודיאבי במאבק על כדור (האתר הרשמי של פיפ"א)

המחצית השניה נפתחה בדקות טובות יותר של הצרפתים, כאשר בדקה ה-52 הגיעה ההזדמנות הראשונה בחצי השני של המשחק, כאשר דיאבי נכנס לרחבה מהאגף הימני, שינה כיוון לאמצע, עבר שחקן בצורה נהדרת ובעט כדור מסובב שהגיע סנטימטרים מהעמוד.

דקה 55- גול!! דיאבי קיבל עוד כדור באגף הימני, רחוק מהשער, משם הפעיל מבערים, נכנס במהירות לרחבה ומול השוער בעט לפינה הקרובה כדור שפגע בקורה, אבל עליאוי השתלט על הריבאונד מחמישה מטרים מול שער כמעט ריק, שם את הכדור ברשת והשלים את המהפך של הצרפתים. צרפת עלתה ליתרון 1-2.

בדקה ה-60, כדור קרן צרפתי פגע בשחקן הגנה אמריקאי, שכמעט והכניע את השוער שלו, אבל סקוט הדף נהדר והוציא את הכדור מקו השער.

בדקה ה-63, נבחרת ארה"ב ערכה חילוף כפול, כאשר רניקס ולנז נכנסו במקומם של לאדסמה ודה לה פונאנטה.

דקה לאחר מכן, ביצעה גם הנבחרת הצרפתית חילוף ראשון, כשעליאוי, כובש השער השני, פינה את מקומו לטובת פינטור.

דקה 74 גול!! וויאה השתלט על כדור במרחק כ-20 מטרים מהשער, ראה את סוטו נכנס לרחבה ונתן לו כדור עומק ענק, עם החלק החיצוני של הרגל, שחתך שלושה שחקנים והשאיר אותו לבד מול לפונט, משם החלוץ ראה רק רשת והשווה את התוצאה. ארה"ב השוותה לתוצאה 1-1.

בדקה ה-79, חילוף נוסף התבצע אצל הצרפתים, עם כניסתו של דיאלו במקומו של לויודיצ'ה.

דקה 83- גול!! דסט בעט כדור חזק לכיוון השער מטווח רחוק, לפונט הדף לא מספיק טוב והמחליף, רניקס, קבע מהפך, הפעם מצידה של ארה"ב, שהובילה בפעם השניה במשחק. ארה"ב עלתה ליתרון 2-3.

בדקה ה-86, הצרפתים סיימו את מכסת החילופים, עם ניסיון אחרון לשינוי על ידי הכנסתו של אדלי, על חשבונו של פופאנה.

בדקה ה-89, האמריקאים היו יכולים לסגור עניין, אבל סוטו, שהושאר לאחד על אחד על ידי רניקס, נעצר בצורה טובה על ידי לפונט.

בדקה ה-91, מקקנזיה נכנס במקומו של מבקיע הצמד האמריקאי, סוטו, וסגר גם את רשימת החילופים של ארה"ב.

באותה הדקה, כדור חופשי של קואיסאנסה לא פגע באף שחקן, אבל כמעט הכניע את סקוט.

לאחר חמש דקות תוספת זמן, שרק השופט לסיום ונתן אות לחגיגות האמריקאיות, שעם הרבה אופי חזרו מהמהפך שעשו להם הצרפתים וענו בקאמבק גדול הרבה יותר, שהעלה אותם לרבע הגמר והחזיר את הצרפתים הביתה מאוכזבים. תוצאת הסיום 2-3 לנבחרת צרפת.

כוכבי הערב. רניקס וסוטו (האתר הרשמי של פיפ"א)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort