Aריוודרצ'י – מחזור הסיום בסריה א' יוכל לקבוע לא מעט

מחזור הסיום של הסריה א' ייערך במהלך שבת וראשון כשהמשחקים המכריעים שלו יהיו בשעה אחידה, ראשון 21:30. מה עומד על הפרק? קרבות על אירופה, קרבות נגד הירידה ולא מעט אקשן מהמגרשים הנפלאים בארץ המגף.

המאבק על אירופה

יובה ונאפולי כבר שריינו את מקומן בליגת האלופות, אבל אטאלנטה, אינטר, מילאן ורומא נאבקות על 2 כרטיסים שנותרו לליגת האלופות. אטאלאנטה עם 66 נקודות, כמו אינטר, כאשר מילאן עם נקודה פחות, רומא השישית עם 63 נקודות ותרחיש דמיוני להשגת הכרטיס לצ'מפיונס.

במחזור הסיום אינטר תארח את אמפולי, אטאלאנטה תשחק מול ססואולו, מילאן תתארח אצל ספאל ורומא תארח את פארמה במה שגם יהיה משחק הפרידה מהקפטן דניאלה דה רוסי.

התרחישים להשגת הכרטיס לליגת האלופות:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אטאלאנטה: אטאלאנטה תשיג את הכרטיס אם תנצח, תיקו יאלץ אותה לקוות שרק אחת המילאנזיות מנצחת, כאשר הפסד יגרום לה לקוות שאחת המילאנזיות תפסיד.

אינטר: אינטר תגרוף את הכרטיס בעזרת ניצחון, תיקו יאלץ אותה לקוות שיריבתה העירונית לא מנצחת או לחלופין, שאטאלאנטה מפסידה. הפסד של אינטר יעניק לה את הכרטיס רק בתנאי שמילאן לא מנצחת ואטאלאנטה מפסידה.

מילאן: מילאן לא רק שחייבת ניצחון, היא גם צריכה שאו אינטר או אטאלאנטה לא ינצחו כדי לעקוף את זו שמעדה, תיקו של מילאן יעלה אותה רק אם אטאלאנטה מפסידה, הפסד של מילאן והיא כמובן בחוץ.

רומא: כמובן שהפסד או תיקו לא יעלו את רומא לשום מקום. אבל מה עם ניצחון? אבכן ניצחון יספיק לג'יאלורוסי בתנאי אחד: ששלושת הקבוצות שלפניה יפסידו. במצב כזה יווצר בית פנימי בין אינטר, רומא ואטאלאנטה כשאטאלאנטה היא זו שמובילה מבין השלוש ותסיים במקום השלישי. רומא שניה בבית שכזה ותגרוף את הכרטיס האחרון לליגת האלופות מה שישלח את צמד המילאנזיות לליגה האירופית.

הימור לגבי זהות שתי הקבוצות: אטאלאנטה ומילאן יזכו בכרטיס לצ'מפיונס אחרי שאינטר תמעד מול אמפולי שנאבקת נגד הירידה.

המאבק נגד הירידה

פיורנטינה, אודינזה, אמפולי וגנואה נמצאות במאבק נגד הירידה.

במחזור הסיום פיורנטינה וגנואה ייפגשו ראש בראש, כאשר אודינזה תשחק מול קליירי ואמפולי מול אינטר. מאזן הנקודות עומד כך: פיורה עם 40, אודינזה עם 40, אמפולי עם 38, גנואה שמתחת לקו האדום עם 37.

תרחישי הירידה:

גנואה: גנואה תרד אם תפסיד. תיקו יוריד את גנואה במקרה ואמפולי לא מפסידה. ניצחון של גנואה לא יספיק לה רק אם גם אודינזה תפסיד מה שייצור בית משולש בין אודינזה, פיורנטינה וגנואה ושם אם גנואה תנצח "רק" בהפרש של שער, היא תרד.

אמפולי: אמפולי תרד אם היא לא תנצח וגנואה כן תגבר על פיורנטינה. הפסד של אמפולי וניצחון או תיקו של גנואה יוריד אותה גם.

אודינזה: עקב פער 3 הנקודות בין אודינזה לגנואה, אודינזה לא יכולה לרדת בגלל שהדרך היחידה שתהיה עם אותן כמות נקודות עם דנואה שמתחת לקו היא זה ששלושתן עם 40 נק' מכיוון שגנואה ופיורנטינה פוגשות אחת את השניה. בבית משולש שכזה לאודיזנה אין סיכוי להיות זו עם המאזן הגרוע ביותר. אבל אודינזה כן פקטור משמעותי בקרב ההישרדות מכיוון שהפסד שלה כאומר יגרום לבית משולש ויכול להוריד את גנואה אחרת מאזן פנימי בין פיורנטינה וגנואה בלבד יהיה לטובת גנואה ויוריד את הויולה ליגה.

פיורנטינה: פיורנטינה יכולה לרדת בשני מצבים: הראשון הוא הפשוט יותר: הפסד לגנואה והיא בליגה השניה. השני קצת יותר מסובך וכולל גם את אודינזה. הפסד של פיורה לגנואה יחד עם הפסד של אודינזה יוריד את הויולה אם גנואה תנצח בשני שערים ומעלה, בכל סיטואציה אחרת הסגולים ימשיכו עוד עונה בסריה א'.

הימור לגבי זהות היורדת: גנואה. קרב ישיר על הירידה יסתיים בתיקו עיקש שהויולה יסחטו, גנואה תרד בגלל שגם אמפולי תסחט מאינטר תיקו הירואי.

במשחקים שיהיו לפרוטוקול בלבד וייערכו ביום שבת ייפגשו פרוזינונה וקייבו (19:00) ובולוניה ונאפולי (21:30), ביום ראשון ישחקו טורינו ולאציו (16:00) וסמפדוריה ויובנטוס (19:00).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort