העתיד הוא שחור?

ביום ראשון הקרוב (19.5) אליסטר בלאק חוגג יום הולדת וזה הזמן המושלם לנסות לסדר לו עמדה טובה יותר יותר טוב במיין רוסטר. בואו נתחיל בלנתח איזה פוש הוא צריך לקבל ולמה. אז איך זה עובד? אני מעלה תחום שקשור לכמה מצליח הוא יכול להיות בתור מיין איבנטר (יכולות זירה, מיקרופון, חיבור קהל, אמינות) נותן ציון בכל אחד מהם ובסוף עושה ממוצע.

יכולות זירה
גם באינדיז, גם ב-NXT וגם במיין רוסטר אליסטר הראה יכולות זירה מעולות. הוא מסוגל לספק גם קרב טלוויזיה קליל ונחמד וקלאסיקה של 5 כוכבים. הוא יכול לנצח קרבות ועדיין לגרום ליריבים שלו להיראות חזקים והוא מסוגל לסחוב יריבים ועדיין להוציא קרב טוב (כמו הקרב שלו מול סאליבן בטייקאובר שיקגו). יכולות הזירה שלו בהחלט מעולות, אז אולי הן לא ברמה של אומגה, סטיילס, רולינס או טאנאהאשי אבל היא בהחלט קרובה לשם. ציון – 4.5 מתוך 5 (2 על קרבות גדולים, 1.5 על קרבות קלילים, נקודה בונוס על יכולות סחיבה ועל שמירת מומנטום של מפסיד)

(whatculture)

מיקרופון
היכולות של אליסטר בלאק בפרומואים פשוט מעולה. הפרומואים שלו לא טובים, הם מעבירים מסר ומקדמים את הסיפור אבל שם זה נגמר. הוינייטים שלו לעומת זאת פשוט מעבירים בי חשמל. כל וינייט שלו עושה לי צמרמורת. כל החושך ממש עושה לו הילה שמצדיקה את השם שלו והלחישות מעבירות מסר מאיים ומפחיד גם בלי שימוש בגימיקים (אהם אהם בריי וויאט) רק בעזרת טריקים פסיכולוגיים. ציון – 4 מתוך 5 (1.75 על פרומואים 2.25 על וינייטים)

(post wrestling)

חיבור קהל
החיבור של אליסטר עם קהל ההארדקור מעולה וזה ברור, הרי הוא היה באינדיז, עבר ב-NXT והיה אלוף מעולה. לעומת זאת לקהל הרחב יהיה קצת יותר קשה להתחבר לדמות שלו. הדמות של אליסטר אפלה והוא פייס בו זמנית, השילוב של שתי התכונות האלו יקשה קצת על הקהל להבין אותו ויקח להם זמן לעכל וללמוד לאהוב אותו אבל אפשר להקל מאוד על התהליך אם הוא יעשה טרן (לפייס מובהק, לטווינר מובהק או להיל) ציון – 3 מתוך 5 (2 על חיבור עם קהל ההארדקור ו-1 על פוטנציאל עם הקהל הרחב)

אה הוא גם מאוד מחובר עם הקהל של הולנד (Reddit)

אמינות

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאמינות יש הכי הרבה היבטים מבין כל הסעיפים. ההיבט הראשון הוא המראה. לאליסטר יש מראה מאיים של מישהו שיכול להרוג אותך וזה בהחלט מוסיף לאמינות שלו בתור מיין איבנטר, מצד שני הוא קצת מחוץ לפיגורה שזה קצת פוגע באמינות אבל זה לא קריטי ממש. האספקט הבא הוא הפינישר. הפינישר של בלאק מאוד פשוט אבל נראה מעולה ואמין, בנוסף הוא מאוד בטוח (אל תנסו את זה בבית) ולכן יש הרבה פחות סיכוי שילדים שינסו אותו יגיעו לבית חולים, לפחות ביחס למהלכים כמו פיילדרייבר, קארב סטומפ או סטיילס קלאש (את המהלכים האלו אל תנסו בבית ואל תנסו בכלל). עוד היבט הוא הדמות. ביחס לרוב המתאבקים היום לאליסטר דווקא יש דמות יחסית טובה ואני חושב שריצה יפה עם האליפות רק תשפר אותה. אספקט מאוד חשוב הוא סחיבת פציעות. במהלך הקריירה שלו ב-WWE אליסטר נפצע פעם אחת אבל כשהוא נפצע זה היה לפני קרב ענק. זה מעלה תהייה לגבי כמה אפשר לסמוך עליו אבל בגלל שזה חד פעמי זה לא פוגע יותר מדי, בנוסף אין לו גם עבר פלילי או עבר של סמים בניגוד להרבה מתאבקים וגם זה מוסיף. הדבר האחרון שאני רוצה להתייחס אליו באמינות זה ניסיון בעבר. לאליסטר יש ניסיון עם אליפויות, הוא החזיק את wXw למשך תקופה וב-NXT הוא היה אלוף ממש טוב ומשכנע, משמע ניסיון לא חסר לו אבל גם אין לו עודף של ניסיון. ציון – 4.5 מתוך 5 (0.75 על מראה, 1 על פינישר, 0.75 על הדמות, 0.75 על פציעות, 0.75 על ניסיון, בונוס 0.25 על בטיחות של פינישר ובונוס 0.25 על זה שהוא לא נוטה לפורענות).

מאיים אך בצקי (sportskeeda)

הממוצע של כל התחומים הוא 4 וזה בהחלט מעמיד את בלאק בפוזיציה של מיין איבנט/אפר מידקארד.

ועכשיו נעבור לחלק הטריקי. מה הייתי רוצה שיקרה איתו? הייתי רוצה שהוא יכנס לפיוד סאמרסלאם עם מתאבק בינוני – עם שם גדול ב-WWE (אני מסתכל עליכם רנדי ורומן) שיחשוף אותו לקהל, הוא יעשה את הקרב על הצד הטוב ביותר שלו (4 כוכבים) וינצח את מי שיעלה מולו. אחרי פיוד כזה אפשר בקלות לתת לו את האליפות לטווח ארוך. אני מקווה שזה יקרה אבל הסיכויים הם קטנים. אז אני לפחות מקווה שוינס לא יקבור אותו כמו כל כוכב NXT שעולה למיין רוסטר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort