פלייאוף צ'מפיונשיפ: אסטון וילה ניצחה בפנדלים ושוב תגיע לוומבלי

השער שגנבה ווסט ברום בשלב מוקדם מאוד במשחק ביום שבת, לא הספיק לה לבסוף והיא יצאה מנוצחת מהוילה פארק. כובש השער הורחק בסיום אותו משחק, ואם זה לא מספיק, היעדר חוק שערי החוץ מקשה במיוחד על ווסט ברום, שמוכרחת להפוך כעת את היוצרות ולנצח בהפרש של שני שערים לפחות, על מנת להגיע לוומבלי.

הרכבים פותחים:

ווסט ברום: סאם ג'ונסטון; אחמד חגאזי, קרייג דוסון, קייל בארטלי; מייסון הולגייט, קיירן גיבס, סטפן יוהאנסן, כריס בראנט; מאט פיליפס, ג'ייקוב מרפי, ג'יי רודריגז.

אסטון וילה: ג'ד סטיר; אחמד אלמוחמדי, ניל טיילור, טיירון מינגס, אקסל טואנזבה; קונור הוריהאן, ג'ון מגין, ג'ק גריליש; אנדרה גרין, אנוואר אל גאזי, טאמי אברהם.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ווסט ברום נראתה מובלגנת וחסרת כיוון בדקות הראשונות, מה שאיפשר לוילה להיות הקבוצה הטובה והמסוכנת יותר בדקות הראשונות למשחק, אפילו אם לא ממש הצליחה לייצר מצבים מסוכנים.

מוטב מאוחר מאשר לעולם לא – המארחת לבסוף התעוררה, כשבדקה ה-29 הצליחה סוף סוף לחבר כמה התקפות מסוכנות. אל כדור החוץ הארוך של מייסון הולגייט הגיע בלם נבחרת אנגליה הצעירה לשעבר, קרייג דוסון, וקבע 1:0 לווסט ברום שישלח את המשחק להארכה.

וילה הצליחה להשתלט בחזרה על המשחק והייתה מוכנה לחפש בסבלנות את השער שיעלה אותה חזרה ליתרון, אך המחצית הראשונה הסתיימה בשקט יחסי ובשיוויון מוחלט על לוח התוצאות.

 

את המחצית השנייה פתחה ווסט ברום בסערה, והרבה מכך בחסות ג'ד סטיר. הוא ניסה להעביר את הכדור למגן הימני שלו אך מסר רע ואיפשר למרפי לחטוף. הוא הכין לעצמו מצב בעיטה נהדר מול השער וכבר הכניע את סטיר, אך טיירון מינגס היה ערני והגיע ברגע האחרון כדי להציל את הכדור מקו השער. וילה נשמה לרווחה.

הפאניקה המשיכה להשתלט על וילה שאף איבדה כדור נוסף ליד הרחבה שלה כמה דקות לאחר מכן, והמשיכה לאפשר לווסט ברום ללחוץ על השער שלה ולהוציא אותה מאיזון. מאט פיליפס הסיט החוצה כדור קרן בדקה ה-61, ובדקה ה-64 בראנט שוב ירה מחוץ לרחבה והמשיך להתקרב, לאחר שקודם לכן בעט מעל לשער.

וילה הצליחה לחבר התקפה סוף סוף בדקה ה-68, אותה סיים אל גאזי עם הרבה שטח ובעיטה מדוייקת מחוץ לרחבה שסחטה השטחות והדיפה מג'ונסטון.

האקשן סביב השערים נרגע, אך ווסט ברום לא התכוונה לוותר על סגנון המשחק האגרסיבי, מה שעלה לה בכרטיס אדום נוסף. הפעם זה היה הקפטן, כריס בראנט, שקצץ את מגין על קצה הרחבה. המפתח ביניהם היה באוויר למשך כל המשחק, ובדקה ה-79 הוא הסתיים כשאסטון וילה בעשרה שחקנים.

טאמי אברהם כבש את שער הניצחון במשחק הראשון, הוא היה קרוב לסדר לוילה עוד שער גדול. בדקה ה-86 הוא הוריד את הכדור ברחבה לרגלי המחליף אדומא, שהיה חופשי לחלוטין ובעט טוב, אך ג'ונסטון בהדיפה אדירה השאיר את ווסט ברום בתמונה. דקה מאוחר יותר ג'ונסטון הדף בעיטה מסוכנת נוספת של מגין, ואסטון וילה המשיכה לנצל את יתרון המספרים שלה כדי להמשיך להפעיל לחץ.

את אותו לחץ נאלצה וילה לנסות ולהמשיך להפעיל לחצי שעה נוספת של הארכה – לאחר שגם בדקות האחרונות לא הצליחה וילה לשבור את הקרח.

 

ווסט ברום ירדה עוד יותר לאחור במטרה אחת: להגיע לקרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים. וילה אכן הוגבלה לניסיונות הגבהה לתוך רחבה צפופה ובעיטות מרחוק. מקרה מיוחד נדרש כדי למנוע מהמשחק להמשיך לקרב פנדלים.

ארבע דקות לסיום ההארכה, הגיעה ההזדמנות הגדולה של וילה. הגבהה מדוייקת מאגף ימין מצאה את דרכה לראשו של אברהם, אבל המחליף קינאן דייוויס לקח את הכדור ונגח חלש על ג'ונסטון. קרב בעיטות העונשין הבלתי נמנע לבסוף הגיע.

 

כבר את הבעיטה הראשונה סטיר הצליח להדוף, לאחר שניחש נכון את הכיוון של הולגייט. הוריהאן ניצל את ההחטאה עם הפנדל שלו.

אך זה לא נגמר כאן. סטיר זינק נהדר והדף פנדל נוסף, הפעם של חגאזי – ומילה ידינאק, שנכנס במיוחד לפנדלים, לא התבלבל ועשה 2:0.

אדרהבויו הצעיר, המושאל מסיטי, העלה את ווסט ברום על הלוח, אבל בוילה ידעו שהכל תלוי בהם ולא נפלו תחת הלחץ – גריליש שלח את ג'ונסטון לכיוון השני ועשה 3:1.

גיבס שם את הלחץ על אדומא לאחר שכבש את הפנדל שלו – והוא דווקא לא עמד בו, ובעט רע מאוד מעל השער.

מוריסון הותיק היה חייב לכבוש והפציץ פנימה, אך זה עדיין נשאר בידיה של וילה, וברגליו של טאמי אברהם. האיש שניצח את המשחק בשבת עשה זאת גם הפעם. אסטון וילה חוזרת לוומבלי.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית