בשם האב, הבן ורוח הלחימה

אמרה מפורסמת מאוד טוענת שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, כדי לדמות מצב שדמות מסויימת מאוד דומה לדמות אחרת הקרובה אליה, כשבדרך כלל מדובר בילדים שמזכירים את הוריהם.

התפוח המדובר שלנו אמנם לא נפל רחוק מהעץ, אבל ללא ספק התגלגל מעט הצידה בניסיון לבמות זהות משלו, לתפוח קוראים יוסטין קלייברט, שחקן הכנף המוכשר של רומא האיטלקית ובנו של אגדת אייאקס, מילאן וברצלונה, פטריק.

בניגוד לאביו שהיה גולר ענק, קלייברט הבן לא משחק בעמדת ה-9 המרכזית אלא חורך את כנף שמאל בעזרת רגליו המהירות כאשר בבירת איטליה אילתרו לו גם לא מעט הופעות בצד הנגדי, תפקיד איתו הנער עדיין מתקשה. עונת הבכורה שלו מחוץ לחממה של אייאקס תיכף מגיעה לקיצה ואם צריך לסכם אותה, ככל הנראה יהיה כתוב עליה באותיות כתומות "בלתי מפסיק". השחקן הורסטילי הגיע לג'יאלורוסי בקול תרועה ועם המון ציפיות אחרי שגרם ללא מעט סקאוטים להוזיל ריר על ביצועיו, כולל אלו של ארסנל, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה עצמה.

כיכב באייאקס, מתקשה ברומא (UEFA)

אמנם הקאמפ נואו נמצא בתור חלום אצל יוסטין (אחיו הצעיר שיין נמצא במחלקות הנוער של בארסה) אבל התהליך מנער עם חלומות לגבר שאמור להצדיק את הרצון לזהור בבמה הגדולה ביותר באירופה מתחיל אצלו כעת ברומא. "הוא עוד לא קרע זוג נעליים" משפט שבהחלט יכול לסמל את הקריירה של קלייברט ג'וניור במדי הג'יאלורוסי שכן למרות כל הציפיות, הוא תרם ממותג כשחקן מוביל, מצא את עצמו מהר מאוד על הספסל אחרי הופעות לא טובות וראה כיצד תגלית העונה של הזאבים, ניקולו זניולו קוטף את כל התהילה ואוחז בהזדמנויות שניתנו לו בשתי ידיים בזמן שקלייברט נאבק בין מיטת הטיפולים לספסל להופעות בינוניות על כר הדשא.

לא הכל הלך כפי שרצה (SKY)

יכול להיות שסדרה של אירועים גרמה לכך שתרם ראינו את הווינגר הצעיר פורץ קדימה. הסיבה הראשונה היא שאינו משחק בעמדתו הטבעית ונדיר מאוד לראות אותו פותח בכנף השמאלית, שם מולחם להרכב סטפן אל שעראווי הנפלא. יכול גם להיות שהמאמן הקודם של רומא, אאוסביו די פרנצ'סקו פשוט נכשל בלהפיק מהכישרון של ההולנדי הצעיר, ללא ספק שהפציעות הטורדניות הגבילו ובלמו את ההתקדמות שלו ויכול להיות שהראש הצלול והשמח שהיה חסר דאגות באייאקס בקבוצה צעירה בה רוב הסגל בני אותו גיל והקבוצה מטיילת בצמרת ולוקחת אליפות התחלף לראש מלא דאגות בעונת בכורה מחוץ לליגה המקומית, עם חובת הוכחה גדולה במדינה בה אביו נחשב לאגדה, במועדון לא רגוע שרוצה תוצאות מיידיות משחקני הרכש הלא זולים שהגיעו בקיץ. הגעתו של "הפסיכולוג" קלאודיו ראניירי אולי תעשה טוב בשורה התחתונה לביטחון העצמי של קלייברט. אותו ראניירי כבר שכנע שחקן ליגה שלישית בצרפת (נגולו קאנטה) ושחקן שנזרק בבושת פנים ממנצ'סטר יונייטד ואף קבוצת פרמיירליג לא רצתה לשים את ידיה עליו (דני דרינקווטר) שהם חומה בלתי עבירה בקישור, שכנע חלוץ כושל ופרובלמטי (ג'יימ יוארדי) שהוא יכול להגיע לטופ, רק אם יאמין בעצמו ויישאר מרוכז, ושכנע קשר שנקנה בסכום נמוך פי 3 ממה שנקנה רועי קהת על ידי מכבי חיפה (ריאד מחרז) שהוא מסוגל להיות הברומטר של הקבוצה שהיא לסטר סיטי כל הדרך לאליפות מטורפת שאף אחד לא דמיין, אותו ראניירי יכול לשכנע את קלייברט שלמשל הוא יכול להיות יעיל גם בצד ימין, שאין מה לנסות להתחקות אחרי אביו, שגם אם לא הולך לך – אל תוותר, בסוף זה יגיע. עובדתית, קלייברט הראה ניצוצות של אייאקס במשחקים ששיחק תחת ראניירי הרבה יותר  פעמים מאשר הפגין אותם בתקופה כפולה (אם מקזזים את הזמן שהיה פצוע) תחת די פרנצ'סקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
המורה הרוחני, ראניירי (GdS)

קלייברט אמנם שוב נפצע ובספק למשחק הקריטי של רומא ביום ראשון (19:00) כאשר הג'יאלורוסי עמוק במאבקים עם 6 קבוצות נוספות על המקום בליגת האלופות אבל הוא עצמו כבר אמר שיעשה הכל כדי לא להחמיץ את ההתמודדות ויכול בהחלט להיות שזה יהיה המשחק בו הוא יהפוך לסוג של גו'קר עבור הצהובים-אדומים מבירת איטליה, שחקן שכבר היה כבוי ומדוכדך יוכל להיות הכוכב הזוהר שלה רק אם יתרכז וימלא את ההוראות של שועל הקרבות הותיק שעומד על הקווים ואם יבטיח עם רומא את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, יכול להיות שמשם גרף הנסיקה שלו כלפי מעלה בכדורגל העולמי יתחיל את הזינוק שלו כשאביו הגאה משקיף מהצד ורואה כיצד אותו תפוח קטן הצמיח עץ שהשריש שורשים עמוקים מאוד בכדורגל העולמי שאת פירות ההצלחה הללו יקוו ברומא לקטוף במהירות האפשרית.

דה רוסי וכריסטאנטה מברכים את קלייברט אחרי שער נפלא שהנער כבש, ברומא ירצו עוד המון תמונות דומות (GdS)

יתר משחקי המחזור ה-35 בסריה א':

שישי 21:30 יובנטוס – טורינו

שבת 19:00 קייבו – ספאל

שבת 21:30 אודינזה – אינטר

ראשון 13:30 אמפולי – פיורנטינה

ראשון 16:00 פארמה – סאמפדוריה, לאציו – אטאלאנטה

ראשון 21:30 נאפולי – קליירי

שני 21:30 מילאן – בולוניה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית