דרוש מהפך

במנצ'סטר יונייטד כבר הבינו מזמן שאין די בשיפוץ קל או בשיפור פני ההגנה בקיץ הקרוב, אלא במהפך של 180 מעלות בקו ההגנה בראשותם של סמולינג, ג'ונס, יאנג ואפילו דה חאה. אותה חוליית ההגנה של השדים האדומים שניפצה בצורה אומללה ומשפילה את שיא הספיגות של המועדון לעונה, לא תוכל להמשיך ולרוץ בהרכב גם בעונה הבאה, במידה והקבוצה אכן תרצה לחזור למקומה הטבעי.

הקהל אמר את דברו. סמולינג וג'ונס (ESPN)

המצב בהגנתה של הקבוצה כה חמור עד כדי כך שבסקר שנערך בין אוהדי הקבוצה, אין אף שחקן הגנה אותו ירצו באי האולד טראפורד לראות בהרכב או אפילו בסגל בעונה הבאה, כאשר את רוב האש ספגו דווקא צמד הבלמים שכל כך מזוהים עם המועדון בו פרצו, פיל ג'ונס וכריס סמולינג שהוגדרו ברוב מוחץ כ"חייבים לעזוב בכל מחיר". האם ג'ונס וסמולינג הם השעירים לעזאזל בעקבות הכישלון או שאכן מדובר בדברי טעם? תחליטו אתם. מה שבטוח זה שהקהל של יונייטד ידוע בסובלנותו והערכתו כלפי אלו המזוהים עמו ולכן לטעמי ניתן להאשים אך ורק את סמולינג וג'ונס בחוסר האמון לו זכו. אפילו ראשי המועדון שנתפסים בדרך קבע כמנותקים, אטומים וחסרי מודעות להלך הרוח במועדון, הבינו שלא ניתן להשאיר את מצב הבלמים בקבוצה כמות שהוא, ויש שיגידו כי גם התאים של המגנים שואו ויאנג בחדר ההלבשה רועדים ועזיבתם של אלו נצרכת גם היא. וודוורד וחבריו לקבינט של מנצ'סטר יונייטד יהיו חייבים לפתוח בחלון ההעברות הקרוב את הכיס ולהפעיל סקאוטים רדומים ברחבי היבשת כדי לעשות את המהפך הדרוש כבר לקראת משחקי הקיץ בארה"ב, מהפך שיציב הגנה החזקה, טרייה ומעל הכל כזו שתעניק תקווה לאוהדים שמזמן התייאשו מההגנה הנוכחית.

עלולים להידחק לספסל בעונה הבאה. שואו ויאנג (Daily Advent Nigeria)

אי אפשר שלא לפתוח את הפסקה שתעסוק במסכת השמועות המתרוצצות בכל העולם בלי אחד הבלמים החמים והנחשקים בעולם, קלאודיו קוליבאלי. העונה האחרונה של הכוכב הסנגלי של נאפולי הייתה לא פחות מפנטסטית- קוליבאלי הצליח לגנוב את אור הזרקורים במולדתו מלא אחר מאשר סאדיו מאנה חלוצה של ליברפול לאחר שהקדים אותו בתואר שחקן השנה בסנגל לשנת 2018 ואף הפך לבלם המדובר והטוב באיטליה, הרבה מעל לשלישיית הBBC היובנטינית הלא הם קייליני, בונוצ'י וברצאלי. מלבד קוליבאלי ישנו בלם מפורסם נוסף שנמצא על הכוונת של סולשיאר, בלם אותו יונייטד מכירה היטב, טובי אלדרווירלד שמו, אותו תנסה יונייטד להפריד מחברו לקבוצה ולנבחרת בלגיה יאן ורטונגן. כפי שהזכרנו לעיל לא רק עתיד מקומם של הבלמים בקבוצה לוט בערפל ואכן, גם קיארן טריפייר מגנה הימני של טוטנהאם שרשמה לאחרונה את הישג השיא שלה באירופה, מבוקש במועדון האדום. את סאגת השמועות בשבועות האחרונים סגר העיתון השוודי "מטרו" שפרסם כי גם באיירן מינכן עשויה לקבל הצעה כספית נכבדה עבור ניקלאס שולה בלמה המקומי והאימתני של הקבוצה. שולה היה אמור לרשת לחלוטין בעונות הקרובות את מקומו של אחד משני הבלמים שרצים שנים רבות בקבוצה, בואטנג והומלס אך במידה ובאיירן אכן תסכים לוותר על שולה בן ה-23 בעבור כמעט 60 מיליון אירו, הגרמני הצעיר יעבור מהאדום באיירן מינכן לאדום של היונייטד, מה שגם יחסוך ככל הנראה מהגלזרים את ההוצאה הכספית בעבור קוליבאלי שתהיה כמובן, גבוהה בהרבה.

בקרוב גם בפרמייר ליג? סלאח וקוליבאלי נאבקים בשלב הבתים של האלופות העונה. (NESN)

כך או כך, החלפת המגעים של הקבוצה עם שחקני התקפה וירטואוזים כגון בייל, מנדז'וקיץ' או קיין, במגעים עם שחקנים שמככבים דווקא בחלק האחורי של השדה, מעידה על תהליך התבגרות שעוברת הנהלת יונייטד שככל הנראה מתכוונת לפתור תחילה את הבעיות הממשיות והקריטיות של המועדון. הרי לא משנה כמה שערים יכבשו לוקאקו, פוגבה, אלכסיס וראשפורד, כל עוד הגנתה של יונייטד תמשיך להיות הגרועה מבין קבוצות הפאר של הכדורגל העולמי, יונייטד תמשיך לצפות בטופ-4 של הפרמייר ליג מלמטה. אומרים שהקבוצה אינה נמדדת לפי השחקן הטוב ביותר שלה, אלא דווקא לפי השחקן הגרוע ביותר, וכאשר בהגנתה של מנצ'סטר יונייטד משחקים בלמים שאינם יכולים להשתלב גם בהרכבן של קבוצות נידחות יחסית בפרמייר ליג, הכישלון כבר ידוע מראש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort