ווינר סל: חולון ניצחה גם בגליל, נהריה ממשיכה להתקרב ללאומית

שני משחקים התקיימו הערב במסגרת המחזור ה-29 של ליגת "ווינר סל", כאשר מכבי ראשון לציון אירחה את עירוני נהריה, כשבמקביל יצאה הפועל חולון לגן נר, למשחק מול גלבוע/גליל. ראשל"צ, שהגיעה מהמקום השישי בטבלה וניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה, רצתה להמשיך את המומנטום ולעבור, לפחות זמנית, את נס ציונה. מצידו השני של הפרקט, נהריה, האחרונה בטבלה, ידעה שכל משחק עבורה הוא קרב במאבק על ההישארות ושהיא חייבת לנצח ולהיצמד לבני הרצליה. במשחק השני, גלבוע/גליל, התשיעית בטבלה, לא רצתה לוותר על מקום בפלייאוף, מה שדורש ממנה ריצה חזקה עד לסיום העונה הסדירה. מולה, חולון, השניה בטבלה, רחוקה מהראשונה מכבי תל אביב ונראה שיהיה לה קשה לכבוש את הפסגה, אך היא רצתה להמשיך ולבסס את המקום שלה במאבק מול אילת וירושלים, ויצאה לגליל מחוזקת בסקוטי הופסון, עם הופעת הבכורה שלו, יחד עם הרכש הטרי איגור קולשוב, כדי לחזור הביתה עם ניצחון חוץ.

מכבי ראשל"צ- עירוני נהריה

גודס העלה למגרש בפתיחה את בלייזר, המילטון, לונג, שגב ומונרו, כשמנגד אלפסי פתח עם יבזורי, זיו, אלן, גריפין ונסטרנקו.

רבע ראשון

ראשל"צ פתחה עם שלוש שלשות רצופות, כששתיים מהן שייכות ללונג, יחד עם עוד שתי נקודות קלות של המילטון, שקבעו 2-11 מהיר למארחת. נהריה נרגעה, קלעה גם מן הצד שלה וטרי אלן צימק ל-6 בלבד, 7-13, שלוש דקות בתוך המשחק. לונג המשיך לקחת את המשחק אליו בכל החמש הדקות הראשונות, קבע 9-17 לזכות ראשל"צ והגיע ל-10 נקודות אישיות בשלב מוקדם. נהריה לא ויתרה, צמצמה ל-4 בלבד, אבל נמרוד טישמן המטיר עוד שלשה והרחיק שוב את הצפוניים, שלוש דקות לסיום הרבע, כאשר עד לבאזר הקבוצה של גודס המשיכה לשמור על פער טוב וירדה לספסל ביתרון של תשע נקודות. תוצאת הרבע הראשון 19-28 למכבי ראשל"צ.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רבע שני

נהריה פתחה את הרבע עם ארבע נקודות רצופות, שהורידו את ההפרש, אך נענו בשתי נקודות של ראשל"צ, אשר השתיקו את חניכיו של בית הלחמי, שבמשך יותר משתי דקות לא קלעו סל, עד שהגיע אלן בשלשה גדולה והוריד לפיגור חמש בלבד, שש וחצי דקות לסיום המחצית. נהריה המשיכה את המומנטום החיובי, התקרבה לקבוצה של גודס, ובסוף זה השתלם, עם שתי נקודות של אלטיט, קצת יותר משתי דקות למחצית, שהעלו את האורחת ליתרון ראשון, 36-38, אבל זה עורר את הראשל"צים, שענו בשש נקודות משלהם והחזירו את היתרון אליהם. עד לסיום הרבע, שתי הקבוצות קלעו שתי נקודות מכל צד וקבעו את תוצאת המחצית, 40-44 למכבי ראשל"צ.

רבע שלישי

החבורה של גודס פתחה את הרבע בסערה, עם ריצה שהובילה אותה ליתרון עשר, 45-55, שלוש דקות בתוך המחצית השניה. נהריה ענתה במומנטום משלה, בריצת 1-8 שהחזירה אותה למשחק והורידה את ההפרש לשלוש בלבד. ראשון לציון לא קלעה סל שדה במשך דקות ארוכות, אבל נהריה לא ניצלה זאת עד תום ונשארה בפיגור שלוש עד שראשל"צ התעוררה, עשתה שש נקודות רצופות וקבעה יתרון תשע, 53-62, שתי דקות וחצי לסיום הרבע. המארחים לא הורידו את הרגל מהדוושה, עשו עוד חמש נקודות משלהם, לעומת שתיים בלבד של נהריה, שהורידו את ראשל"צ לסיום הרבע ביתרון דו ספרתי של 12 נקודות. תוצאת הרבע השלישי 55-67 למכבי ראשל"צ.

רבע רביעי

נהריה ניסתה לעשות קולות של חזרה, הורידה את ההפרש לחד ספרתי, אבל עבירה בלתי ספורטיבית של משגב עזרו לראשל"צ לעלות את היתרון לעשר הפרש, שתי דקות בתוך הרבע. ראשון שטפה את המגרש, נהריה הייתה נראית חסרת אונים ונמרוד טישמן העלה אותה ליתרון 13, עם 13 נקודות אישיות שלו שקבעו שיא עונתי לישראלי. נהריה שאפה להוריד את ההפרש בזמן שנותר לה, קיבלה עשר נקודות רצופות מבארבר וצימקה לחמש בלבד, אך נענתה בשלשה של לונג, שקבעה 75-83 לראשל"צ, שתיים וחצי דקות לסיום. המאחרת שמרה על המרחק הבטוח מנהריה עד לסיום המשחק, אותו סיימה בניצחון של שמונה הפרש, מה שהמשיך לקבור את נהריה, שנראית קרובה מתמיד לליגת המשנה. תוצאת הסיום 84-92 למכבי ראשל"צ על עירוני נהריה.

הירבו לראשל"צ: לונג 21 נקודות, סימפסון (7 ריב') והמילטון 16, טישמן ואריאל עם 13 נק' כל אחד.

הירבו לנהריה: בארבר 16 נקודות, נסטרנקו 13 וזיו 12 נק'.

סימפסון מטביע את נהריה עמוק בסוף הטבלה (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

גלבוע/גליל- הפועל חולון

בית הלחמי פתח עם ארצי, שוכמן, קרופורד, וויטינגטון וקלי, כאשר שמיר העלה בחמישייה וולדן, הרוש, ג'ונס, קולשוב וריינולדס.

רבע ראשון

שתי הקבוצות פתחו חזק מאוד את המשחק, שנע עם סלים משני הצדדים וקבע, אך חולון הייתה מעט יותר מרוכזת ומדוייקת, מה שנתן לה יתרון 8-11, ארבע דקות בתוך המשחק. בדקה וחצי הבאות, חולון השתלטה על המגרש, עשתה חמש נקודות רצופות, עם שלשה גדולה של סקוטי ריינולדס שקבעה 8-16 וברחה קצת מגלבוע/גליל. משם, הקבוצה של בית הלחמי התעשתה, לקחה זריקות טובות והורידה לפיגור שתיים בלבד, 18-20, שתי דקות לסיום הרבע. משם, הופסון עשה חמש נקודות רצופות והראה למה הביאו אותו, ללא מענה מצידם של הצפוניים והוריד את חולון לסיום הרבע ביתרון של שבע נקודות. תוצאת הרבע הראשון 18-25 להפועל חולון.

רבע שני

חולון התחילה את הרבע בשתי נקודות, שהעלו אותה ליתרון של תשע נקודות, כשגלבוע/גליל לא מצליחה לקלוע סל. הבצורת של המארחת נמשכה, כאשר למזלם חולון קלעה רק שתי נקודות מצידה ועלתה ליתרון של 11 נקודות, עד שקצת פחות מארבע דקות בתוך הרבע, מילר קלע ארבע נקודות רצופות והחזיר את ההפרש לשבע לטובות החולונים, 22-29. הופסון המשיך את הופעת הבכורה הטובה, עם שלשה שנייה שלו שהעמידה אותו על שמונה נקודות ואת חולון על יתרון 10, אבל שוכמן ענה בשלשה נהדרת משלו, שהורידה שוב את ההפרש לחד ספרתי. בהמשך, עשתה גליל ריצת 0-5 נהדרת והורידו לארבע בלבד, 30-34 לחולון, שלוש דקות לסיום המחצית. עד לסוף הרבע, חולון הספיקה להעלות את ההפרש בעוד נקודה אחת והורידה את הקבוצות לחדר ההלבשה כשהיא ביתרון חמש. תוצאת המחצית 34-39 להפועל חולון.

רבע שלישי

כמעט שתי דקות בתוך המחצית השניה עברו ללא סל משני הצדדים, עד שהגיע וולדן ושבר את המחסום עם שתי נקודות שלו, שהובילו ריצת 2-6 וקבעו 36-43 לחולון. חולון המשיכה לשמור על הקצב שלה, גלבוע/גליל מצידה הרגישה שהיא מסוגלת לחזור וההפרש נשאר על שבע נקודות בין הקבוצות, 43-50, ארבע דקות לסיום הרבע. דקה לאחר מכן, הרוש עם שלשה גדולה העלה שוב לעשר, אבל מילר, עם שתי שלשות רצופות משלו, הוריד בזריזות להפרש ארבע בלבד, 51-55. חולון רצתה לברוח, אבל מילר, בערב מטורף, קלע שלשה חמישית שלו הערב והשאיר את הפער על חמש בלבד. פחות מדקה לסיום הרבע, חולון קיבלה עבירה טכנית, שנתנה שתי זריקות לגליל, אשר ניצלה אותם והורידה לשלוש בלבד. חולון החטיאה בסוף ההתקפה האחרונה ברבע, אבל אטקינס הספיק לקחת ריבאונד ולהוריד אותה לספסל ביתרון של חמש נקודות. תוצאת הרבע השלישי 56-61 להפועל חולון.

רבע רביעי

המארחת פתחה את הרבע עם סל מהיר של ארצי, אבל חולון ענתה בשלשה של קולשוב, שהעלתה אותה ליתרון שש, 58-64. חולון לחצה על הדוושה, עשתה ריצה של 3-8 ועלתה ליתרון 11, 61-72, שלוש דקות בסוף הרבע, מה שהרחיק את הקבוצה של בית הלחמי מחניכיו של דן שמיר. נבון עוד הוריד לשבע נקודות הפרש, אבל הובר החזיר בשלשה משלו שהעלתה את חולון פעם נוספת להפרש דו ספרתי, 65-75, שש דקות לסיום. המשחק היה חם מאוד, אבל זה לא עזר לקבוצה הביתית, שחטפה עוד סל, הפעם מריינולדס, שקבע יתרון 14 לחולון, קצת יותר משלוש דקות לסוף. משם, גלבוע/גליל התפרקה, מה שהוביל לגארבג' טיים עד לסיום המשחק, בו הגדילה חולון את הפער וקבעה 21 הפרש בסיום, עם ניצחון מוחץ מול המארחת מגן נר. תוצאת הסיום 73-94 להפועל חולון על גלבוע/גליל.

הירבו לגלבוע/גליל: מילר 24 נקודות, וויטינגטון 15 (8 ריב') וקלי 13 נק'.

הירבו לחולון: וולדן 21 נקודות, ריינולדס 15, אטקינס (8 ריב') וג'ונס 11 כ"א.

הופעת בכורה טובה, שנקטעה בפציעה. הופסון (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort