צילום: ההתאחדות לכדורגל של ספרד

מונדיאל 2023: סיכום היום השני

הושלם המחזור הראשון בבתים א' וב', בית ג' יצא לדרך גם הוא

היום השני של משחקי מונדיאל 2023 הביא איתו הפתעה כבר בפתיחה כאשר קנדה לא השכילה לנצח את ניגריה. שווץ לא התקשתה מול הפיליפינים, ספרד אותתה שהיא כאן כדי ללכת רחוק עם ניצחון ענק על קוסטה ריקה

ניגריה-קנדה 0-0

הפתעה נרשמה ביום המשחקים השני כאשר ניגריה הצליחה להחזיק מעמד מול קנדה החזקה במסגרת בית ב' ולסחוט מהצפון-אמריקאיות תיקו מכובד ביותר, תוצאה שממש מסבכת את הקנדיות. לזכותן של הניגריות ייארמ שהן לא רק ניסו להסתגר אלא גם איימו לא מעט על שערה של קיילן שרידן. המחצית הראשונה הייתה שקולה מאוד והניגריות אפילו יכלו לעלות ליתרון כשאסיסט אושואלה נשלחה בכדור עומק נהדר לכיוון רחבת קנדה אבל בעטה ברשלנות סמוך לקורה. במחצית השניה לקנדה הייתה הזדמנות פז לעלות ליתרון. אורדגה הכשילה את קריסטין סינקלייר ברחבה, השופטת לא זיהתה את העבירה אבל צוות הואר קרא לה ותיקן את ההחלטה. סינקלייר ניגשה לבעוט בעצמה אך צ'יאמקה ננאדוזי לקחה את הכדור של החלוצה הותיקה והפכה לגיבורת ה-"סופר פלקונס". עד לסיום המשחק אף נבחרת לא השכילה להבקיע, 0:0 בסיום אבל עם מכה קטנה לניגריות שאיבדו את דבורה אביודון בכרטיס אדום ממש רגע לפני השריקה.

ננאדוזי שוב בולמת את סינקלייר (צילום: פיפ"א)

במחזור השני ניגריה תנסה להפתיע גם את אוסטרליה המארחת כאשר קנדה תפגוש את אירלנד במשחק שבו 3 נקודות הן בגדר חובה.

הפיליפינים-שוויץ 2-0

גם המשחק השני של בית א' יצא לדרך היום כאשר שוויץ לא התקשתה מול הפיליפינים. השוויצריות אמנם התקשו בהתחלה לפרוץ את הבונקר של היריבה אבל רגע לפני הירידה למחצית, הכל התחיל להתסדר להן. במהלך מאבק על כדור ברחבה בין קומבה סוו לג'סיקה קווארט, האחרונה הכשילה את הקשרית השוויצרית ולמרות שהשופטת ויסנטיה אמדומה לא זיהתה את האירוע בהתחלה, מערכת הואר כן. רמונה בכמן לא התקשתה מול אוליביה מק'דניאל, 1-0 לשוויץ.

רמונה בכמן חוגגת (צילום: פיפ"א)

במחצית השניה הפיליפיניות החלו לתקוף גם וניסו לכפות שוויון אך שוויץ עמדה היטב בהגנה ויצאה להתקפות משלה כדי להכפיל את היתרון בדקה ה-64' זה אכן הגיע. סוו וצ'רנגורצ'ביץ' החמיצו מקרוב אחרי ערבובייה ברחבה אבל סריינה פיובל הייתה שם כדי לדחוק את הריבאונד השני לרשת ולקבוע את תוצאת המשחק, 2-0 בסיום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במחזור השני הפיליפיניות יפגשו את המארחת ניו זילנד, שוויץ תנסה לצבור מומנטום מול נורבגיה שנמצאת עם הגב לקיר.

ספרד-קוסטה ריקה 0-3

במשחק שהזניק לדרך את בית ג' במונדיאל, ספרד וקוסטה ריקה נפגשו למה שהפך מהר מאוד התמודדות חד-צדדית מבחינת הספרדיות. הזווית הישראלית של המשחק, הקשרית אמילי רוחאס ששיחקה בעונה האחרונה ברמה"ש, פתחה את המשחק על הספסל אבל יכולה להתעודד שגם הכוכבת הכי גדולה של ספרד, אלסכיה פוטייאס, לא עלתה ב-11 של נבחרתה. מבחינת המשחק עצמו, קוסטה ריקה החזיקה מעמד רבע משחק ואז נפרץ הסכר. כדור של אסתר גונזאלס פגע בולריה דל קמפו האומללה ועשה את דרכו לרשת, 1-0 לספרד בדקה ה-21. בקושי עברו 2 דקות וכבר הגיע השער השני. אונה באטייה הריצה את אייטאנה בונמאטי שהיטלה בהגנה הקוסטה-ריקנית ושלחה כדור נפלא לרשת של דניאלה סולרה, 2-0 לספרד.

בונמאטי חוגגת את השער השני (צילום: ההתאחדות לכדורגל של ספרד)

הכדורים המשיכו לשרוק ליד השער של סולרה ובדקה ה-27 זה כבר היה 3-0. ג'ני הרמוסו עשתה מהל ךאישי נהדר ושחררה בעיטה אדירה למשקוף אבל אסתר גונזאלס הייתה שם כדי לשים את הריבאונד. בדקה ה-33 היה נראה שהמצב של "לאס טיקאס" יהיה עוד יותר עגום כשנשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לחובתן אחרי שוייאלובוס הכשילה את קרמונה אבל ג'ני הרמוסו כנראה "ריחמה" על היריבה ושלחה פנדל לא מאיים שסולרה קלטה בלי בעיטות. המחצית הסתיימה בכל זאת עם יתרון של שלושה שערים לטובת החבורה של חורחה וילדה. המחצית השניה התנהלה בעצלתיים כשהספרדיות בעיקר שמרו על הרגליים ועל הכוחות כשקוסטה ריקה לא באמת מאמינה ביכולת שלה לחולל סנסציה.

במחזור השני ספרד תשחק מול זמביה ותקווה לסגור את סיפור העלייה שלה כבר אז, קוסטה ריקה תפגוש את יפן החזקה בתקווה להפתעה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort