(Photo by Sarah Stier – UEFA/UEFA via Getty Images)

מונדיאל נשים 2023: הכירו את הנבחרות של בית ד'

האירופאיות אמורות לתת את הטון בבית, סין תנסה איכשהו להפתיע. להאיטי אין יותר מדי מה למכור לצערה. הכירו את בית ד׳

 

אנגליה:

"הלביאות" מגיעות לטורניר הזה ללא מספר שחקניות מפתח, ביניהן הקפטנית לאה וויליאמסון, אבל זה לא אומר שהן לא יתנו מאבק על הזכות להניף את הגביע.

דירוג פיפ"א: 4

הישג שיא: מקום שלישי

מאמנת: סרינה וויחמן

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קפטנית: מילי ברייט (הקפטנית הקבועה לאה וויילאמסון פצועה ותיעדר)

שחקניות מרכזיות: מרי אירפס, לוסי ברונז, אלכס גרינווד, מילי ברייט, קיירה וולש, ג'ורג'יה סטנוויי, אלה טון, לורן ג'יימס, קלואי קלי, אליסיה רוסו

שווה מעקב: קייטי רובינסון. החלוצה בת ה-20 של ברייטון היא הצעירה ביותר בסגל אבל ה-"Never Give Up Attitude" שלה לא רק שזיכה אותה במקום בסגל, אלא גם יכול בהחלט להיות שסרינה וויחמן תשתמש בה בתור הג'וקרית שלה מהספסל כשהכל נראה אבוד. חובת ההוכחה היא על רובינסון שתנסה לשחזר את היכולת המצויינת שאיפיינה אותה במדי נבחרת הנערות של אנגליה.

לקראת הטורניר: אנגליה סופרת הפסד בודד במעל 20 משחקים (2:0 מול אוסטרליה לפני 3 חודשים) ולמרות מכת פציעות שממנה אפשר להרכיב כמעט הרכב שלם של שחקניות שיכולות להתמודד על מקום בשמינית הגמר, הלביאות של ברינה וויחמן יאבקו עד טיפת הדם האחרונה כדי לתת סיכוי להניף את התואר בסופו של דבר. קל זה לא יהיה, אבל אל תספידו אותן

מטרות לטורניר: אנגליה מגיעה לטורניר כאחת הפייבוריטיות לזכייה למרות שלא מעט שחקניות ייעדרו מהמונדיאל עקב פציעות. את הבית הלביאות אמורות לצלוח בלי יותר מדי בעיות וגם בשמינית הגמר אמורה לחכות להן משוכה עבירה בהחלט. עיקר האקשן מתחיל ברבע הגמר שם כבר המלחמה תהיה קשה יותר אבל אנגליה בהחלט מסוגלת להגיע לפחות לרבע הגמר למרות כל החסרונות בסגל ואולי אף לזכות בטורניר.

האיטי:

"לה גרנדייר" מגיעות להופעת בכורה בטורניר המונדיאל אחרי שהצליחו להדהים את צ'ילה בפלייאוף הביניבשתי.יותר מדי ציפיות אין, אבל דווקא כשאין לחץ אולי היכולת המקסימלית תבוא לידי ביטוי.

נבחרת האיטי (צילום אתר רשמי)

דירוג פיפ"א: 53

הישג שיא: הופעת בכורה בטורניר

מאמן: ניקולה דלפין

קפטנית: נריליה מונדזיר

שחקניות מרכזיות: קרלי ת'אוס, צ'לסי סורפרי, טאביתה ג'וזף, קתנה לואיס, מלקי דומורנה, שרלי ג'ודי, בת-שבע לואיס, נריליה מונדזיר, רוזלור מורז'לה

שווה מעקב: מלקי דומורניי ("קורבנטינה"). הקשרית בת ה-19 גילתה יכולת נהדרת בליגה הצרפתית וכבר צדה את עיניה של ליון שסיכמה על מעבר עבורה. אם היא תהיה ביכולת שיא שלה, אולי יהיה להאיטי מה למכור בטורניר הזה.

לקראת הטורניר: משחקי ההכנה של האיטי מראים שבהחלט יש להן איפה להשתפר כדי לשחות בבריכה של הגדולים אבל כבר ראינו במוקדמות המונדיאל שאי אפשר לזלזל בהן וצריך להיזהר מאוד לא להיות אלו שיופתעו על ידי המדינה ממרכז אמריקה.

מטרות לטורניר: כל מה שהאיטי רוצה זה לצאת בכבוד מהחוויה הראשונה שלה על הבמה הגדולה מכולן. בבית שבו יש את אנגליה ודנמרק גם ככה אי אפשר לפתח ציפיות, וזה עוד בלי שהזכרנו את הסיניות הנהדרות.

דנמרק:

ה-"אדומות-לבנות" ללא ספק נבחרת לוחמת ומלאת איכות והן יעשו לא מעט צרות לכל יתר מעצמות כדורגל הנשים בטורניר הזה.

נבחרת דנמרק ביורו האחרון
(Photo by Maddie Meyer – UEFA/UEFA via Getty Images)

דירוג פיפ"א: 13

הישג שיא: רבע גמר

מאמן: לארס סונדרגארד

קפטנית: פרניל בארדר

שחקניות מרכזיות: סטינה פדרסן, ריקה סווקה, סימון סורנסן, קתרין וייה, פדריקה תוגרסן, לונה גוויץ, סופי סוואווה, סאנה נילסן, קתרין קול, פרניל הארדר, סיגנה ברון

שווה מעקב: ג'וזפין האסבו. סטודנטית בהארוורד ביום, כוכבת כדורגל בערב. האסבו בת ה-21 משלבת את המוח עם הכוח ותהיה הברומטר בקישור הדני.

לקראת הטורניר: אמנם הדניות הפסידו ספרד וצרפת, אבל ניצחונות משכנעים על השכנות נורבגיה ושבדיה ועוד אחד מול יפן בהחלט מראים שהדניות באות חדות לקראת המונדיאל. אמנם נדיה נדים הותיקה אינה חלק מהסגל הנוכחי, אבל עם פרניל הארדר בחוד ועם הגנה קשוחה, הדניות בהחלט יכולות לתת את הטון בתחרות.

מטרות לטורניר: יהיה קשה לנצח את אנגליה במאבק על המקום הראשון מה שאומר שככל הנראה, מפגש מול יריבה קשה בשמינית הגמר יהיה בלתי נמנע. דנמרק יכולה לסמן את שמינית הגמר כמטרה ברת-השגה אבל כל דבר מעבר לזה כבר יהיה על תקן הישג פחות צפוי. לא לשכוח שגם בקרב על המקום השני יש בבית הזה את סין החזקה.

סין:

"ורדי הברזל" אחת הנבחרות הכי אנדרייטד בכדורגל הנשים ובלא מעט מקרים יש נטייה לזלזל בהן. למרות הכל, מדובר בחבורה מאוד מגיבשת, לוחמות חסרות פשרות שיעשו צרות לכל נבחרת שתתמודד מולן.

דירוג פיפ"א: 14

הישג שיא: סגנית אלופה

מאמנת: שוי ג'ינגשיה

קפטנית: וו האייאן

נחברת סין (צילום אתר רשמי)

שחקניות מרכזיות: לי מנגוון, וו האייאן, ז'אנג רוי, יאנג לינה, גו יאשה, וואנג שואנג, וואנג שנשאן, לו ג'יאהוי

שווה מעקב: ז'אנג ליניאן. הקשרית נמוכת הקומה מגיעה אחרי עונה נהדרת במדי גראסהופרס השוויצרית והיא הקלף החזק של הסיניות בכל מה שקשור לפליימייקרית ורסטילית שנעה בכל עמדות הקישור.

לקראת הטורניר: משחקי ההכנה של סין לא בדיוק נתנו סיבה לאופטימיות בגלל ששנבחרות שעל הנייר חזקות מהן, לא התקשו מולן וניצחו. הסיניות אמנם רשמו ניצחון כפול על רוסיה אבל מדובר בנבחרת שהיא גם פחות איכותית וגם אחת שלא משחקת באופן קבוע בגלל הסנקציות עליה. אם סין רוצה לעלות מהבית הזה, היא חייבת להתאפס על עצמה מהר מאוד אחרת האירופאיות ישאירו לה אבק.

מטרות לטורניר: לפנטז על משהו מעבר לשמינית גמר נמצא כרגע בגדר חלום. אם סין תעלה מהבית הזה זה בהחלט ייחשב לטורניר מוצלח.

תחזית דירוג הבית: 1-אנגליה, 2-דנמרק, 3-סין, 4-האיטי

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort