(צילום: רינת בוחבוט)

כבוד: מועדון הכדורגל קרית ים זכה בתעודת הוקרה מנשיא המדינה

בטקס ״אות הנשיא״ שנערך היום (חמישי) בבית הנשיא זכה מועדון קרית בתעודת הוקרה מנשיא המדינה

היום (חמישי) התקיים בבית הנשיא טקס הענקת ״אות הנשיא״ בספורט.  הטקס נערך במסגרת המיזם המשותף "כולנו חלק מהמשחק", שהוקם במטרה למנף את שדרת הספורט הישראלי ולקדם את רוח נשיא המדינה והמיזם "מחליפים מילה". האות הוענק למועדונים מצטיינים בכדורגל ובכדורסל על עשייתם הערכית, החינוכית והקהילתית בעונת 2022/23.
מועדון הכדורגל קרית ים זכה בתעודת הוקרה עבור פריצת דרך בקידום ילדות ונערות בספורט.

שחקניות קבוצת הילדות של קרית ים בבית הנשיא (צילום: רינת בוחבוט)

יוסי בוחבוט בעלי מועדון הכדוגל קרית ים: ״מאוד מתרגשים ושמחים לקבל את אות נשיא המדינה וכמובן נמשיך לקדם ולחבר את כדורגל הנשים, ילדות ונערות״.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג: ״האירוע הזה, בו אנו מעלים על נס את הישגיכם – השותפים והמועדונים השונים – בתחום הגיוון וההכללה של אוכלוסיות שאינן מקבלות, בדרך כלל, את הייצוג ואת ההזדמנויות המגיעות להן – הוא עדות משכנעת מאין כמותה לפוטנציאל העצום של הספורט לקדם שינוי של ממש בחברה שלנו.
אני מאמין בכל לבי בכוחו של הספורט הישראלי לתת לנו השראה וכלים של ממש לכתוב מחדש את כללי המשחק הקבוצתי שלנו כחברה, דווקא למול האלימות, הקיטוב והמחלוקות העמוקות בתוכנו״.

באירוע לקחו חלק יו״ר ההתאחדות שינו זוארץ, המנכ״ל ניב גולדשטיין, מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון ומאמן נבחרת הנוער אופיר חיים. חיים אף לקח חלק בפאנל יחד עם קפטן הנבחרת הצעירה גילי כהן, בו חלקו את סיפורן של הנבחרות הצעירות המצליחות שלנו במונדיאליטו ובאליפות אירופה.

שחקניות קבוצת הילדות של קרית ים בבית הנשיא (צילום: רינת בוחבוט)

שינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות: ״יוזמה נפלאה של כבוד הנשיא ורעייתו, מעודדת, תומכת ומניעה את מועדוני הכדורגל בישראל לעשייה חברתית ברוכה. אני גאה בכל אחד מהמועדונים, קטנים כגדולים, על הרוח, הערבות ההדדית והתרומה לחברה. ההתאחדות שותפה למיזמים רבים שתכליתם טובת הקהילה והחוסן הלאומי שלנו כחברה״.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המיזם "כולנו חלק מהמשחק" נולד עם כניסתו של נשיא המדינה, יצחק הרצוג לתפקיד ורעייתו הגב' מיכל הרצוג, בהובלת מנכ"ל בית הנשיא, מר אייל שויקי ועמותת 'ערכים בספורט' ובשותפות משרד התרבות והספורט, מתוך הבנה עמוקה כי הספורט מחולל צמיחה ושילוב רב-עוצמה בחברה הישראלית, ואף מקדם תהליכים ערכיים-חברתיים באמצעות ערכים מעולם הספורט, אשר משפיעים על החברה הישראלית. במסגרת המיזם, מלווים שחקני קבוצות הכדורגל את בני הנוער ומשמשים עבורם מודל לחיקוי, במטרה להעצים ילדים ונוער מאוכלוסיות מגוונות בתחום ספורט.

המועדונים הזוכים באות נבחרו על בסיס הפעילויות המרכזיות שנעשו על ידם בדגש על התרבות הארגונית, על פרויקטים חברתיים וקהילתיים יחודיים, רוחביים ומתמשכים בעלי השפעה בקהילה, פיתוח קשר עם האוהדים, תכנית עבודה המקדמת פעילות חברתית ומיזמים המציגים פעילות התנדבותית בקהילה, פרויקטים לטובת קידום ילדות ונערות בספורט, ושילוב בין סוגי אוכלוסיות במגרשי הספורט.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort