(צילום: שאול גרינפלד)

שר התרבות והספורט: ״תקציבי המינימום יוכפלו מהעונה הבאה״

שינו זוארץ ״החלום שלי שליגת העל תשוחק באיצטדיונים הגדולים״. האלופה קרית גת חגגה אליפות שלישית ברצף הערב, בטקס בהשתתפות שר הספורט ויו״ר ההתאחדות לכדורגל. בפלייאוף התחתון: עמק חפר מתחילה לברוח, רמת השרון מתחת לקו האדום

אחרי שזכתה באליפות השלישית ברצף בשבוע שעבר, עם פתיחת הפלייאוף העליון, מועדון הכדורגל מ.ס. קרית גת אירח היום את הפועל בנות קטמון ירושלים למשחק האליפות, עם הפנינג ענק ומאות מילדי העיר שבאו לעודד את הקבוצה מהדרום. במשחק עצמו ניצחו המארחות 1:2.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר בשיחה עם JSport אמר:
״אני מאוד שמח להיות בקרית גת עיר הולדתי, להיות במשחק של מ.ס. קרית גת במשחק האליפות שלהן, אליפות שלישית בחמש השנים האחרונות, זה תוצאה מדהימה, בכל קנה מידה ארצי מה שיפה שרואים פה שבונים את כדורגל הנשים מלמטה, מה שצריכה להיות המשימה של כולנו, שבאמת לייצר עוד ועוד ילדות שבאות לשחק כדורגל על מנת שיהיו קבוצות טובות גם בבוגרות, זו גאווה גדולה לראות עיר כמו קרית גת שמביאה פעם אחרי פעם אליפויות ויש לזה חשיבות רבה בעיני ואני מקוה שעוד ערים ורשויות רבות יצמיחו קבוצות ספורט טובות ואיכותיות כמו שיש בקרית גת.

גם שחקני העבר אריק בנאדו וג'ובאני רוסו הגיעו לצפות בהנפת צלחת האליפות (צילום: שאול גרינפלד)

עוד הוסיף השר:
״יש לנו תוכניות מאוד מאוד טובות לעונה הבאה, כל כדורגל הנשים יעלה ברמה, אנחנו הולכים להקצות משאבים רבים לכל הליגות השונות, בין אם זה כדורסל נשים, ובין אם זה כדורגל נשים, אני מעריך שהתקציבים מבחינת תקציבי המינימום יוכפלו וזה יגיע בסיוע משרד התרבות והספורט, זאת אומרת שאנחנו ניתן תוספת משמעותית מאוד של כסף כדי שתקציבי המינימום בשנה הבאה יהיו הרבה יותר גבוהים, לפחות מוכפלים ולמעלה מזה כדי שהליגה תעלה את הרמה ביחס לליגות ברחבי העולם ואני מניח שהתוכנית הזו תבוא לידי ביטוי ממש בקרוב ויראו את התוצאות״.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר ויו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ. (צילום: שאול גרינפלד)

יו״ר ההתאחדות לכדורגל בירך את האלופה הנכנסת ואמר שהחלום שלו לראות את ליגת העל באיצטדיונים הגדולים
״קודם כל אני רוצה לברך את קרית גת על האליפות המרשימה שלה, השלישית ברציפות והחמישית בעשור האחרון, שזה הישג מדהים, וזה מלמד על הדברים שעושים פה משה ואילן, יש פה בניה, יש פה תהליך זה לא משהו שנעשה חד פעמי, אלה הדברים שאנחנו צריכים לראות בכדורגל הנשים, דברים שנבנים מלמטה, מהיסודות, אתה לא בונה פנטאוז מהפנטאוז אלא מלמטה מהיסודות, וככה צריך להתחיל וכך צריך לעבוד וזה מה שאנחנו עושים עכשיו בכדורגל הנשים. תהליך שיקח זמן, אנחנו בונים הנהלה, מנכלית לענף, וננסה לגרום לקבוצות המקצועניות להיות חלק בלתי נפרד מהתהליך הזה, זה לא יהיה ביום ולא ביומיים וזה תהליך שיקח זמן, אבל אני בטוח שאנחנו בסוף נצליח להנגיש את כדורגל הנשים לכל מדינת ישראל וכל הקבוצות וזו המטרה בסוף״.

יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ״חולם שליגת העל תשוחק באיצטדיונים הגדולים״ (צילום: שאול גרינפלד)

״אני רוצה לברך את נבחרת הנערות שעלו לשלב העילית, ואני רוצה לראות עוד נבחרות נשים שלנו עושות את זה. ברגע שנקים את ההנהלה והצוות אנחנו נתחיל לחפש מנהלת טכנית לנבחרות הנשים של ישראל כדי שיובילו את נבחרות הנשים״.
״כדי להתחבר לקבצות צריך להתחיל כמו שאמרתי, תשתית, מחלקות נוער, פרסום, שיווק, תקשורת שתעזור לנו, אנחנו צריכים לקדם ולדחוף את זה והכי חשוב כמה שיותר קבוצות מקצועניות שיהיו, כשיהיו קבוצות יהיה קהל. החלום שלי לראות איך אני מביא את ליגת העל לנשים לשחק באיצטדיונים הגדולים, ואז נוכל להביא מחלקות נוער וקהל שיוכל להגיע למשחקים כי תהיה לו סביבה נוחה״.

שחקניות קרית גת חוגגות (צילום: שאול גרינפלד)

מנכלית אתנה מורן מסיקה אידלמן:
״אתנה יחד עם משרד התרבות והספורט רואה בענף כדורגל ענף אסטרטגי. משרד הספורט מביא איתו רוח חדשה ואני מאמינה שאתנה ומשרד הספורט יחד עם ההתאחדות יביאו את הענף מקצועית לאן שזה בעולם ואין סיבה שמדינת ישראל לא תעמיד נבחרת ראויה״.

עידן בורשטיין מנהל אגף נשים ורכז אתנה בהתאחדות לכדורגל ומנכלית אתנה. (צילום: שאול גרינפלד)

מאמן מ.ס. קרית גת אייל שדה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

״אני חושב שהיינו הקבוצה הכי טובה בליגה, הראנו עליונות מאוד גבוהה לאורך כל העונה, נכון שבתחילת העונה פתחנו לא כל כך טוב, אבל החל מהסיבוב השני לחצנו על הגז וכל המשחקים היו בשליטה שלנו, מגיע שאפו לכל השחקניות שהראו לאורך כל הדרך עליונות,וחדר הלבשה טוב והאליפות הזו מגיע להן בזכות.

הצוות המקצועי בקרית גת (צילום: שאול גרינפלד)

אנחנו רוצות לסיים את הליגה על הצד הכי טוב שיכול להיות, נצא לפגרה, ומסתכלות כמובן על מוקדמות ליגת האלופות, אנחנו נעשה הכנה טובה, ואולי נעשה שינוי אחד או שניים, המטרה באמת השנה לנסות לעבור שלב, נתכונן טוב ונקווה לעשות את זה״.

הערב נערך המחזור ה-23 בליגת העל, בפלייאוף התחתון הרותח מכבי בנות עמק חפר עם ניצחון שני רצוף ומתחילה לברוח מהקו האדום, מי שרואה את הקו האדום בסיום המחזור היא רמת השרון שאחרי ההפסד להפועל ב״ש מפסידה 3:1 לאס״א ת״א.

ליגת העל עונת 2022/23

מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
12689945-4033
226871140-3131
326841457-4328
426641670-4122

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort