(צילום: אסף הופמן)
בלעדי

אורן חסון: ״מי שרוצה גוף שיטפל בכדורגל נשים טיפול יסודי ומעמיק, כנראה צריך לבחור בי״

רגע לפני הבחירות יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון בראיון בלעדי ל-JSport על כדורגל הנשים בישראל: הוא לא מרוצה מאיך שדברים מתנהלים בכדורגל הנשים, ההתאחדות לא טעתה שלא זימנה שחקניות להשקת מדי הנבחרת, מתחייב להקים מנהלת ליגה, אין הסכם עם שחקניות הנבחרת זה רק סיכום אבל יהיו משחקי אימון בעתיד, האקדמיה חשובה אבל יש התנגשות עם הקבוצות וצריך למצוא את האיזון

בסוף החודש יתקיימו הבחירות להנהלת ההתאחדות לכדורגל, מי שמעמיד את עצמו לבחירה מחדש הוא היו״ר הנוכחי, אורן חסון, במספר ראיונות שהעניק לאחרונה דיבר על הצורך להקים מנהלת ליגה לנשים, בשבוע שעבר הוא העניק ל-״JSport״ ראיון מיוחד בו דיבר אך ורק על הענף ואיך הוא רואה אותו ולאן הוא יקודם במידה ויבחר שוב.

דיברת הרבה לאחרונה על הקמת מנהלת ליגה ועל שינויים שכדורגל הנשים צריך לעבוד, בוא תספר באיזה מסגרת אתה רואה את הקמת המנהלת, ומה מנע מכם לעשות את זה בשנים האחרונות?

כשהצטרפתי להתאחדות לכדורגל פחות הכרתי את כדורגל הנשים, אני חייב להגיד שלמרות הקורונה, ולמרות כל אלה זה דווקא אולי הכניס אותי עמוק פנימה ולהבין שאני חושב שכדורגל הנשים נמצא במצב לא טוב כבר הרבה מאוד שנים, למרות שאני יכול להגיד לך שיש לנו כמה אינדיקטורים דווקא מעודדים אבל זה בעיני נחמת עניים.

זאת אומרת, אני חושב שהפערים בין איך שאני הייתי רוצה לראות את כדורגל הנשים מאיפה שהוא נמצא היום ולאן שהוא צריך להגיע במיילסטון שאנחנו נקבע, יש פער מאוד גדול. אני חושב שאין היום גוף בתוך ההתאחדות לכדורגל למעט זה שיש פה באמת אנשים שאכפת להם מאוד וגם מספר חברי הנהלה שאולי אכפת להם מכדורגל נשים, אבל זה לא משהו שעמד בליבת העניין שלנו של הנהלת ההתאחדות לכדורגל.

אורן חסון (צילום: אסי קיפר)

ניסיתי לעשות מספר מהלכים וככל שצללתי יותר פנימה הבנתי שצריך לעשות חריש מאוד עמוק על מנת שענף הזה באמת יגיע למיצוי הפוטנציאל שלו, אני חושב שהפוטנציאל גדול, עצם זה שאנחנו רואים שיש גידול כל שנה בכמות השחקניות הפעילות זה מה שנותן לי את נקודת האור המרכזית.

כי אם היינו רואים שבסך הכל מגמת השחקניות הולכת ופוחתת, וכמות הקבוצות הולכת ויורדת, הייתי אומר תשמע אולי אין פה באמת ביקוש, אבל ההפוך הוא הנכון, יש פה ביקוש לכדורגל נשים וצריך לעטוף את זה בצורה טובה יותר, ואחת הסיבות שאמרתי שאני רוצה להקים גוף כזה, אני רוצה שיהיה גוף שיקום בבוקר, יאכל ינשום וישתה כל מה שקשור לכדורגל נשים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
״אני רוצה שיהיה גוף שיקום בבוקר, יאכל ינשום וישתה כל מה שקשור לכדורגל נשים״ (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

אני חושב שזה מתבקש, הגענו לאיזשהו שלב שצריך לעבור פאזה והפאזה הזאת שצריך לקום גוף שאני לא יודע עדיין באיזה מתכונת הוא יקום, האם זה יהיה דומה למנהלת כדורסל הנשים או מנהלת כדורגל הגברים, או גוף עצמאי כמו איגוד השופטים שיש לו מנכ"ל ויושב ראש עצמאי והנהלה עצמאית, אבל שעדיין כפופים, גם המנהלת הזו, וגם איגוד השופטים, כפופים לרגולציה של הרגולטור שנקרא ההתאחדות לכדורגל. אבל שתהיה הנהלה עצמאית שתיפגש עם הקבוצות שתדון עם הקבוצות, שתבחן עם הקבוצות, ושאולי ישלמו מחיר לפעמים בהחלטות לטווח זמן הקצר בשביל לבנות משהו לטווח הזמן הארוך, זאת אחת המשימות הראשונות, הצהרתי את זה כבר בשתיים או שלוש ישיבות הנהלה האחרונות, המצע שלי מאוד מאוד ברור, מי שרוצה גוף שיטפל בכדורגל נשים וטיפול יסודי ומעמיק כנראה צריך לבחור בי.

יש טענות גם מצד הקבוצות וגם מאנשים ובכירים בהתאחדות עצמה, שיש גורמים בתוך ההתאחדות שדי מונעים את ההתקדמות הענף, אם זה גורמים בועדת הנשים או גורמים אחרים, אפשר לראות את זה לאחרונה בשרות המינויים לנבחרות ישראל שקרו שבוע לפני המשחקים והנבחרות די כשלו בסופו של דבר בטורנירים, אתה מתחבר לאמירה הזו?

אני לא מרוצה מאיך שדברים מתנהלים בכדורגל נשים על כמעט מגוון רחב מאוד של דברים, אני בהחלט שבע רצון מדברים טובים שקורים, אני יכול להגיד לך שאני מאוד גאה שהצלחנו פעם ראשונה אחרי הרבה מאוד שנים להתחיל להביא שידורים של כדורגל נשים. זה חלק מגלגל התנופה המרכזי, כי ככל שיהיו יותר שידורים יראו את זה יותר ילדות ויותר נערות ואני חושב שזה דבר מאוד חשוב.
אני מאוד גאה במהלך הזה ואני יכול להגיד לך ביושר שכשסגרנו את ההסכם הזה אותו גוף שידור ממש סירב לזה והיינו מוכנים להקריב חלק מהסכום על מנת שהליגה הזאת תשודר ושיהיה מגזין. אז יש דברים טובים שנעשים אבל לצערי הרב יש לא מעט דברים שהם לא מספיק טובים שלמדתי אותם תוך כדי תנועה, אני מזכיר שאני נבחרתי לתוך מנגנון כבר קיים, ההנהלה הקיימת חברי הנהלה חברי ועדות.

אולי שמים לך מקלות בגלגלים בנושא הזה?

לא. אף אחד לא שם לי מקלות ואף אחד לא יכול לשים לי מקלות בגלגלים כשאני מנהל את העסק, זאת אומרת כשאני אומר שבכוונתי להקים גוף כזה הגוף הזה הוא יהיה גוף עצמאי עם הנהלה משלו שתיבחן מה טוב לכדורגל הנשים.
כן אני אומר לך שאני לא שבע רצון, דוגמא קטנה, ציינת למשל את הנושא של ועדת האיתור, אני לא חבר בוועדת האיתור אני מעולם לא השתתפתי באף ישיבה אני לא חלק מהוועדה הזאת והתקבלו החלטות אשר התקבלו. חלקן אולי התקבלו באיחור, לא אולי, התקבלו באיחור. על חלקן יש ביקורת, אגב גם על ועדת האיתור של נבחרות הגברים ששם אני כן חבר, שם גם יש אולי ביקורת על החלטה כזו או אחרת, על התהליך אף אחד לא יכול לערער.

״ אני לא חבר בוועדת האיתור״
מאמן נבחרת ישראל, ארז בלפר (צילום: שאול גרינפלד)

יש ועדה והועדה מתכנסת, היא מראיינת אנשים ברמת רצינות מאוד גבוהה, יוצאים פרוטוקולים מסודרים ולאחר מכן ההחלטה הזו מדובררת והיא גם נלקחת בלוחות זמנים יחסית סבירים.
אמרתי שיש לא מעט דברים שצריך לתקן, אני לא בא בטענות לאף אחד, אני בטוח שכל מי שעוטף את כדורגל הנשים כולם ללא יוצא מן הכלל גם כאלה שאוהבים אותם יותר או אוהבים אותם פחות, כולם באים לעשות טוב. לטעמי הדברים לא מסודרים מספיק טוב ואנחנו נטפל בזה כבר בחודשים הקרובים.


לאחרונה השקתם את מדי הנבחרת החדשים, לאירוע הוזמנו רק שחקני נבחרת ישראל הבוגרת, עלו טענות בקרב שחקניות הנבחרת על כך שלא זומנו, וגם קולות נוספים. ברוב הנבחרות משיקים את מדי הנבחרות יחד, גברים ונשים, יכול להיות שטעיתם פה בדרך כשלא הזמנתם שחקניות לאירוע ובמקום זה הצגתם את נועה קירל?

נחלק את התשובה לשתיים, נצא מפה עכשיו ונסתובב במסדרונות ההתאחדות ונלך לחדרי הישיבות אתה תראה שאנחנו בכל מקום ממתגים גברים ונשים ביחד. תראה את שומר המסך שלי, יש קפטן נבחרת ישראל גברים, קפטנית נבחרת ישראל נשים. אנחנו בהחלט חושבים שהמקום הוא צריך להיות שיוויוני.

״בהחלט חושבים שהמקום הוא צריך להיות שיוויוני״
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)

אבל אין קשר בין זה לבין זה שאנחנו השקנו את מדי הגברים בלבד ולא הוזמנו אף אחד אחר, הוזמנו אך ורק מי שמתעסק בנבחרת הבוגרת, אגב, גם לא הנבחרת הצעירה ולא נבחרת הנוער. זה היה לקראת שני משחקים שהיו לנבחרת הבוגרת, לא עשינו את זה תחת איזשהו אירוע חגיגת תחילת עונה או תחילת שנה, הייתי בהחלט מבין אם אתה אומר תשמע עושים פתיחת שנה ומזמינים גברים ולא נשים. תבדוק את ההיסטוריה שלי אתה תראה שבכל מקום אני באמת דוגל במקום של שוויון.

כאשר הגיעו תלונות מצד כדורגל הנשים לא היה פעם אחת שהגיעה התלונה לשולחני, וגם לאחר אותו משבר שאנחנו זוכרים (מכתב השחקניות נגד גילי לנדאו; ש״ג) אני טענתי בפני הנציגות שהגיעו, רבותיי איך לא הגעתן עד היום? אמרתי להן מהיום אני מבקש לפנות אליי. אוקיי? ולכן כשאני חוזר לאותו אירוע, זה אירוע לנבחרת הבוגרת בלבד, הוזמנו העיתונאים שמסקרים את הנבחרת הבוגרת בלבד, הגיעו לשם אנשים שקשורים רק לנבחרת הבוגרת, לא הצעירה לא נוער לא אקדמיה ולא אף אחד אחר. ביום שבו אנחנו נשיק את מדי נבחרת הנשים לקראת הטורניר הבא שיהיה אני מבטיח שיזומנו לשם רק נשים.

נועה קירל מציגה את מדי הנחברת החדשים (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

אתה יושב מול אדם שתבדוק את ההיסטוריה שלי, אני באמת מאמין שצריך לתת שוויון אמיתי אוקיי, לילדים ולנערים, אני זה שבאתי והפכתי את הפירמידה ומשקיע במחלקות הצעירות ומחלקות נוער בפריפריה ובמגזר הערבי. אוקיי?
אני עכשיו לקראת הבחירות עושה סבב בכל הקבוצות, המחמאה הכי חמה שקיבלתי אתה יודע מהיא? שכשאתה יושב לצורך העניין בעראבה, ואומרים לי תשמע, זה פעם ראשונה בהיסטוריה שיש הזדמנות שווה אמיתית לילד שלנו להגיע למרכזי המצוינות ולנבחרת ישראל.

בוני גינזבורג ״ מאמני נבחרת מסתובבים במרכזי המצויינות מסתובבים באקדמיה״
(צילום: שאול גרינפלד)

כי בעבר זה רק או סוכנים או מאמנים או אנשים מקורבים לקחו את השחקנים שלהם, בדיוק על אותו משקל יושב מולך אדם, אני לא יודע, אתה יכול להתרשם, אתה יכול להתרשם פחות, כוונתי באמת לקדם את הכדורגל נשים.
אין ישיבת הנהלה שחצי מהישיבה אנחנו לא מבזבזים על כדורגל נשים, לצערי הרב מבזבזים אני אומר, משום שהקולות מפוצלים, אני חושב שצריך לקום גוף שינהל את הדבר הזה שיחיה את זה מבוקר עד ערב על מנת שנוכל לקדם אותו. כי קידמנו אבל ממש לא מספיק.

מה שאמרת מקודם שאמרת ששחקניות לא פנו אליך יש פחד נורא מובנה אצל שחקניות הנבחרת, אם זה בנבחרת הבוגרת או מחלחל כבר לנבחרות צעירות, שאם הן ידברו או יחשפו דברים ינקמו בהן באי זימון לנבחרת, זה פחד קיים. אתה אומר שיבוא אליך ישירות, זו אולי הסיבה שלא באו עד היום?
אז אני אומר לך שמעולם לא שמעתי את הטענה הזאת ומי שמכיר אותי יודע שאני פתוח לשמוע כל דבר ולדון על כל ביקורת שקיימת ואם אגב המערכת, אני, מישהו טעה, אני הראשון לדעת להתנצל.
וכאשר באו אליי ושטחו בפני רשימה של טענות העובדה שמיד התגייסתי לטובת העניין והגענו לסיכום על לא מעט דברים שחלקם קרו וחלקם עוד יקרו כי זה כמובן תהליך שצריך לקרות, אבל אני אדם שפיו וליבו שווים, כשאני אשב עם אדם ואני שומע שיש לו טענה, והטענה הזאת היא טענה מוצדקת אני הראשון גם לקבל ולתקן את אותן הטענות. אז אני פחות מתחבר לאותה אמירה שאולי אנשים פחדו, מי שמכיר אותי יודע שאני פועל בשביל לשנות, לא בשביל להגן על דברים אם הם נכונים או לא נכונים.

גילי לנדאו, הועזב אחרי טענות מצד השחקניות (צילום: שאול גרינפלד)

אני עומד בראש המערכת וזה התפקיד שלי, אתה יודע זה בדיוק כמו חס וחלילה, חס וחלילה, חס וחלילה, אם תהיה פה מחר חלילה או בכל מקום שאני נמצא בו חשש חשד להטרדה כלשהי אני הראשון מה שנקרא לחבק את מי שיש לה טענה שאני אבחן אותה כי ככל שצריך לתקן וצריך מה שנקרא לגעת בתוך הלבנים הבוערות אני לא אדם שחושש מזה.

דיברנו קודם על השקת המדים ואמרת שזה היה במסגרת צמד משחקי ידידות שהנבחרת קיימה, נבחרת ישראל לא קיימה במשך שנים משחקי ידידות, המשחק האחרון שישראל קיימה היה בפברואר השנה, צמד משחקים מול יוון, זה הגיע אחרי אחרי שש שנים בהן הנבחרת לא ערכה משחק ידידות אחד. מאז סיום קמפיין מוקדמות מונדיאל 2023 היו מספר חלונות בינלאומיים בהן נערכו משחקי אימון, ישראל שוב לא מקיימת משחקי אימון, אני יודע שלקראת החלון האחרון הייתה פניה מנבחרת ארגנטינה לקיים צמד משחקים פה בישראל והן לא נענו. בהסכם שנחתם ביוני האחרון עם השחקניות זה אחד הסעיפים שדובר עליהם, משחקי אימון. זה לא קורה, אין עמידה בהסכם, אתם הולכים לשנות את זה?

זה לא הסכם זה סיכום.
אני גאה להגיד לך שבמשך שנים כפי שציינת זה לא קרה, ובתקופתי זה קרה. גם חתמנו באותו מסמך שסיכמנו, לקחנו על עצמנו שגם יתקיימו משחקים כאלה כמו שאתה יודע זה לא פשוט משום שסוף סוף אפרופו בעניין ההצלחות. אני חושב שיש לנו הרבה נקודות אור. כשאני מסתכל על כמות הליגיונריות שיש לנו היום, בספרד, בצרפת, בגרמניה, ובמכללות, אז האופרציה מצד אחד היא לא פשוטה למצוא את אותו חלון שמתאים לכולן. אבל אני יכול להבטיח לך שזה אכן יקרה כי אני חושב שזה חשוב מאוד כחלק מההכנה וגיבוש של הנבחרת. יש לנו נבחרת שהפוטנציאל שלה הוא טוב וככל שאנחנו נדאג לקיים את הדבר הזה אני גם בטוח שזה ישתקף בתוצאות.

אני מניח שבהתאחדות מכירים את ההחלטה של אופ״א על ליגת האומות לנשים לקראת יורו 2025, האם משחקי האימון יהיו בנוסף?
אני מדבר על מעבר לכך, אני מדבר על משחקי אימון פר אקסלנס.
לא זו בלבד, אני חושב שיש לנו היום שחקניות באמת מוכשרות, חלק מהשחקניות זה שחקניות שגדלו וצמחו אצלנו באקדמיה, ולראיה יש היום יותר מבכל עונה אחרת אי פעם שחקניות וליגיונריות שמשחקות בקבוצות ברמה גבוהה, אין לי צל של ספק שאם אנחנו גם נקיים את משחקי האימון האלה בתוספת האפשרות שיש דרך ליגת האומות, נוכל גם אולי לראות את ההישגים. אין לי ספק. אם לא הייתי מאמין בכדורגל נשים לא הייתי אומר חבר'ה צריך לעשות שינוי, אוקיי? אני מאמין גדול בכדורגל נשים.

דיברנו על האקדמיה, אז בוא ניגע בזה רגע, אני מניח שאתה יודע כל מה שקרה באקדמיה, אם זה עם צחי טיאר, או המצב הנוכחי השנה שעזבו לא מעט שחקניות ובפועל אין כרגע אקדמיה, מה התוכניות שלכם?
אין כן חושב שצריך לעשות שינוי אחרי כמה שנים טובות של פעילות האקדמיה, יש מצד אחד צרכים של הקבוצות שהם צריכים באמת אובייקטיביים ואני קשוב אליהם אוקיי, יש משולש שנקרא קבוצות, נבחרות, אקדמיה, וצריך לראות איך מחלקים את השחקניות בין הצרכים האלה.

ונכון להיום במתכונת הקיימת יש התנגשות, וההתנגשות הזאת היא מייצרת הרבה מאוד מתחים.
צריך לעשות סטופ, צריך לחשוב איך לנהל את זה בצורה נכונה יותר, מבחינת גילאים, מבחינת ימי משחקים, כן, כשם שמצאנו את נקודת האיזון המתאימה בבנים, צריך היום לאור הצרכים החדשים שנולדו, של הנערות ושל הבוגרות למצוא גם את נקודת האיזון שתמצא מה שנקרא את 3 הרכיבים שאמרתי, צרכים של הקבוצות שמספקות את השחקניות, צרכים של הנבחרות, וצרכים של האקדמיה, כי אנחנו לא רוצים להשקיע שנים או שניים וחצי מיליון שקל בשנה ובסופו של דבר זה לא באמת יניב את התוצאות.

״האקדמיה היא מצויינת נקודה סימן קריאה״ עדן אביטל בוגרת האקדמיה (צילום: שאול גרינפלד)

אנחנו צריכים לראות איך אנחנו משקיעים את המשאבים שלנו בצורה כזאת שהיא מצד אחד לא פוגעת בקבוצות אבל גם עדיין נותנת פתרון לאקדמיה ואת הצורך של הנבחרות.

זה שהקבוצות צריכות שחקניות צעירות מהאקדמיה זה כי אין מספיק שחקניות ישראליות, וכשאתה מרכיב קבוצה משחקניות בנות 16 אתה לא יכול לקרוא לזה ליגה מקצוענית.

קודם כל עובדתית אתה צודק, אמרתי וזה נכון שעלינו מ-1700 שחקניות לאיזור 2200 שחקניות. חד משמעית הנושא הזה צריך לעשות חישוב מסלול מחדש. אני לא אומר שמה שנעשה לא טוב, אני אומר שמה שהתאים לפני כמה שנים, לאור הצרכים החדשים של הנבחרות, וכשאנחנו נוסיף בוודאי משחקי אימון, ונוסיף את ליגת האומות שיש יותר משחקים, ואת הצרכים של הקבוצות שרוצות גם להצליח, צריך לעשות חישוב מסלול מחדש, לראות איך אפשר לחלק את אותן השחקניות עדיין בתוך המאגר הקיים, להתאים את ימי המשחקים בהתאם גם ללוח המשחקים שיש לנו לנבחרות.

האקדמיה היא מצויינת נקודה סימן קריאה. יש מה שנקרא הוכחות להצלחה.

אבל כרגע ספציפית אין מספיק שחקניות בליגה ולכן זאת בעיה

לא הכל בעיה, לכל בעיה יש פתרון, צריך לשבת להכניס את הכל לתוך איזשהו פריים מסוים ולהגיד אוקיי, אלה הצרכים פה, אלה הצרכים פה ובוא נמצא את החוט השני שיכול לחבר בין כולם שזה לא יוצא השבע מידי וזה לא הרעב. כי נכון להיום זה לא המצב, נכון להיום פעם הקבוצות משלמות מחיר ואני אומר את זה בקול רם, פעם הנבחרת נאלצת לשלם מחיר, ופעם האקדמיה משלמת מחיר. ולכן צריך לעשות חישוב מסלול מחדש. אם צריך לעשות את ההתאמות אצלנו בשעות המשחקים, בימי המשחקים, בלוחות השנה בהתאם ללוח הקלנדרי הבינלאומי, כמו שאמרתי, זה לא צריך לצאת שבע מידי וזה לא צריך לצאת רעב.

גם מאמן נבחרת ישראל הבוגרת וגם מאמן נבחרת הנערות עובדים פר שעות, זה נראה לכם סביר שמאמני הנבחרת עובדים כך גם מבחינתם השכר כמובן?

אני חושב שכפי שאמרתי צריך לעשות רפורמה מאוד משמעותית וכל ההתייחסות לכדורגל הנשים וצריך למצוא לזה גם את המקורות (הכספיים ש״ג).
אין לי צל של ספק ששיתוף פעולה ביחד עם משרד הספורט אנחנו נוכל לגרום למדינה יחד איתנו ויחד עם הגורמים הרלבנטיים, על מנת שנטפל בזה בצורה מספיק טובה, אני כן אומר שכאשר תקום אותה מנהלת, היא תצטרך לראות איך היא מחלקת את המשאבים שלה. בדיוק כפי שההתאחדות לכדורגל מחלקת את המשאבים שלה. ואני הייתי רוצה לראות מאמנים במשרה מלאה שעוסקים אך ורק בנבחרת, זאת אומרת גם המאמנים היום, המאמנים שלנו, אלון חזן אופיר חיים כל האנשים האלה הם מעבר להיותם מאמני נבחרת הם מסתובבים במרכזי המצויינות מסתובבים באקדמיה.

״הייתי רוצה לראות מאמנים במשרה מלאה שעוסקים אך ורק בנבחרת״
(צילום: שאול גרינפלד)

אני חושב שזה מה שצריך להיות, יחד עם זאת, יש למקל שני קצוות. והקצה השני זה שהיום מאמן בנבחרת ישראל לא יכול לעשות שום דבר, הוא לא יכול להיות פרשן, הוא לא יכול להיות מאמן פרטי, הוא לא יכול להיות מאמן בקבוצה אחרת, ולכן נאה דורש נאה מקיים. התפיסה שלי, ככל שאני אוכל להשפיע על אותו גוף זה לפעול בדיוק באותו מודל ובאותה שיטה.
כי אני חושב שהשיטה הזאת מוכיחה את עצמה, זאת אומרת אנחנו רואים את אותם הישגים זה בזכות אותה השקעה שקיימת היום אותם המאמנים שמסתובבים מדי יום במועדונים.
הייתי השבוע במועדונים בצפון מספרים לי תשמע איזה כיף זה לראות שמגיע בוני ומגיע אופיר חיים ומגיע איתי מרדכי וכל שבת הם מגיעים והם עוקבים אחרי השחקנים ורואים. זאת אומרת, זאת לב משרתם זה כל עיסוקם הם משקיעים בזה וגם התוצאות לא מאחרות.

כדי שמאמן יוכל לעסוק רק בזה הוא צריך לקבל שכר ראוי

בהחלט, אני אמרתי, נאה דורש נאה מקיים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (4)

  1. עד כמה שזכור לי אלון חזן מפרשן במונדיאל … נאה דורש נאה מקיים ב$#@ שלי . כשעוזר מאמן נערים מקבל 20000 שקלים ולנשים נותנים שכר זעום אין קשר לתקציהים ,יש תקציבים גם לנשים פשוט לקחתם לגברים . כל מה שקרה במינויים ידעת לא התערבת כי אתה מפחד משמעון ,מיניתם מאמנת לנבחרת למרות שהיתה שותפה לפשע באקדמיה שבעלה בונה את המגרשים בהתאחדות בקיצור חתיכת מערבב בלנדר . שקרן

  2. 3 שנים 0 מעשים בכדורגל הנשים

  3. רק שאלה אחת אליך מר אורן חסון?
    איפה היית בכל השנים ומה עשית למען כדורגל הנשים בישראל.
    תשובה= 0
    למה שנאמין לך עוד!!!!

  4. דוד חרוץ

    מדוע לנשים אין את המפעל המקביל של "כדוגלן החודש" של הגברים ?
    אורן חסון, אני מאמין בך, וזה דבר שאתה יכול לקדם. בהצלחה

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort