צילום מסך
בלעדי

הפועל ב״ש הגישה תלונה במשטרה על הטיית משחק; יו״ר קרית גת: ״לא זוכר מתי קיבלנו חמש״

הפועל מרמורק הביסה 5:1 את האלופה ק״ג ונשארה בליגה, הפועל ב״ש והפועל רעננה ירדו ללאומית. בהפועל ב״ש דורשים מההתאחדות לכדורגל לא לפרסם את תוצאות המחזור. מנכ״ל קרית גת משה סבג: ״זה לא יעבור לסדר היום מה שהיה היום, זה בושה״. תלונה הוגשה במשטרה שפתחה בחקירה

כשחוקרי וייצמן יער נוכחים במגרשים מחשש להטיית משחקים, כפי שפורסם כאן לראשונה, התקיים הערב המחזור ה-27 והאחרון בליגת העל. בסיומו של המחזור הפועל רעננה והפועל ב״ש ירדו לליגה הלאומית, מי שנשארה היא הפועל מרמורק שהביסה 5:1 את קרית גת. בהפועל ב״ש מעלים טענות קשות מאוד נוכח התוצאה החריגה. כזכור קרית גת הפסידה העונה רק פעם אחת עד היום וספגה רק 24 שערים. הקבוצה מהדרום לא ספגה יותר משני שערי חובה במשחק בודד. גם בהתאחדות לא לקחו סיכונים במשחק בין מרמורק לקרית גת ושיבצו שופט בכיר, גל לייבוביץ׳ לשפוט את המשחק. בהפועל ב״ש שלחו מכתב להתאחדות לכדורגל, ועדת ליגה וגביע וליועץ המשפטי בבקשה לא לפרסם את תוצאות המחזור ה-27 בין מרמורק לקרית גת עד חקירת שחקניות קרית גת וכל בעלי התפקידים בשתי הקבוצות.

אנדראה ברחולץ מנהלת קבוצת הפועל ב״ש כתבה בחשבון הפייסבוק שלה:

״נצחון שכולו הפסד. הפסד לכדורגל הנשים בישראל. באנו למשחק אחרון העונה להלחם על החיים שלנו בליגת העל. מולנו יריבה שנלחמה מולנו כמו בגמר גביע. נצחון אחרי מלחמת עולם במגרש – וכל הכבוד לרמת השרון ששמרה על הספורטיביות ועל הכבוד של הענף. במגרש אחר – האלופה מול קבוצה נוספת שנאבקת על החיים שלה בליגת העל. שם לא שמרו על הספורטיביות. מרמורק נצחה את האלופה 5-1!!! ועוד בבית של קרית גת. בושה!!! חמש שנים (בדקתי) קרית גת לא קיבלה חמישיה. גאה במועדון שלי הפועל באר שבע נשים. גאה בשחקניות שנלחמו עד השניה האחרונה במגרש. עכשיו?? אנחנו נלחם בשבילן ובשביל שהספורט ינצח.״

מיכאל ראובן חבר הנהלת ב״ש ומנכ״ל המועדון הגיב:

״אלופת המדינה קרית גת נשים היא אלופת הטיית המשחק. האמת תצא לאור יש משטרה בישראל ויש מכירות משחקים.״

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אבי אוחיון מאמן הקבוצה כתב אף הוא:
״בושה לקרית גת קבוצה לא ספורטיבית להפסיד בצורה כזאת זה אומר רק דבר אחד. צריך לתת למשטרה לחקור את המשחק הזה״

בשיחה שקיים מנכ״ל קרית גת משה סבג עם אנשי הפועל ב״ש והגיעה לידי ׳נקודה׳ אמר:

״הובלנו 1:0 במחצית ומרמורק לא זזו, זה לא יעבור לסדר היום מה שהיה היום, זה בושה. צריך לחקור, שיחקרו את כולם ואני פה רוצה לראות אם באמת היה לי משהו חריג במחצית הזו, היה לי ריב בחדר הלבשה. זה היה מביך ה-30 דק׳ האחרונות, לא האמנתי שזה הקבוצה שלנו, אם הן חושבות שככה הן יזכו בגביע הן טועות בגדול. לא זוכר מתי קיבלנו חמש. ישבתי בספסל בהלם, אנחנו מובלים 1:0, המשחק בשליטה שלנו, נפצעה לנו שחקנית אז מה? ועוד חסרה לנו שחקנית אז מה? אומנם אנחנו 13 שחקניות ואני לא מבין את ההתפרקות הזו, אני לא יודע מה להגיד. מי שצריך לחקור להיחקר, אבל 60 דק׳ הן לא הגיעו אלינו לשער. אני אומר את האמת, אני בהלם, אני מתבייש, אני לא יודע מה להגיד. אתם צודקים, קיבלתי הודעות גם מאחרים, מה זה? אנחנו נבדוק את זה, הייתה פה התפרקות, כל הבלמיות לא שיחקו. אני אדבר עם עידן (בורשטיין, מנהל אגף נשים בהתאחדות לכדורגל ש״ג) ואני אתן את כל הגיבוי שיחקרו את מי שרוצות, ובצדק, המשחק לא היה טוב לא נראה טוב בשלושים הדק׳ האחרונות.״

ערב עגום לכדורגל הנשים בישראל

מאמן הפועל רעננה רועי ברקו כתב גם הוא בחשבון הטוויטר שלו:

״לא ראיתי את המשחקים המקבילים וגם תוך כדי המשחק לא עודכנו! אבל מקווה לכבוד הכדורגל נשים שהכל היה כשר וטהור למרות שנשמע שבמגרשים אחרים זה לא היה ככה לכאורה,אם וכאשר זה כתם אדיר לענף! מנגד רוצה להודות לשחקניות שלי שלא ויתרו עד לשריקה האחרונה וניצחו במשחק קשה!״

הפועל מרמורק סירבה להגיב.

מההתאחדות לכדורגל לא נמסרה תגובה והיא תובא לכשתתקבל.

ממועדון הכדורגל קרית גת נמסר:

״מועדון קרית גת משתתף באכזבה של הקבוצות היורדות.

סגל הקבוצה קטן מאוד וכולל 14 שחקניות, הבלמת של הקבוצה, שמחזיקה את כל הצד האחורי של המגרש והיא הכי משמעותית בחלק ההגנתי של הקבוצה, לא שיחקה עקב כרטיסים צהובים. הבלמת השנייה יצאה אחרי זמן קצר בעקבות מתיחת שריר.

שחקניות הנוער של הקבוצה שיחקו משחק ליגה בבוגרות ביום חמישי ונתנו את כל מה שהן יכולות, למחרת ביום שישי שיחקו משחק ליגה  בקבוצת הבית שלהן בנערות והיום שיחקו משחק שלישי במספר בתוך מספר ימים, בנוסף יש להן משחק אליפות ביום חמישי, משחק גביע המדינה בוגרות ביום שני ומיד למחרת משחק גביע המדינה לנערות.

3 שחקניות פצועות ולא כשירות באופן מלא, והכרחנו אותן לעלות לשחק בשביל לתת כל מה שאפשר, ובשביל שלא יגידו שעלינו עם סגל חלש לטובת אי הצלחת המשחק. השחקניות לא החזיקו מעמד. בקבוצה הזאת אין אף שחקנית שלא תיתן את כל מה שהיא יכולה עד הסוף.

לצערנו זה לא עבד היום והשחקניות לא הצליחו לשחק את המשחק שהן רגילות. לא משנה מה יגידו ומה יחשבו אנחנו גאים בקבוצה שלנו, ויודעים שלא היה מחדל במשחק הזה, אפילו לא לרגע.

אני יכול להבין מה חושבים מסביב, ויכול להיות שזה נראה ככה. אבל קבוצת קרית גת לא תזלזל בשום משחק ובטח לא תפתח רגליים, זה הכבוד שלנו וכבוד של אלופה. אין ספק שאחרי עונה מתישה ועמוסה, השחקניות מגיעות למשחק סיום כשהן אלופות ויודעות שלפניהן משחק גמר גביע חשוב מאוד, גם בבוגרות וגם בנערות, טבעי שמנטלית תהיה ירידת מתח וירידה ביכולת.  כמובן שאנחנו נורא מאוכזבים מההפסד הזה ומהיכולת הנמוכה של הקבוצה.

הכל מובן וברור כשמסתכלים מהצד, במגרש הדברים הם אחרת. שום שחקנית לא פתחה רגליים. יכול להבין את היכולת הנמוכה שלהן אחרי כל מה שעברו.

צריך לזכור גם, שהשחקניות כל אחת לעצמה, רוצה לשמור על בריאות גופנית לגמר הגביע וכן למשחק האליפות של הנערות, וכן להיזהר מכרטיס אדום, שיפגע גם הוא במשחק הגביע הקרוב.

לכל אותם האנשים שידם קלה על המקלדת, ושכמובן ההישגים של קרית גת, קצת גורמים להם אי נוחות, אז חשוב שתדעו, קרית גת תמיד תשחק בספורטיביות, ותמיד תהייה נאמנה לספורט ולמעמד האלופה.״

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית