צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל של ישראל

ליגת האומות: ישראל דרסה את אסטוניה, ספרד התפוצצה במשחקים שלה

השחקניות של ארז בלפר פתחו ברגל ימין את הקמפיין עם 5:0, ספרד שמה את הצרות בצד כדי לנצח את שוויץ בתוצאה זהה ולגבור גם על שבדיה החזקה

ליגת האומות לנשים יצאה לדרך בחלון הנבחרות הנוכחי כשנבחרת ישראל נמאצת בליגה C של התחרות.

ליגה A

בית א'

בית א' של ליגה A כולל את בלגיה, סקוטלנד, אנגליה והולנד וכבר אחרי סבב ההמשחקים הנוכחי אין אף נבחרת עם מאזן מושלם. האנגליות הן אלה שיצטרכו לעשות חשבון נפש שכן השחקניות של אמה הייז אמנם ניצחו את סקוטלנד 2:1 בבית (לוסי ברונז 39' ולורן המפ 45' כשקריסטי הנסון מצמקת רגע לפני הירידה למחצית) אבל אז הגיע הפסד החוץ בהולנד בתוצאה זהה (לייקה מרטנס 34' ורנאטה יינסן 90' עבור ההולנדיות, אלסיה רוסו 64' השוותה זמנית). הולנד עצמה נכנעה למי שכרגע מוליכה את הבית, בלגיה, גם כאן בתוצאה 2:1 (ג'יל רורד 60' עבור ההולנדיות, מארי דטרוייר 62' ויאסינה בלום 90+2' לבלגיה) כשהבלגיות גורפות נקודה נוספת בעקבות התיקו שלהן מול סקוטלנד (קסנדרה מיסיפו 52' לבלגיה, סופי האוורד 90+4' עבור הסקוטיות). כאמור בלגיה ניצבת בראש הבית עם 4 נק' כשלהולנד ואנגליה 3. סקוטלנד אחרונה עם נקודה.

בית ב'

בית ב' של ליגה A כולל את צרפת, נורבגיה, פורטוגל ואוסטריה ואחרי צמד המשחקים הנוכחי הצרפתיות מובילות את הבית עם מאזן מושלם אחרי נצחונות על פורטוגל (2:0, גרייס גיורו 27' וסלמה באשה 89') ואוסטריה (1:0, וונדי רנאר 5'). האוסטריות סיימו את המשחק הראשון שלהן בתיקו 1:1 מול נורבגיה (קרינה סאיוויק 26' לנורבגיה, איילין קמפבל 71' עבור אוסטריה) כשנורבגיה גם עדיין ללא ניצחון אחרי שנכנעה בתוצאה 3:2 לפורטוגל במשחק השני (אנדרה ג'סינטו 37' וצמד פנדלים של קארול קושטה 44' ו-69' לעמות שערים של פרידה מאנום 32' ואליזבת' טרלנד 58' עבור הנורבגיות). צרפת כאומר עם 6 נק', פורטוגל עם 3, נורבגיה ואוסטריה עם נקודה בלבד.

ממשיכות במומנטום. שחקניות פורטוגל חוגגות (צילום: ההתאחדות לכדורגל של פורטוגל)
בית ג'

בית ג' של ליגה A כולל את גרמניה, דנמרק, ווילס, ואיסלנד. דנמרק היא זו ששומרת על מאזן מושלם נכון לעכשיו בבית הזה אחרי שגברה גם על גרמניה 2:0 (צמד של אמאלי ואנסגור 23' ו-64') וגם על ווילס 5:1 (שלושער לפרניל הארדר 6' בפנדל, 11' ו-90' ושערים של פרדריקה ת'וגרסן 60' וסאנה נילסן 87'. ג'ס פישלוק רק צימקה בדקה ה-52'). הוולשיות גם הפסידו את המשחק הראשון שלהן, 1:0 בחוץ באיסלנד (שער של גלודיס ויגוסדוטיר בדקה ה-18') ויחפשו נקודות בצמד המשחקים הבאים. המשחק השני של איסלנד היה פחות מוצלח מבחינתה אחרי שהובסה 4:0 בידי גרמניה (קלרה ביול 19' ו-78', ג'וליה גווין 35' בפנדל ולאה שולר 68' כבשו). דנמרק עם 6 נק', גרמניה ואיסלנד עם 3, ווילס נועלת את הבית ללא נקודות.

'צת חיוכים במחנה הגרמני (צילום: ההתאחדות לכדורגל של גרמניה)
בית ד'

בית ד' של ליגה A כולל את ספרד, שבדיה, איטליה ושוויץ. הספרדיות שמו את כל הבעיות שלהן בצד ואחרי צמד המשחקים הנוכחי נמצאות עם מאזן מושלם והפרש שערים 8:2. אחרי נצחונות על שבדיה (3:2, אתנאה דל קסטייו 37', אווה נבארו 77' ופנד של מריונה קלדנטיי עמוק בתוספת הזמן לעומת שערים של מגדלנה אריקסון 24' ולינה הורטיג 83'. אמנדה אילשטדט הורחקה במהלך שהוביל לפנדל) ועל שוויץ (5:0 משערים של לוסיה גרסיה 15', אייטאנה בונמאטי 45+1' ו-49', אינמה גבארו 57' ומייטה אורואז 87'). השבדיות התאוששו מההפסד לספרד עם 1:0 על איטליה משער של יוהנה קנריד בדקה ה-14' כשהאיטלקיות בתורן מנצחות באותה תוצאה את שוויץ משער של איאנה קארוסו בדקה ה-64'. ספרד כאמור עם 6 נק', איטליה ושבדיה עם 3, שוויץ נועלת את הבית ללא נקודות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שמו את כל הצרות בצד, שחקניות ספרד התפוצצו על כר הדשא (צילום: ההתאחדות לכדורגל של ספרד)

ליגה B

בית א'

בית א' של ליגה B כולל את אירלנד, הונגריה, אלניה וצפון אירלנד. אירלנד נמצאת בבית עם מאזן מושלם וללא ספיגה אחרי שגברה גם על צפון אירלנד (3:0, לוסי קווין 30', קיירה קארוסה 70' ולילי אג 85') וגם על הונגריה (4:0, קייטלין הייז 18', שער אדיר של קתי מק'קייב 42', שוב קיירה קארוסה 49' ודניז או'סאלבין 70'). ההונגריות סיימו את המשחק הנוסף שלהן בתיקו 1:1 מול אלבניה (אוולין פניווסי השווה בדקה ה-74' עבורן אחרי שקנדרסה קרסניקי העלתה את האלבניות ליתרון בדקה ה-27'). במשחק הנוסף שלהן, האלבניות נכנעו לצפון אירלנד בתוצאה 1:0 משער של לורן ווייד בדקה ה-57'. כאמור אירלנד בראש הטבלה עם 6 נק', צפון אירלנד אחריה עם 3. הונגריה ואלבניה עם נקודה בודדת.

האיריות חוגגות מאזן מושלם ושער נפלא של מק'קייב (צילום: ההתאחדות לכדורגל של אירלנד)
בית ב'

בית ב' של ליגה B כולל את קרואטיה, רומניה, סלובקיה ופינלנד. הפיניות סיימו את צמד משחקיהן במאזן מושלם וללא ספיגה אחרי 4:0 ביתי אדיר על סלובקיה (לינדה סאלסטרום 4', יוטה ראנטאלה 36' ושרה קוסולה 45' ו-75') וניצחון חוץ 1:0 על רומניה מפנדל בדקה ה-16' של אוולינה סומאנן. הרומניות הפסידו גם את המשחק השני שלהן 2:1 בחוץ לקרואטיה למרות שכריסטינה קארפ כבשה ראשונה (31'). איוונה רודליץ' השוותה רגע לפני הירידה למחצית ובדקה ה-54' פטרה פזלי ניצחה את המשחק עבור הקרואטיות, שבמשחק הנוסף שלהן נכנעו לסלובקיה 4:0 בחוץ למרות שהמארחת הייתה עם שחקנית פחות כל המחצית השניה. פטריסיה חמירובה הייתה מצטיינית המשחק עם שלושער אדיר (23', 60' ו-73') ותמרה מוראבקובה (34') גם כבשה כשכרטיס אדום של דיאנה למשובה קצת מעיב על החגיגות. פינלנד מוליכה את הבית עם 6 נק', סלובקיה וקרואטיה עם 3 כ"א, רומניה עדיין ללא נקודות.

בית ג'

בית ג' של ליגה B כולל את פולין, אוקראינה, סרביה ויוון. סרביה ופולין שתיהן עם מאזן מושלם אחרי שכל אחת מהן גברה על יוון ואוקראינה. סרביה רשמה על אוקראינה 2:1 (ילנה צ'אנקוביץ' 64' ונוונה דמיאנוביץ' 79' אחרי שער של אולהה אובדיצ'וק שנתן יתרון זמני בדקה ה-24') ו-4:0 על יוון (צמדים של מיליאנה איבנוביץ' 16' ו-44' ויובנה דמיאנוביץ' 32' ו-53') כשהפולניות מנסות לעמוד בקצב עם 3:1 על יוון (אווה פאיור 1', נטליה פאדילה 39' וטניה פאוולק 84' לעומת שער של אלני מרקו עבור יוון) ו-2:1 על אוקראינה מצמד של אווה פאיור 22' ו-67' כשלובה שמאטקו רק מצמקת בדקה ה-80'. מגושאטה גראץ הורחקה אצל פולין בתוספת הזמן. הסרביות מקדימות את הפולניות בזכות הפרש שערים, מאותה סיבה אוקראינה כרגע מעל יוון.

בית ד'

בית ד' של ליגה B כולל את צ'כיה, סלובניה, בוסניה והרצגובינה ובלארוס. הצ'כיות פותחות את המסע שלהן עם מאזן מושלם אחרי שניצחו גם את סלובניה בחוץ (2:0' אנטה פוחמנובה 38' וקלארה קאהינובה 86')) וגם את בלארוס בבית (2:1, קטרינה קוטרצ'ובה 28' ושוב קלארה קאהינובה 33') כשויקה וואליוק רק מצמקת בדקה ה-54'). הבלארוסית נכנעו גם ב-"ביתן" (הונגריה) לבוסניה והרצגובינה באותה תוצאה (מאיה יילצ'יץ' 6' ואנדראה גאווריץ' 86' כבשו לבוסניות כשאנסטאסיה ליניק 14' רק השוותה זמנית). הבוסניות אגב סיימו את צמד משחקיהן ללא הפסד כשאחרי אותו ניצחון על בלארוס סיימו בתיקו ביתי מול סלובניה למרות ששיחקו כמעט מחצית עם שחקנית פחות. מילנה ניקוליץ' העלתה את הבוסניות ליתרון (40'), גלוריה סלישקוביץ' הורחקה בפיתחת המחצית השניה ומתייה זוור השוותה בדקה ה-59'. צ'כיה כאמור ניצבת בראש הבית עם 6 נק', בוסניה והרצגובינה עם 4, סלובניה עם נקודה ובלארוס אחרונה עם 0 נק' אחרי 2 משחקים.

ליגה C

בית א'

בית א' של ליגה C כולל את אנדורה, מולדובה, לטביה ומלטה שאחרי שני המשחקים בסבב הנוכחי ניצבת בראש הבית עם מאזן מושלם וללא ספיגה. המלטזיות ניצחו את לטביה 1:0 בחוץ (היילי בוגייה 83') ואז את מולדובה 2:0 בבית מצמד של אותה בוגייה (46' ו-58'). לטביה לפחות השכילה לנצח את המשחק השני שלה, 4:0 מהדהד על אנדורה בחוץ משערים של קארלינה מיקסונה (15', 26' ו-45+4') וויקטוריה זייצ'יקובה (36'). למרבה ההפתעה, אנדורה לא במקום האחרון למרו תהתבוסה אחרי שהצליחה להדהים את מולדובה בתוצאה 2:1 במשחק החוץ שלה. אירינה טופאל עוד כבשה עבור המולדביות (17'), אבל מרינה פרננדס (26') וסוניה דל בארקו (77') היו אחראיות לסנסציה האנדורית. מלטה בראש הבית עם 6 נק', לטביה ואנדורה עם 3, מולדובה במקום האחרון ללא נקודות.

בית ב'

בית ב' של ליגה C כולל את טורקיה, גאורגיה, ליטא ולוקסמבורג. הטורקיות כמובן הפייבוריטיות הברורות בבית והן סיימו את סבב המשחקים עם מאזן מושלם וללא ספיגה אחרי 3:0 על גאורגיה (מיראי צ'ין 4', בירגול סאדיקוגלו 42' ויגמור אוראז 71') ו-2:0 על ליטא (בירגול סאדיקוגלו 29' ואילאיידה צ'יוולק 85'). ליטא הפסדיה גם את המשחק השני שלה באותה תוצאה ללוקסמבורג (איימי ת'ומפסון 8' ומרטה אסטבז בפנדל 16'). הלוקסמבורגיות עדיין ללא הפסד אחרי שסיימו את המשחק שלהן מול גאורגיה בתיקו 1:1 (ז'ואנה לורנסו השוותה בדקה ה-34' אחרי שער של אנה צ'מינאווה 27'). אז טוריה בראש הבית עם 6 נק', לוקסמבורג עם 4, גאורגיה עם נקודה וליטא עדיין ללא.

בית ג'

בית ג' של ליגה C כולל את מונטנגרו, קפריסין, איי פארו ואזרבייג'ן. האזריות והקפריסאיות סיימו בתיקו 1-1 (סווני ג'פראדזה 46' למארחת, אלנה אריסטודימו 66' עבור האורחות) ואז ניצחו את מונטנגרו (נזליג'אן פרלאק (85') ואיי פארו (אנטרי ויולארי 65') 1:0 בהתאמה (אסלה יוהאנסן הורחקה אצל הפארזיות בדקה ה-85'). מונטנגרו לפחות רשמה ניצחון במשחק השני שלה, 1:0 בחוץ על איי פארו משער של ארמיסה קוץ' בדקה ה-21'. אזרבייג'אן וקפריסין כאמור עם 4 נק', מונטנגרו עם 3, איי פארו עם 0.

בית ד'

בית ד' של ליגה C הוא הבית הישראלי שכולל כמובן את נבחרתו של ארז בלפר, קזחסטאן, ארמניה ואסטוניה. אחרי שמשחקה של ישראל מו לארמניה ברשל"צ נדחה לספטמבר, קזחסטאן ניצלה זאת כדי להתברג בראש הטבלה אחרי שניצחה את ארמניה 2:1  בחוץ (אסלחאן טורליבקובה 27' ואראיילים אורינבסארובה 57' כבשו, ורוניקה אסטריאן השוותה זמנית בדקה ה54') וסיימה ב-0:0 עם אסטוניה. האסטוניות עדיין ללא שער זכות אחרי שבמשק השני שלהן חטפו תבוסה ביתית 5:0 מנבחרתו של ארז בלפר עם 5 כובשות שונות שמצאו את הרשת (מיטל שרעבי 7', רחל שטיינשניידר 17', נועה סלימהוג'יץ' 60', ויטל כץ 75' ושרון בק 90+2'). הניצחון הענק הזה מציב את ישראל במקום השני עם משחק חסר, אסטוניה שלישית עם נקודה, ארמניה אחרונה עם 0.

רחל שטיינשניידר חוגגת את השער שלה (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל של ישראל)
בית ה'

ואחרון חביב, בית ה' של ליגה C כולל את בולגריה, צפון מקדוניה וקוסובו כשהבולגריות הן אלו שהשלימו 2 משחקים בחלון הנוכחי. ניצחון 1:0 בחוץ על צפון מקדוניה (יואנה סטנקובה 4') ו-0:0 ביתי עם קוסובו העניקו לבולגריה 4 נקודות כשכמובן קוסובו שניה עם נקודה וצפון מקדוניה נועלת את הבית עם 0 נק'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort