(צילום: שאול גרינפלד)

פרץ של אושר

נבחרת ישראל הצעירה ניצחה את אירלנד ועלתה ליורו עד גיל 21 שייערך בקיץ הקרוב בגאורגיה ורומניה

אחרי 1-1 בחוץ מול מקבילתה מאירלנד, הנבחרת הצעירה בהדרכת גיא לוזון רצתה להשיג את הכרטיס ליורו 2023. עם חמישה שינויים בהרכב כולל שלושת החיזוקים מהנבחרת הבוגרת, בנבחרת ידעו שהזדמנות כזו להגיע לטורניר בכיר לא תחזור על עצמה בזמן הקרוב. אצל האירים שני שינויים בהרכב, כשלייונס וטירני תפסו את מקומם של רייט ופרגוסון.
המשחק התנהל באווירה ביתית של הנבחרת כשהאירים בכלל לא מסכנים את שערו של דניאל פרץ אבל בצד השני היה מחסור בחלוץ מסיים שכן עידן טוקלומטי שאמנם הבקיע במשחק הראשון לא באמת נכנס לעניינים כאן בבלומפילד ולא סיכן את השער האירי. דווקא פעולות אישיות הן אלו שכן עבדו למרות שלא הצליחו להניב שער יתרון. ליאל עבדה, עידו שחר ואוסקר גלוך סיכנו את בראיין מאהר, המוצהב האירי היחיד במחצית הראשונה עקב נגיעת יד מחוץ לרחבה שחלק יכלו גם לפרש ככרטיס אדום בגלל מניעת הזדמנות טובה להבקעה.

כמה כיף לראות את הקהל מתחבר לנבחרת (צילום: שאול גרינפלד)

המחצית השניה הייתה המשך ישיר לראשונה, האירים בקושי הגיעו למצבים והנבחרת שלנו שלטה וסיכנה, אבל מה עם הגולים? החמצה מסמררת שיער של עידן טוקלומטי נתנה את האות לספסל שהגיע הזמן להחליף אותו, אושר דוידה עלה בניסיון לרענן את השורות. אנמיות בחוד היא תופעה קשה, וזה מה שהציגו שתי הנבחרות שלא באמת הופיעו עם חלוץ שיודע לסיים מול השער. התוצאה? 90 דקות מאופסות והארכה, בהחלט לא משהו חיובי להוסיף למד הלחץ של שחקני ונבחרת וגיא לוזון.
חילוף לא ברור של לוזון (צילום: שאול גרינפלד)

הארכה: לפעמים יש רגעי קסם, לרוב זה גארבג' טיים של 30 דקות שבו שתי הקבוצות מפחדות לטעות וגוררות משחק לפנדלים, גם כאן התסריט לא היה שונה והגיע הזמן לדרמה האמיתית, בעיטות ההכרעה.
הגיבור של נבחרת ישראל בבעיטות ההכרענ היה הושער דניאל פרץ שהדף 2 בעיות, כבש בעצמו אחת ובמו ידיו ורגליו העלה את הנבחרת הצעירה ליורו 2023!

מספר דברים להמשך הדרך:
-דניאל פרץ בשל כבר לנבחרת הבוגרת, אבל חייב לעמוד בין הקורות ביורו
-בהמשך לסעיף הקודם, כל מי שבגיל המתאים חייב להיות רשום לטורניר, כן אולי זה יעכב ב8-9 חודשים את הפריצה בנבחרת הבוגרת, אבל אתה חייב להיות עם הסגל החזק ביותר שאפשר, אנחנו לא נבחרת צרפת שעל כל אחד שזומן לבוגרת יש 5 שממתינים לתפוס מקום בסגל הנבחרת הצעירה.
-חלוץ מרכזי זאת נקודת התורפה של הנבחרת הזו.
-רועי הרמן שחקן אנדרייטד כל כך.
-יש מספיק זמן למצוא מאמן אחר לנבחרת, גיא לוזון זה לא זה (וזה בלי לקחת בחשבון את הכאפה לזיו מורגן)

תצוגת שוערות אדירה של פרץ (צילום: שאול גרינפלד)

רשימת העולות המלאה ליורו עד גיל 21: רומניה (מארחת), גאורגיה (מארחת), בלגיה, ספרד, גרמניה, פורטוגל, אנגליה, הולנד, צרפת, איטליה, נורבגיה, שוויץ, קרואטיה, אוקראינה, צ'כיה וישראל/אירלנד.
הגרלת שלב הבתים של יורו 2023 תיערך ביום שלישי ה-18 לאוקטובר בשעה 19:00 שעון ישראל.

גיא לוזון:

״דיברנו מקצועית עם מורגן ואז נתתי לו ליטוף חברי, תהיו רגועים אין שום דבר רע״

״אני מאושר בשביל הקהל שדחף אותנו קדימה, ובשביל השחקנים שנתנו הכל״

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

״אף פעם לא היה לי ספק במנטליות של השחקן הישראלי, כאחד שאימן אירופה, המנטליות של השחקן הישראלי יותר גבוהה משל האירופאי״

״הגיע לנו לנצח ביותר מגול״

״גלוך ועבדה היו תשושים ולכן הוחלפו״

דניאל פרץ:

״תחושה מדהימה, קשה לי להסביר במילים את החוויה. שמח להיות פה עם הנבחרת הצעירה ולחוות את זה למרות כל הדיבורים עליי והבוגרת״

אוסקר גלוך: ״איפה שיגידו לי לשחק, אשחק. אני יודע שאני זמין למונדיאליטו וגם ליורו אבל זה עוד רחוק״

גיל כהן: ״החלק ההגנתי תפקד מצוין, כל הקבוצה הייתה חזקה״

עדן קארצב: ״יש פה חבר׳ה מוכשרים בכל הגילאים, תלכיד מעולה וזה מה שיצר קבוצה מצויינת. אמרתי לכם שאנחנו נעלה ושמח שעמדנו במשימה

עדן קארצב:

״אחרי שבשנים האחרונים נפלנו בקמפיינים בדברים האחרונים ובקגעים המכריעים, אבן שירדה מהלב לעלות הערב ליורו, פשוט קרסתי אחורי בסיום כי לא האמנתי לשניה שעשינו את זה. הרגשתי שזה יחמוק לנו בין האצבעות בהארכה והייתי בלחץ כי אמרתי שזאת ההזדמנות האחרונה שלנו אבל אני שמח שעשינו את זה, אני גאה בצוות, באוהדים ובחברים שלי שהגענו להישג הזה. בלי להגזים, יש פה חבר׳ה שיכולים לשחק ברמות הכי גבוהות בעולם, הם רק צריכים את הצ׳אנס שלהם״

שאלתי אותו אם הזרים (האוסטרים תחילה, יילה חוס עכשיו) הרימו את הרמה של התכנסויות הנבחרת.

(צילום: שאול גרינפלד)

״האמת שכל הדברים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר היו לנו גם בעבר רק שהיו אנשים אינטרסנטים שהפריעו לתהליך נכון ועכשיו זה לא ככה וגם אנחהו כשחקנים מרגישים את זה. נותנים לנו במה להצליח, זכות הביטוי ומה לא. אנחנו בונים פה תלכיד חזק להמשך הדרך שהולך לשנות אץ הדימוי הרע שיש לכדורגלן הישראלי. מה כבר לא אמרו, שהכדורגלן הישראלי עצלן, לא משקיע, לא יכול להגיע לרנות הגבוהות. אלו לייבלי םשאנחנו הולכים להסיר וסטיגמות שננפץ״

״לא מסתכל כרגע על היורו, קודם נדע מול מי אנחנו בהגרלה ואז נעשה חושבים לגבי כמה רחוק אפשר להגיע״

אוסקר גלוך: "אנחנו נשחק בטורניר עם השחקנים הטובים בעולם."
"איפה שיגידו לי לשחק,אני אשחק,לייצג את הנבחרת זה כבוד בכל פעם מחדש,כיף ונמשיך."
"אני מקווה שעכשיו שהתחלנו לעלות לטורנירים משמעותיים,כל שנה שנשתפר ונהיה יותר טובים."
"אני משתפר כל הזמן ,בכל משחק,כל אימון ואני מקווה להמשיך ביכולת הזאת."

(צילום: שאול גרינפלד)

"היה כיף בבלומפילד,הרגשתי בבית,האוהדים גרמו לי להרגיש בבית,היה הכי כיף שיש,האווירה הכי טובה בעולם."
"אני מנסה לא להתייחס לדיבורים,אבל תמיד אני מסתכל ומנסה כמה שפחות להתרכז בזה ולעשות את העבודה שלי על המגרש."

דורון ליידנר:
"הרגשה שלא הרגשתי בחיים,כיף גדול. באנו הכי מוכנים"
"אני חושב באמת,ואמרתי את זה לפני שהעפלנו שאנחנו יכולים להגיע ,ואמרתי לחברים,לא כקלישאה,בגלל המשחקים נגד פולין וגרמניה והתוצאות שעשינו אני באמת חושב שאנחנו יכולים להגיע הכי רחוק שיש ולנצח כל נבחרת,לא משנה מי."

(צילום: שאול גרינפלד)

"הרגשתי שיכולנו לנצח אחרי 45 דק אבל הכדור לא נכנס,היו החמצות מ5 מטר."
"דניאל פרץ הפתיע אותי,עוד לא ראיתי אותו בדו קרב פנדלים,כיף גדול שיש שוער כזה שאפשר לסמוך עליו במעמדים כאלה "

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort