צילום: שאול גרינפלד

״צחי יצר אצל הבנות תחושת פחד מפניו, תחושה שאין לה מקום באקדמיה לספורט״

אווירת פחד, איומים, הסתרות פציעות והתייחסות פוגענית לגופן של שחקניות שפיתחו הפרעות אכילה ושינויים במחזור.
כך כותבת השופטת בדימוס יפית זלמנוביץ גיסין בדו״ח חמור שהגיע לידי ״JSport״, זלמנוביץ-גיסין היא בודקת חיצונית שמינתה ההתאחדות לכדורגל לבדוק את התנהלותו של מאמן האקדמיה צחי טיאר. צחי טיאר מכחיש את הדברים

כשברקע עומדת סגירת האקדמיה, ועדיין לא ידוע מה יקרה בשנה הבאה, ובעקבות טענות של שחקניות והורים על התנהגות בלתי הולמת של המאמן הוחלט על מינויה של השופטת בדימוס יפית זלמנוביץ גיסין לבודקת חיצונית. השופטת פגשה את השחקניות, הוריהן ואת הצוות המקצועי והגישה את הדו״ח בתחילת השבוע להתאחדות לכדורגל, בדו״ח שהוגש מצטיירת תמונה מטרידה שמעלה שאלות קשות על האם צחי טיאר יכול להמשיך לאמן נערות צעירות.

 

וכך נכתב בדו״ח:

״הבנות תארו תחושה של פחד מצמית, לרבות אלימות כבושה. צחי אמר להן, שבת שההורים שלה יפנו אליו – תענש. האיום גרם להן לא לשתף את ההורים בקורות אותן באקדמיה. לדבריהן היה מקרה שמישהי עשתה כמה טעויות ברצף. צחי התעצבן, התקרב אליה בריצה, הרים את היד ואמר לה "אני אפליק לך בתחת". לדבריהן צחי להן אמר כמה פעמים בהזדמנויות אחרות: "יש לכן מזל שאתן בנות ואני לא יכול להרביץ לכן״.

הסתרת פציעות, ״כאפות עידוד״ וחיבוק

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

תלונה נוספת שחזרה על עצמה בפני הבודקת היא הסתרת פציעות שנובעת מפחד מצחי ומתגובתו, כך לפי הבודקת, אחת השחקניות שסבלה מכאבים פחדה לעשות בדיקת mri ולבדוק מה יש לה. צחי אמר לה שאם זה טיפול ארוך או ניתוח ״את תתפסי לי פה מיטה ואני אצטרך להוציא אותך מהאקדמיה״.
שחקנית נוספת שהיתה לה דלקת ולא יכולה היתה להתאמן. צחי אמר לה שאם הפיזיותרפיסטית לא תראה כלום "את תרוצי פה שבוע" כעונש על ששיקרה. הוא אמר להן "אני יודע מי משקרת לי ומי לא. יש שחקניות שקרניות.
שחקנית נוספת שהייתה אחרי פציעה סיפרה לבודקת שצחי נתן לה דד ליין לחזור לשחק. היא הגיעה למגרש ואמרה לו שכואבות לה הרגליים. הוא העיף את הדברים שהיו לה ביד וצעק עליה שתעוף לו מהעיניים. היא הלכה לחדר.

 

לטענת השחקניות צחי יוצר איפה ואיפה, יש בנות שיש להן פריבילגיות: הן תקבלנה הערות בצורה פחות בוטה. זה לא רק שהוא מעיר לבנות שהוא אוהב פחות בצורה בוטה יותר. את הבנות שהוא אוהב יותר/רוצה יותר בנבחרת הוא שואל לשלומן, מה את אוהבת באקדמיה וכו'. באותו הקשר סיפרו, שבאחד המקרים צחי צעק, לפני כולם, על אחת השחקניות על שאיחרה. חודש וחצי לאחר אותו אירוע, בגלל שמי שאיחרו היו ״ילדות טובות״, הוא לא נתן להן עונש אלא אמר שזה לא מתאים להן לאחר. השחקניות טענו שצחי אמר להן, ששחקנית שלא יכולה לקבל ביקורת מול כולם לא יכולה להיות שחקנית. הן מרגישות לא בנוח עם זה שהוא נותן להן "כאפות" עידוד למשל: (2 "סטירות") על הפנים או הולך איתן מחובקות. הבנות חוות את זה כצורך של צחי לשלוט בהן.

 

הערות על המשקל והמראה של השחקניות ״יש לך גוף של דוגמנית״

צחי, לדבריהן, מעיר להן הערות יומיומיות על המשקל. יש בנות שזה גרם להן לפתח הפרעות אכילה שגרמו לשינויים במחזור.

 

צחי אמר להן שמי שלא תיצמד למטרות שלה, ליעדים שהוא נתן, היא תרוץ כל האימון. אמר "מי שתשאר שמנה" תרוץ כל האימון עד שתגיע למשקל המטרה. הבנות הסבירו שאלה בכלל לא מטרות ויעדים שהציבה התזונאית. בהקשר זה סיפרו הבנות, שהתזונאית נתנה להן הנחיות, אמרה להן להקשיב לה אבל צחי אמר: אתן חייבות להקשיב לי אם לא תעופו מכאן אז אין להן ברירה אלא להקשיב למאמן ולא לתזונאית. צחי הציב מטרה, לשמור על המטרות/הרכב הגוף. התזונאית אמרה אחרי הדקסה שהתוצאות בסדר אבל צחי אמר לאחת הבנות, לדבריה: תרדי במשקל. הילדה הסבירה לי, שאם יורדים מהר במשקל מאבדים ממסת השריר והוסיפה שמדובר בהנחיה שלא ניתנו לה כלים לבצעה. אחת הבנות מוסיפה בנוגע לשקילות – שבגלל שצחי הציג מטרה לבנות לרדת במשקל, בבוקר של השקילות היא לא אכלה. צחי כינה אותן בלרינות שמנות; צחי נתן דוגמאות והצביע על בנות, מול כולן, מי נראית בסדר ומי לא. יש בנות שהוא אמר להן : יש לך גוף של דוגמנית.

 

כשמישהי עושה טעות, קרה כבר כמה פעמים, שצחי אמר: "אני ארביץ לך". הבנות סיפרו שצחי אמר למישהי: "יא בת זונה" יש מקרים שבהם מישהי טועה וצחי צועק עליה: "את הורסת לי את האימון. עוד טעות אחת אני אעיף אותך מפה".


בנוגע לעוזר המאמן
, יואל עלו שלוש טענות: האחת, נוגעת לארוע שבו הוא הגיע לשיעור פילאטיס וצפה בבנות, ולפתע הוציא מצלמה וצילם. אחת הבנות סיפרה שהיא ראתה את הטלפון והמצלמה והבינה שהוא מצלם תמונה שלה, עם רגליים פתוחות ומכנסיים קצרים. לדבריה התמונה עלתה לאינסטגרם של המורה לפילטיס.
השניה, אחת הבנות ציינה, שיואל נגש אליה באמצע האימון ואמר שהצוות דיבר על זה שהיא צריכה ללכת לאבחון על דכאון.
השלישית, שיואל אמר לאחת הבנות אחרי טורניר מוצלח שהוא רוצה לרדת למגרש לחבק אותה ואמר לה שלא אכפת לו שיגידו שזו הטרדה מינית. בהזדמנות אחרת יואל אמר: "אני לא אגע בך בגב שלא יגידו שאני מטרידן וחרמן". הבנות חשו חוסר נעימות ומבוכה גדולה למשמע דבריו.

 

לפי דו״ח הבודקת, המדריכים בפנימיה, שהם סטודנטים לחינוך גופני בוינגייט, אישרו את דברי השחקניות וציינו שהתחושה הכללית בסיפורי היום יום של הבנות זה פחד מצחי.

לדברי המדריכים לעיתים צחי היה מודיע לבנות שהוא בא לעשות מסדר על החדר והן היו מקרצפות את החדר וכשכיבו את האור הן היו נלחצות שמא זה צחי. כל המדריכים ציינו שהיום, בניגוד לבעבר (שנה שעברה) הם רואים את הבנות לא מעט יושבות ובוכות. המדריכים מציינים שאף פעם לא פגשו מישהו שמתנהג ככה, בטח לא לבנות צעירות. לדבריהם צחי הפך את הבנות ל"יס מניות" של פחד: אם לא תעשי x תהיינה לזה תוצאות. הבנות היו כמו רובוטיות. למשל, היו מגיעות לחדר האוכל. המדריך/ה שואל/ת אותן למה הן לא נכנסות והן ענו שהן מחכות לכולן כי צחי הורה להן לשבת ביחד, כולן. באחת הפעמים כשצחי נכנס לחדר האוכל הן ראו שהבנות נראות מפוחדות, והכל בגלל שלא היה מקום לשתיים מהבנות ליד השולחן עם כולן. עוד סיפרו המדריכים על מקרה נוסף שבו אחת הבנות קיבלה באמצע חדר האוכל שיחה מאמא שלה. הילדה ענתה לטלפון בחדר האוכל ולמחרת בבוקר באימון הבוקר צחי העיף אותה מהאימון, בגלל שענתה לטלפון, והיא ישבה בצד. לדבריהם, המינימום שצחי צריך היה לעשות, כבן אדם, זה לתת לילדה להסביר למה היא ענתה לטלפון. זו לא היתה שיחה שגרתית.

בנוגע להערות של צחי על המשקל סיפרו המדריכים שהם עושים מדי פעם ארוחת לילה לחניכים/ות, למשל, פנקייקים וכולם אוכלים חוץ מהבנות בכדורגל שאומרות: אסור לנו. אם אנחנו רוצות לאכול אנחנו צריכות אישור מצחי. המדריכים מזהים שיש לבנות הפרעות אכילה. אחד המדריכים סיפר שלקראת הטיול השנתי הוא ראה שאחת הבנות בכלל לא לקחה ממתקים. הוא שאל אותה והיא אמרה: לא ביקשתי/לא הספיקו להכין לי. הוא הציע לה חטיף/פיתה מכוסמין והיא אמרה שהיא מעדיפה לא לאכול כלום מאשר פיתה עם כוסמין. לגבי הערות על המשקל, סיפרו המדריכים שאחת הבנות סיפרה למדריך שהיום היחיד שבו היא לא חושבת על מה שהיא אוכלת זה ביום ההולדת. הם זכרו שצחי קרא לבנות "בלרינות שמנות". מקרה נוסף שהועלה על ידם ובו התזונאית נתנה לאחת הבנות תפריט כדי לעלות במשקל אבל צחי אמר לה ההיפך. צחי, לדבריהם, לא מקשיב לתזונאית.

המדריכים סיפרו שבאחד המקרים היתה טיסה עם הנבחרת והבנות האתיופיות ששומרות כשרות ביקשו אוכל כשר. כאשר הם חזרו לארץ הוא "התלבש" על אחת הבנות האתיופיות ואמר לה: "מה עשית לי בעיות בחו"ל עם האוכל? אם הייתי יודע שאת אוכלת כשר לא הייתי מטיס אותך".

 

לדברי המדריכים היתה תקופה שצחי היה מגיע לחדר האוכל ומסתכל לבנות בצלחת. הם שמעו מהבנות על המקרה שבו צחי הכריח את אחת הבנות לאכול את מה שנותנים בחדר האוכל למרות שביקשה, והכינו לה, פסטה. המדריכים סיפרו שצחי יצר אוירה לא נעימה. כך, למשל, סיפרו על מקרה של חניכה שהיו לה מלא התפרצויות על המדריכים. לבסוף היא אמרה להם: אתם כל הזמן אומרים לצחי שאני ככה או אחרת. בדיעבד התברר שצחי אומר לבנות, שהמדריכים אמרו לו, למשל, שהן מאחרות, עושות רעש בחדר אוכל, מאחרות לבית ספר, וזה בכלל לא נכון כי המדריכים בכלל לא דיברו איתו.

 

המדריכים ציינו, שהיו בנות שהסתירו שאינן מרגישות טוב. ילדה שהיתה לה קורונה והרגישה לא טוב או מישהי שהיה לה קרע בכתף – הן ממשיכות לשחק מהפחד. אחר כך, בערב, הן יושבות בחדרים עם שקיות של קרח.

ההורים הרגישו שמודרו בכוונת מכוון. הם סיפרו שהבנות קיבלו הנחיה שהורה שיצור קשר עם צחי הבת תנזק. כשההורה העז – הבת ננזפה מול כל הבנות; הבנות נדרשו לשלוח לצחי ווטצאפ על כל בקשה. הורים מצאו את עצמם מנסחים לבנות כל בקשה, הכי קטנה, מאחר והן חששו לפנות אליו. ההודעות היו צריכות להיות הכי "יבשות".
הרופאה של וינגייט ציינה, שכחלק מהרצון של צחי לשליטה הוא דרש להיות מיודע בכל פניה של אחת מהבנות לרופאה. לדבריה הדרישה שלו אינה תקינה ועומדת בניגוד לנוהל בוינגייט לפיו הילדים/ות יכולים לבוא למרפאה מתי שהם רוצים, בלי ליווי והיא שוחחה איתו בענין זה. הרופאה ציינה ששמעה מהבנות שצחי אמר להן שמי שנפצעת לא תשאר באקדמיה כי היא תופסת מיטה. היא פתחה את הענין מולו והוא טען שהבנות לא הבינו אותו

גרסת צחי טיאר

צחי ציין באזני, שכל הבנות שהתחילו את השנה הוא קיבל כ"מוצר מוגמר", לא הכיר אישית לא אותן, לא את האופי שלהן ולא את ההורים. הוא עשה בתחילת העונה אסיפת הורים והודיע שכל רבעון לערך יעשו מפגש, ההורים יקבלו דיסקאוןקי שבו כל האימונים, תמונות וכו' כדי שלהורה יהיה את כל הידע ביחס למה שעברה הבת שלו כל שלושה חודשים. צחי מכחיש שאמר את המילה "שמנות". לדבריו זה לא הסגנון שלו, הוא לא מדבר ככה. בנות צריכות, לדבריו, להיות בנויות כמו ספורטאיות ולכן הוא אמר להן: תסתכלו על ספורטאיות באירופה שנראות כמו דוגמניות. הוא לא אמר את זה לבנות ספציפיות ולא אמר "יש לך גוף של דוגמנית" או "יש לך חזה גדול".

צחי מאשר שאמר גם לבנות: "תבינו יש הרבה בנות בחוץ שאנחנו רוצים להכניס אותן. יש מיטות ספורות אנחנו לא יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים. אני נותן לה ּפּוש והיא לא מתאוששת". לדבריו התייחס רק לאותה שחקנית שפצועה כבר שנה וחצי. צחי הסביר שיש בוינגייט רק 23 מיטות, אז איזה טעם יש להשאיר שחקנית ששנה וחצי-שנתיים אוכלת וישנה? הוא לא אמר "תופסת מקום" אלא "מיטה". לשאלתי השיב, שיכול להיות שאמר למישהי "את הורסת לי את האימון". צחי הכחיש שאמר למישהי "אני אתן לך מכה בתחת". לדבריו, כל תיבת הפנדורה נפתחה בגלל 4-5 הורים והמועדון של אס"א תל אביב שמרעיל את הבנות. צחי חוזר ומציין שאינו מדבר בשפה הזו, כפי שנטען כלפיו, לא אומר "שמנה" ולא "חזה גדול". מכחיש הכל וטוען שזה  3-4 הורים.

לדבריו איריס אנטמן רוצה לחזור לתפקיד הקודם, הקבוצות מוסיפות שמן למדורה וגם 2-3 הורים חזקים. בנוגע לסוגית הצילום בשיעור הפילטיס – לא קיימת תמונה כמו שהם טוענים. הצוות רצה תמונות בשביל לתת למיכל להעלות לדיסקאוןקי. הילדה שאמרה שנפגעה מהצילום היא "ילדה מורעלת" בלשונו, אמרו לה בבית מה להגיד. לדבריו במגרש מצלמים אותן כל הזמן. מי שמעלה את הסוגיה זה בקטע של סטיה, מי שמדבר על זה מחפש עוד דברים. לשאלתי השיב שלא טפח לאף אחת על הפנים. הוא יכול להגיד לשחקנית בסוף המשחק (ולגעת בלחי): מה קרה בהחמצה?

אף שצחי חזר וציין באזני כי הטענות שהעלו הבנות מקורן ב"בנות שהורעלו" כלשונו על ידי ההורים, בקבוצות – אס"א תל אביב וחדרה – שרוצות בהדחתו, ובין היתר עומדת מאחורי הקלעים איריס אנטמן, מי שהיתה מאמנת באקדמיה לפניו וסיימה את תפקידה וכיום מאמנת קבוצה – לא מצאתי שיש לטענה בסיס.

 

עם זאת צחי אישר בשיחתי עימו חלק מן התלונות שהועלו על ידי הבנות וההורים כלפיו. כך, צחי ציין, שהוא לא סטר לבנות אך הוא יכול לגשת לשחקנית בסוף המשחק, לגעת לה בלחי ולשאול מדוע החמיצה. אזכיר, שהתלונה שהועלתה היתה שצחי נותן לבנות "כאפות עידוד".

 

צחי שהכחיש שאמר את המילה "שמנות" הוסיף באותה נשימה שבנות צריכות, לדבריו, להיות בנויות כמו ספורטאיות ולכן הוא אמר להן: תסתכלו על ספורטאיות באירופה שנראות כמו דוגמניות. עם זאת לדבריו הוא לא אמר את זה לבנות ספציפיות ולא אמר "יש לך גוף של דוגמנית" או "יש לך חזה גדול". אלא, שגם המדריכים תמכו בטענתן של הבנות שצחי השווה ביניהן, ולאחדות אמר שהן נראות כמו דוגמניות בעודו מבהיר לאחרות שכך (כמו הדוגמניות) עליהן להראות. הם זכרו שהבנות סיפרו שהוא אמר להן שהן "בלרינות שמנות" ומקרה שארע בחדר האוכל בו צחי צעק על אחת הבנות, קבל עם ועדה, מאחר וביקשה מצוות חדר האוכל להכין לה דבר מה שלא היה בתפריט מאחר והיא בררנית. המדריכים סיפרו שלחלק מהבנות יש משקל בחדר כדי לשקול את האוכל שלהן, שהן מסרבות לאכול בערב, לאחר ארוחת הערב בחדר האוכל, פנקייקים או עוגות/עוגיות שהמדריכים מכינים או מביאים מאחר והן מחויבות לשאול את צחי האם הוא מתיר להן לאכול דבר מה שאינו בתפריט והן מפחדות וחוששות לפנות אליו כי קרה שהוא לא אישר להן לאכול בחדר.

מסקנותיה של הבודקת:

יש מקום לערוך שיחות עם הצוות המקצועי ולוודא שההיררכיה בענינים רפואיים בינו לבין הצוות הרפואי, בכל הנוגע למשקל, תזונה, טיפול בפציעות ועוד, ברורה, וכי הצוות רפואי, ורק הוא, נותן את הטון בכל הנוגע למשקל הבנות, הרכב הגוף, תזונה, טיפול בפציעות לפני ואחרי ניתוח וכל המשתמע מכך. יש לאסור על הצוות המקצועי, גברים כנשים, כל מגע פיזי שלא ניתנה לו הסכמתה של השחקנית (כולל נגיעה בלחי, טפיחות עידוד וכיוצא בזה). מדובר בנערות, קטינות, ועל הצוות לחדול מכל מגע שלא נעשה מיוזמתן או בהסכמתן המלאה והמפורשת (וודאי ללא הסכמת הוריהן).

יש לנסות ולאייש, מוקדם ככל הניתן וודאי לאור משבר האימון הנוכחי בין הבנות וההורים לצוות האקדמיה וההתאחדות, את משרת הפסיכולוגית ולוודא כי הבנות מקבלות ליווי מקצועי, וודאי אם יוחלט כי האקדמיה תקוצר ותבוצע הפרדה, הלכה למעשה, בין הבנות, שעה שחלקן ילמד/ישחק בשנה הבאה במסגרת אחרת מחוץ לפנימיה.

אני ממליצה שההתאחדות תשקול לזמן את צחי לשימוע טרם ההחלטה על המשך העסקתו מאחר והתרשמתי, כי לא ניתן יהיה להמשיך ולקיים שגרת אימונים בנסיבות בהן הבנות חוששות מפניו, קיים משבר אמון חריף שהתעצם בעקבות החלטת ההתאחדות לשנות את מתכונת האקדמיה בשנה הבאה באופן שעלול לפגוע בבנות הבוגרות יותר. גם ההודעה ששלח צחי לבנות, בעיצומה של הבדיקה ובעודו בחו"ל, כי עם שובו יתייחס ל"מחול השדים סביב האקדמיה", הודעה אותה ניתן היה לפרש כמתייחסת לבדיקה המתקיימת בענינו ובענין הצוות המקצועי, מעידה כי צחי מתקשה להפריד בין המקצועי לאישי ויתקשה להמשיך בתפקידו על רקע טענות הבנות.

תגובות:

מההתאחדות לכדורגל לא נמסרה תגובה

מטעמה של איריס אנטמן לא נמסרה תגובה

צחי טיאר מסר בתגובה:

"אפילו במדינה הצינית והאכזרית שלנו בלתי נתפס שמטעמים זועקים ושקופים של תועלתנות ונקמנות אישית, לא מהססים הורים מסוימים להתיר ולשפוך את דמו של אדם, על לא עוול בכפו. טירוף מוחלט.

מצער לא פחות הוא אותו דו"ח מביש שנערך בחופזה מחרידה ואשר קריאתו מלמדת שהוא לא שווה את הנייר שהוא כתוב עליו.

הקלות הבלתי נסבלת בה לא מהססים לרסק אדם, בלי למצמץ, בלי שמץ של היסוס ומבלי שתרעד היד – צריכה להפחיד כל אדם.

ברור מאליו שההתאחדות, שבידה כל הפרטים, תדע לבטל את מסע ההבל הזה כלאחר יד.

בכל אופן צחי יאבק על שמו הטוב ויבוא חשבון עם כל מי שניסה ומנסה לפגוע בו וכבר עתה מודיע כי הוא מוכן לבדיקת פוליגרף בכל מקום שיבחר, במסגרתה יבדקו גם הוא וגם כל המתלוננים בעילום שם כלפיו. משום מה בקשתו זו טרם נענתה."

מאס"א ת"א נמסר בתגובה: 

"צר לנו שמנסים לגרור את המועדון לתוך הסיפור הנוראי הזה.

אף גורם במועדון לא דיבר עם הספורטאיות על הקורה באקדמיה ובטח ובטח לא גרם להן להתלונן על גורם זה או אחר.

 

אנו רואים לנכון להתריע על כשלים ועוולות ונמשיך לעשות כן גם בעתיד.

 

לאור דוח השופטת זלמנוביץ כולנו תקווה כי יתקבלו ההחלטות הנכונות בקרב האחראים לכך בהתאחדות".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (4)

  1. פ״ת מחברת ניצחון שני, עמק חפר מנצחת וקרית גת עולה למקום הראשון – JSport

    […] במהלך שידור משחק נבחרת הנערות מול מונטנגרו, רן מלובני טען בשידור משחק נבחרת הנערות ביום חמישי האחרון שצחי טיאר עבר חוויה לא נעימה, כלשונו, וחבל שלא המשיך לאמן את האקדמיה, את הדו״ח המלא על החוויה הלא נעימה כלשונו של מלובני ניתן לקרוא פה. […]

  2. פרסום ראשון: מאמן הפועל פ״ת התפטר מתפקידו – JSport

    […] המאמן יואל בן נעים, בן נעים כזכור הוזכר בדו״ח הבודקת לטענות שחקניות האקדמיה בנוגע להתנהגות המאמן צחי טיאר ועוזרו יואל בן נעים. […]

  3. הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה את המלצות ועדת נשים, האקדמיה לכדורגל למעשה מתפרקת – JSport

    […] עם האקדמיה לכדורגל. אחרי שבתחילת הקיץ הורי השחקניות נלחמו על ההחלטה לסגור את האקדמיה, ההתאחדות למעשה סוגרת את האקדמיה בפועל כשהיא מאשרת את […]

  4. שחקניות הנבחרת הבוגרת באו לתמוך בשחקניות האקדמיה, קארין סנדל: ״יהיה כאן כדורגל נשים על אפם ועל חמתם של כולם״ – כדורגל נשים – נקודה

    […] הנבחרות בשפיים במסגרת טורניר הפיתוח של אופ״א, כשברקע הפרסום אמש של הדו״ח החמור כנגד מאמן האקדמיה, צחי טיאר. השחקניות של ארז בלפר לא התקשו וניצחו […]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort