מנשה משיח, גנב את ההצגה (צילום: שאול גרינפלד)
סיכום מחזור

פ״ת מחברת ניצחון שני, עמק חפר מנצחת וקרית גת עולה למקום הראשון

הפועל פ״ת ורמת השרון סיפקו חמישה שערים ולא פחות מתשעה צהובים ושני אדומים, עמק חפר הביסה את אס״א, קטמון וחדרה נפרדו בתיקו מאופס, האלופה כובשת את המקום הראשון. וגם, ברכות לדניאל הם על הקריירה באנגליה ומזל טוב לדולב עובדיה על הולדת אחיה, עדן קארצב

עמק חפר אס״א ת״א 0-3
עמק חפר הגיעה למשחק חסרה את קורל חזן ששברה את הקרסול במחזור האחרון ואת עמנואל אברהמי שנפצעה גם היא. מהצד השני אס״א הגיעה כשהיא חסרה מספר שחקניות שנמצאות בנבחרת הנערות. המשחק כצפוי היה די חד צדדי ועמק חפר הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות. בדקה ה-27 רעות רווחה מסרה כדור רוחב בתוך הרחבה, ג׳קי אוסאו כבשה את הראשון שלה.

שחקניות עמק חפר חוגגות (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-36 מריאן עווד הרימה כדור חופשי מדוייק לתוך הרחבה הישר לרגל של אוסאו שמקרוב דחקה את השני שלה ושל עמק חפר. בדקה ה-77 המחליפה יאוה סריבננקו בפעולה נהדרת שולחת כדור עומק נהדר לאוסאו שכובשת את השלישי וחותמת את תוצאת המשחק. עמק חפר אומנם ניצחה את המשחק, אבל כפי שדיווחנו כאן אתמול, צפויה לספוג הפסד טכני בעקבות שיתופה של יאוה סריבננקו.
צארלי קייל נפצעה בברך, בליגת העל לא שמעו על אלנוקה? (צילום: שאול גרינפלד)

הפועל קטמון ירושלים – מכבי כשרונות חדרה 0:0
ירושלים אירחה בביתה את חדרה שניצחה במחזור האחרון את משחקה הראשון בליגה, מול הפועל ב״ש, חדרה שהגיעה עם רוח גבית אחרי צמד ניצחונות על הפועל ב״ש, אחד בליגה במחזור האחרון, ואחד בגביע אתנה ביום שני רצתה ליצור רצף וקיוותה לצאת לדרך חדשה עם ניצחון שלישי רצוף ושני בליגה.

שחקניות קטמון ירושלים חוגגות (צילום ארכיון: שאול גרינפלד)

מהצד השני המארחת קטמון ירושלים הגיעה אחרי תיקו במחזור האחרון מול אס״א בחוץ והפסד 2:0 ביום שני בגביע אתנה מול רמת השרון. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ושתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וחלקו נקודות בסיום.

הפועל פתח תקווה – רמת השרון 2:3
הפועל פתח תקווה של גבי בורשטיין ויואל בן נאים רוצה לצאת לדרך חדשה, הקבוצה מאם המושבות שהפסידה במחזור האחרון 2:0 לקרית גת, ניצחה ביום שני האחרון בחצי גמר גביע אתנה את אס״א ת״א ותפגוש בגמר את קרית גת. עם רוח גבית מהניצחון הקבוצה אירחה את רמת השרון שהגיע למשחק כשהיא במקום הראשון בטבלה ורצתה לשמור עליו, ברמת השרון הגיעו אחרי ניצחון דרמטי במחזור האחרון על עמק חפר וניצחון במשחקי המיקום בגביע אתנה ביום שני על קטמון ירושלים.

תשעה כרטיסים צהובים, שני אדומים, מנשה משיח (צילום: שאול גרינפלד)

את ההצגה לקח דווקא שופט המשחק, מנשה משיח, שכנראה חשב שהוא שופט בדרבי של קזבלנקה, אחרת לא ברורה היד הקלה שלו על הכרטיסים הצהובים והאדומים. משיח שלף לא פחות מתשע כרטיסים צהובים ושני כרטיסים אדומים. 4 צהובים כבר במחצית הראשונה.

שחקניות פתח תקווה חוגגות (צילום: שאול גרינפלד)

על הדשא הייתה זו דווקא המארחת שעלתה ראשונה ללוח התוצאות כבר בדקה ה-13 משער של סנדרה נבוואטמה, נועה ביטון השוותה את התוצאה בדקה ה-25, מסיפה הפכה בדקה ה-39. כדור חופשי נהדר של מטקלוב בדקה ה-65 השווה את התוצאה מריה אסקובר כבשה בדקה ה-77 וחתמה את תוצאת המשחק.
בן נאים ובורשטיין מחברים ניצחון שני (צילום: שאול גרינפלד)

יואל בן נאים עוזר מאמן הפועל פתח תקווה:
״החצי הראשון היה מאוד רדום, הגענו אחרי משחק טוב מאוד בחצי גמר גביע אתנה, במחצית הראשונה הייתה נפילה, כנראה גם עייפות של השחקניות. זה ניצחון של לב אחד גדול עם השקעה במחצית השניה של כל השחקניות שהביאו את הנקודות עם כל הלב ואהבת המשחק שלהן. הניצחון הזה הוא עוד לבנה במה שאנחנו רוצים לבנות ומקווים שיהיה המשך בדרך הזו״

הפועל ב״ש – מ.ס. קרית גת 2:0
הפועל ב״ש אירחה בביתה את האלופה קרית גת שידעה ניצחון והיא מטפסת למקום הראשון בטבלה. קרית גת כמו אס״א וחדרה הייתה חסרה מספר שחקניות הרכב שנמצאות עם נבחרת הנערות, תומר זכריה אורין בירו ומיכאלה וורקו השתיים האחרונות גם כבשו במשחק הנבחרת ביום חמישי. מי שכן הייתה היא סנדרה פריירה שבדקה ה-44 בעטה כדור חופשי אדיר מ-18 מטרים ישירות לרשת של ב״ש, טורסקי עוד זינקה נכון לפינה אבל לא הצליחה לעצור את הבעיטה האדירה של סנדרה. 1:0 קרית גת במחצית.

שחקניות קרית גת חוגגות (צילום ארכיון: שאול גרינפלד)

ב״ש לא הצליחה להשוות את התוצאה במהלך המחצית השניה על אף מספר נסיונות. מי שסגרה את המשחק הייתה שוב, סנדרה, שבדקה ה-90+4 שלחה טיל לרשת של ב״ש מ-16 מטרים. גם הפעם לשוערת ב״ש לא היה מה לעשות. קרית גת עולה למקום הראשון בטבלה ופותחת פער של 2 נק׳ בצמרת, ב״ש אחרי המחזור החמישי, ורגע לפני סיום הסיבוב הראשון, עדיין ללא נק׳. בבירת הנגב מתחילים לראות את הליגה בורחת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כבר שנה מאז שיש שידורים של ליגת העל אני חושב לכתוב על זה, וכל פעם יורד מזה, אבל הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה, וכן בפומבי ולא רק בחדרי חדרים. סילבי ז׳אן אולי שחקנית עבר גדולה ועתירת זכויות, אבל הקשר שלה לפרשנות משחק הוא מקרי בהחלט.
טעויות עובדתיות, טעויות בשמות השחקניות, המאמנים הקבוצות ומה לא. ולא, זה לא איזה גליץ׳ קטן שקורה, זה הרבה חוסר הכנה. וזה לא רק היא, זה גם השדרן שלצידה, מיכאל וינסנדט, שלדוגמא בשידור בחמישי האחרון הטיס את נבחרת הנערות למשחק חוץ בווילס. המשחק אגב, מתקיים ביום רביעי בבית הנבחרות, בישראל. שעה להכין לעצמך תיק שידור והדברים האלה לא קורים.

וינסנדט וז׳אן, לא מגיעים מוכנים לשום שידור (צילום: שאול גרינפלד)

בחמישי האחרון ז׳אן דיברה על הקריירה של דניאל הם באנגליה, הם, ילידת 2006 רשומה בהתאחדות לכדורגל החל מעונת 18/19 אז הייתה בת 12 ושיחקה במדי בנות נתניה, מתי היא הספיקה לשחק באנגליה? היא לא. מי שכן שיחקה באנגליה היא דניאל לי, שחקנית אנגליה המשחקת גם העונה בבנות נתניה. וזו לא הטעות היחידה במשחק, זה לקרוא למריאן עווד לא נכון בשמה, זה לקרוא לקטמון לא נכון, זה להגיד ששירה פניגר לא בסגל בגלל רגישות במפשעה, כשהיא לא בסגל כי היא בכלל בחו״ל. שעה עבודה לפני שידור והדברים האלה לא קורים. אבל זה חלק מהזלזול המתמשך, ולא, לא כל שחקן עבר גדול ככל שיהיה, יודע לפרשן.

במהלך שידור משחק נבחרת הנערות מול מונטנגרו, רן מלובני טען בשידור משחק נבחרת הנערות ביום חמישי האחרון שצחי טיאר עבר חוויה לא נעימה, כלשונו, וחבל שלא המשיך לאמן את האקדמיה, את הדו״ח המלא על החוויה הלא נעימה כלשונו של מלובני ניתן לקרוא פה.

כמה דק׳ אחרי בשידור התנהל דו שיח מוזר לחלוטין, אז טען הפרשן אייל לחמן שדולב עובדיה, שחקנית האקדמיה, היא אחותו של עדן קארצב, שחקנה של מכבי נתניה. באמת שהדברים האלה לא אמורים לקרות כשמגיעים מוכנים לשידור, בין אם זה נבחרת הנערות ובין אם זה ליגת העל. הזלזול הזה בצופים ובשחקניות עצמן צריך להיפסק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort