צילום: שאול גרינפלד

חדרה מחכה להן: סיכום שמינית גמר גביע המדינה

משחקי שמינית גמר גביע המדינה לא סיפקו הפתעות גדולות, האלופה דרסה את קטמון, עמק חפר הדיחה את רמה״ש, אס״א התאוששה ברעננה, בנות נתניה יכולות לחייך עם ניצחון ראשון העונה, הפועל ת״א הפסידה לעראבה משער מדהים, מרמורק לא התקשתה מול בנות יהודה והמשחק בין הפועל ב״ש לבנות אילת לא התקיים.
ביקורת אצל שחקניות: ״לא ברור לנו למה לא מצלמים את המשחקים, מרגישות שלא סופרים אותנו״, ההתאחדות בתגובה: לא צילמנו את משחקי הגביע, בוחנים שידור עצמאי של אחד המשחקים בסיבוב הבא

סיכום סיבוב שמינית גמר גביע המדינה: האלופה ומחזיקת הגביע מ.ס קרית גת אירחה בביתה את הפועל קטמון מצמרת הליגה הלאומית. קרית גת הביסה את קטמון 0-8.  פלאביה ג'יאוואנה פליסיאנו עם שלושער, אלי בירד עם צמד, יובל נגר עם צמד, וקרן אור אדרי כבשו למזיקת הגביע.

מחזיקת הגביע קרית גת
מחזיקת הגביע קרית גת עושה עוד צעד בדרך לשמירה על התואר (צילום: שאול גרינפלד)

במשחק על טהרת ליגת העל אירחה מ.כ רמת השרון את בנות עמק חפר. רמת השרון הגיעה אחרי עם מצב רוח טוב אחרי שניצחה בשני המחזורים האחררונים בליגה, אבל אתמול נראה שרמת השרון פשוט לא הופיע למשחק, רמת השרון לא הציגה כדורגל טוב ונראתה כבויה עייפה ומהוססת וגם למא גנאמה שהציגה יכולת נהדרת וטל מחלב שהצילה במחצית הראשונה כדור מקו השער לא הצליחו בסוף לעצור את התקפת עמק חפר.

גם הצלה מקו השער לא עזרה (צילום: שאול גרינפלד)

עמק חפר ניצחה רק 2:0 ועם יותר חדות מול השער התוצאה הייתה גבוהה יותר. המבקיעות לעמק חפר: פאטמה חמודי ויאווה סירבננקו.

עוד משחק על טהרת ליגת העל נערך בפארק רעננה, בו אירחה הפועל רעננה מתחתית ליגת העל את א.ס.א תל אביב מהצמרת. א.ס.א הגיעה לאחר ההפסד 0-3 לרמת השרון ורצתה להוכיח שזו מעידה חד פעמית. א.ס.א חסרה את מיכל בין עקב מחלה. המבקיעות: לאס"א – שאקירה דונקן עם צמד, לרעננה – סטפני מרשטיין.

אס״א ת״א התאוששה מול רעננה (צילום מושיק אושרי אס״א ת״א)

בנות נתניה ממשיכה להתאושש ואחרי התיקו בליגה במחזור האחרון, הפעם במשחק חוץ בסינטטי בפתח תקווה, שם התארחו אצל הפועל פתח תקווה מצמרת הליגה הלאומית. בנות נתניה לא התקשו לנצח את המלאבסיות. המבקיעות לנתניה: דניאל לי, לי פלקון, בתול דאר חליל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לי פלקון במדי נתניה (צילום ארכיון: שאול גרינפלד)

במשחק נוסף על טהרת הליגה הלאומית אירחה הפועל תל אביב את בנות עראבה בביתן בוולפסון. משחק קשוח וחזק שבסופו הוכרע בזכות גול מדהים של קארול סהיגאן של בנות עראבה.

הפועל מרמורק אירחה בביתה את בנות יהודה מהליגה הלאומית  דווקא בנות יהודה הצנועה היתה הראשונה לעלות ליתרון, אבל הפועל מרמורק הצליחה במהירות להשתלט על המשחק ולנצח אותו. המבקיעות לטובת מרמורק – רוני שימריך כבשה צמד.מושירה טורק, נורא אבו שנב ורד כהן ולאא חוסיין הוסיפו שער כל אחת.

משחק נוסף שהיה אמור להתקיים אמש בבין בנות אילת להפועל ב״ש לא התקיים לאחר שבנות אילת שיחקה בירושלים מול בית״ר ירושלים, לטענת גורמים בהפועל ב״ש בנות אילת הטעו את ההתאחדות לכדורגל לכך שיש הסכמה בין הקבוצות לדחיית המשחק להמשך השבוע, לטענת גורמים בב״ש לא היו הסכמות כאלה והם ידרשו מבית הדין ניצחון טכני. נעדכן בהתפתחויות.

שחקניות רבות מליגת העל ומהליגה הלאומית העלו טענות קשות כנגד ההתאחדות לכדורגל על כך שלא מצלמים את משחקי שמינית הגמר, ״מרגישות שלא סופרים אותנו״ אמרו שחקניות. ״ניחא שלא משדרים את המשחקים, אבל גם את הדבר הקטן של לצלם משחק לא?״.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: לא צילמנו את משחקי הגביע, בוחנים שידור עצמאי של אחד המשחקים בסיבוב הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort