צילום: שאול גרינפלד

מפתח אלן: צמד של אוז'בולט ניצח עבור הפועל ת"א את בית"ר בטדי

הישאם לאיוס הצטיין גם הוא עם שער ובישול

במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגת העל, נפגשו 2 קבוצות שקיוו להיות הרבה יותר גבוה בצמרת העונה כשלמזלן זו רק תחלית הדרך ויש עוד הרבה זמן לתקן. בית"ר ירושלים הגיעה אחרי הפסד חוץ לבני ריינה דווקא כשחשבה שמצאה את הנוסחה למסלול ההצלחה, הפועל ת"א באה אחרי שבוע עגום שכלל תבוסה בדרבי והמון בלאגאן מסביב בגזרת האוהדים, הן של הכדורגל והן של הכדורסל שחוו אלימות משטרתית מופרזת ופתחו במחאה. גם למשחק הנפיץ הזה הגיע כוח שיטור שכלל 470 לובשי מדים כחולים כולל פרשים והם גובו בכוחות מג"ב ויס"מ כשיחד עם האבטחה בטדי סך כמות האנשים שאמורה לשמור על הסדר התקרבה לכ-1000 איש.

הקהל הירושלמי לא התרגש מטיפות הגשם (צילום: שאול גרינפלד)

אוהדי האורחת שוכנו ביציע הצפוני בניגוד למה שנהוג בדרך כלל (דרומי) כדי לעשות חציצה יעילה יותר בין הקהלים בעזרת הגדרות. לפני תחילת המשחק אירוע מסוכן אירע סמוך לכניסה לשער 12 בו אמורים להיות אוהדי הפועל ת"א כשנורה לעברו סוג של זיקוק דינור, במזל גדול האירוע הסתיים ללא נפגעים.

הקהל האדום הראה נוכחות (צילום: שאול גרינפלד)

בחזרה לכדורגל, יוסי אבוקסיס קיבל בחזרה את צמד המגנים הפותח שלו גרגורי מורוזוב ובן ביטון שעברו מבחן כשירות. בהפועל ההיפך, רגע לפני תחילת החימום אור ישראלוב נגרע מהסגל אחרי שחש ברע וטל ארצ'ל הצעיר הוזעק ל-11 של מייקל ולקאניס במקומו.

הרכבים:

בית"ר י-ם: מיגל סילבה, בן ביטון, אוראל דגני, אורי דהן, גרגורי מורוזוב, אופיר קריאף, איסמעילה סורו, עדי יונה, ירדן שועה, פרד פריידי ומיירון ג'ורג'.

הפועל ת"א: אמיליוש זובאס, טל ארצ'ל, אור בלוריאן, בראיין פאסי, יהב גורפינקל, רן בנימין, דן איינבינדר, חוסה רודריגס, הישאם לאיוס, עמרי אלטמן ואלן אוז'בולט.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה

אחרי עשר דקות של גישושים, דווקא המארחת הגיעה למצב הרציני הראשון כשכדור רוחב מצד ימין עבר לרוחב הרחבה ומזלה של בית"ר לא מצא אף רגל אדומה לתשים אותו ברשת. הירושלמים יצאו להתקפת נגד וחוסה רודריגס נאלץ לעצור את איסמעילה סורו בעבירה שזיכתה אותו בכרטיס צהוב. הירושלמים גם התעוררו ובדקה ה-13' כדור של ירדן שועה מצא את ראשו של מיירון ג'ורג' אך החלוץ הקסוטה-ריקני נגח מעל המשקוף של זובאס. דקה לאחר מכן הגיע עוד מצב קורץ למארחת, מיירון ג'ורג' הוציא רוחב לעדי יונה אך הקשר הצעיר בעט ברשלנות החוצה.

בדקה ה-17' בית"ר איבדה את בן ביטון שלא יכל להמשיך, עומר קורסיה עלה במקומו לעמדת המגן הימני.

בן ביטון. נאלץ לפנות את המגרש מוקדם מדי (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-19' בית"ר ספרה מצב קורץ שלישי, עדי יונה נלחם על הכדור ליד קו החוץ ומסר לכיוון ירדן שועה שבעט גבוה מעל השער.

בית"ר המשיכה ללחוץ ובדקה ה-24' שועה שלח רוחב, עדי יונה פתח רגליים והשאיר אופיר קריאף שנבלם לקרן.

בדקה ה-37' של המשחק ראינו את השער הראשון. אורי דהן מסר לא טוב לכיוון איסמעילה סורו שלא השתלט על הכדור והישאם לאיוס אמר תודה ודהר קדימה. הקשר הנפלא מצא את אלן אוז'בולט בכדור עומק והחלוץ הסלובני עקף את מיגל סילבה וגלגל לרשת, 1:0 להפועל ת"א.

הירושלמים ניסו למצוא שוויון מהיר אבל הפועל ת"א עמדה היטב בהגנה ושמרה על היתרון שלה במחצית הראשונה, 1:0 לאורחים בסיום 45 הדקות. אירוע מכוער נרשם רגע לפני הירידה למחצית כשהקהל המקומי קילל את מאוויס צ'יבוטה והחלוץ ירד לחדרי ההלבשה נסער ביותר.

צ'יבוטה מתעמט עם הקהל הבית"רי (צילום: שאול גרינפלד)

מחצית שניה

בית"ר יצאה למחצית השניה במטרה ברורה, למצוא שער שוויון מהיר. בדקה ה-49' היא הייתה קרובה אחרי שירדן שועה בעט לעבר שערו של זובאס, אך הכדור התגלגל ליד הקורה.

בדקה ה-53' יוסי אובקסיס החליט לרענן את השורות, דור מיכה ויובל אשכנזי החליפו את עדי יונה ועומר קורסיה שבעצמו עלה כמחליף. בית"ר עברה לשחק עם אופיר קריאף כבלם נוסף ושלחה את המגנים גרגורי מורוזוב ודור מיכה קדימה יותר, כששועה ממש מתחת לג'ורג' ופריידי, סורו ואשכנזי בקו האמצע. הירושלמים עוד לא הספיקו להיערך וכבר ראו כדור ברשת. כדור שנגיע מדן איינבינדר לאלן אוז'בולט עשה את דרכו לרשת כשלא מיגל סילבה ולא הגנת בית"ר מצליחים למנוע ממנו לעשות קשת לתוך השער, 2:0 הפועל.

אוז'בולט חוגג על חשבון בית"ר (צילום: שאול גרינפלד)

הירושלמים בקושי הבינו מה נפל עליהם וכבר בא השלישי! חוסה רודריגס מצא את הישאם לאיוס ששלח כדור מדויק לרשת של מיגל סילבה וזה כבר 3:0 לאדומים בדקה ה-58'.

בית"ר ניסתה לצאת מההלם אבל דווקא האדומים היו קרובים לרביעי כשלאיוס שוב עשה כל מה שעולה על רוחו בקו אבל לא מצא רגל מסיימת ברחבה של מיגל סילבה.

אבוקסיס העלה את אמיר ברקוביץ' במקום מיירון ג'ורג' כשולקאניס הגיב עם גייב סגל במקום הישאלם לאיוס אבל הבית"רים פשוט לא היו בעניינים וכדור סתמי של הפועל כמע חדר פנימה אך קיפץ על המשקוף ולמזלה של בית"ר עלה מעל השער ולא מתחת למסגרת.

וולקאניס לא רגוע למרות התוצאה הנוחה (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-79' וולקאניס הוריד את עמרי אלטמן, מהבודדים בהפועל שלא באמת הורגשו היום, והכניס את ארי כהן.

בדקה ה-84' העניינים התחממו בין רן בינימין לאורי דהן ושניהם זכו לכרטיס צהוב. וולקאניס ניצל את העצירה כדי לבצע חילוף אחרון, עומר סניור ואל-ים קנצפולסקי עלו במקום אלן אוז'בולט וחוסה רודריגס.

אבוקסיס מודאג (צילום: שאול גרינפלד)

בדקה ה-89' עומר סניור מצא את גייב סגל והחלוץ האמריקאי-יהודי כבש אך השער נפסל בגלל נבדל.

שתי הקבוצות לא באמת ניסו לעשות משהו בזמן שנותר. האדומים רושמים ניצחון אדיר בטדי 3:0 שמעלה אותם למקום השישי בטבלה. בית"ר עמוק בצרות כשרק היריבה העירונית ומ.ס. אשדוד מתחתיה בטבלה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort