(צילום: חורן סריבקיאן)

דמעות של תנין

רבות סופר על הר הגעש בטדי אבל ממה שפעם היה מבצר והצדיק את השלט "ברוך הבא לגהנום" נשאר רק שביל עפר. מטבע הדברים שכרוכים בהתמודדות הטעונה בין בית"ר ירושלים לבני סכנין וללא שום קשר למיקום כל אחת מהן בטבלה, המשחק הזה לא יכל שלא לעבור בשקט מופתי. חורן סריבקיאן היה בטדי וחזר עם רשמים

היה לנו סך הכל קצת מהכל. הקהל הבית"רי "בירך" את אחמד טיבי, הקהל האורח הגיב ב-"ברכה" הדדית לכיוונו של איתמר בן גביר והענן הפוליטי ריחף מעל האצטדיון הרבה לפני שנשמעה שריקת הפתיחה של אביעד שילוח.

בחזרה לכדורגל, נראה שיוסי אבוקסיס מצא את ה-11 הפותחים שלו שלא כוללים כבר את בר כהן שפתח את העונה טוב יחסית וגם לא את סגן אלוף אירופה לנוער איליי מדמון. אצל חיים סילבס ראינו גם את קונטה וגם את ספורקסלדה על הספסל.
המחצית הראשונה הייתה סיפור מוזר משל עצמו, האורחים הגיעו בדיוק לשתי בעיטות לשער והפיקו מזה את שער היתרון כשכשדור אדיר של בירם כיאל למשקוף חזר לגיא מלמד והאחרון גלגל אותו לרשת חשופה עקב זינוקו של איתמר ישראלי לבעיטה של כיאל. בית"ר? 5 ניסיונות הבקעה, חלק מצבים מאוד קורצים. שערים? נאדה.
במחצית אבוקסיס העלה את מדמון ובר כהן במקומם של אייזן ותומא המאכזבים אבל לא הם אלו שעשו את השינוי הצהוב. לקראת הדקה ה-50 של המשחק ירדן שועה החליט שהגיע הזמן להתעורר ויחד עם יון נוקאלאסקו ודנילו אספרייה החלו לתקוף גלים גלים לכיוונו של גד עמוס. בסופו של דבר הגיע גם השער. שועה מצא את אספרייה שהכניע את עמוס וביצע את חגיגת התנין האייקונית שלו.
שער השוויון הרים את הקהל הצהוב שדחף את הקבוצה קדימה אבל החוד המוכשר הבית"רי לא הפסיק להחמיץ מול שערה של המארחת כשגם בר כהן הצטרף לרשימת ה-"כמעט" עם כדור אדיר שנהדף לקרן. בדקה ה-81 קיבלנו תזכורת לימי הר הגעש הנפלאים אחרי שאספרייה קבר את השני שלו ברשת האורחת ושחרר שאגה אדירה הן מהמזרחי והן מהמערבי.

תוצאת הערב השאירה את בני סכנין מחוץ לפלייאוף העליון לאחר הסיבוב הראשון כאשר הירושלמים עלו מעל הקו האדום וינצלו את פגרת המונדיאל על מנת להתחבר יותר ולנסות לברוח מהתחתית הרותחת.

איצטדיון טדי (צילום ארכיון, שאול גרינפלד)

חיים סילבס: ״מחצית ראשונה טובה שלנו אבל לצערי המחצית השניה הייתה סיפור אחר. זה היה נראה שאנחנו מנסים להעביר את הזמן. בשורה התחתונה בית״ר הייתה עדיפה בחצי השני וזה מה שניצח להם את המשחק. במצב של 1:1 גם ניסינו להקיע את השני אבל לצערי מי שניצלה את המצבים שלה טוב יותר היא גם זו שניצחה. אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח אבל לא תמיד זה קורה. ההפסקה עכשיו תהיה כדי להפיק לקחים ולבנות מחדש. אנחנו במקום השביעי, 2 נקזת מהפלייאוף העליון אז המצב לא כל כך עגום״

גיא מלמד: ״ניסינו להבקיע את השער השני אבל הכדור סירב להיכנס. יש להו קבוצה טובה ואין לי ספק שאחרי הפגרה זה ייראה טוב יותר. כל אחד מאיתנו יודע שיכל לתת יותר כדי לא להגיע למצב הזה אבל אנחנו לומדים וממשיכים הלאה״

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יוסי אבוקסיס: ״שיחקנו עם 3 בלמים מכיוון שבעבר היו לנו בעיות בהגנה אבל כשהיה צריך הזזנו את דגני לקישור כדי לשחק התקפי יותר. לקהל היה חלק גדול בקאמבק, הרגשנו היטב את הכוח שלו. במחצית השניה הקישור עבד מעולה וזה נתן להתקפה לשחק חופשי יותר ואת התוצאה ראו על הדשא.
שועה? אני מצפה ממנו שיעשה את המסירות מפתח האלה והיום הוא היה נהדר אבל זה לא רק הוא, גם בר כהן נכנס טוב, ניקולאסקו. אמנם דנילו נתן את הגולים אבל הכל תוצאה של משחק קבוצתי מעולה.
מבחינת לחץ, הנעת כדור וכו׳ אולי המחצית השניה היום הייתה הטובה ביותר שלנו העונה, השוער שלהם הציל אותם לא מעט. אני מקווה שאחרי החזרה לפגרה אפשר יהיה להסתכל למעלה בטבלה ולא למטה. אנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד כי כמות השערים שספגנו עד כה לא הגיונית״

אורי דהן: ״עברתי תקופה לא קלה אבל אני משאיר את זה בעבר. זה מאחוריי ואני מסתכל רק קדימה. היום היה לי משחק טוב ואני מקווה להמשכיות. הניצחון היום לפני היציעה לפגרה חשוב מאוד ואני שמח שהשגנו אותו. אני כרגע בבית״ר ירושלים ומרוכז רק בזה. מכבי חיפה? כן זה בעתיד. אני כן רוצה לחזור לשם ולהיות שחקן לגיטימי ואני רוצה לצאת לחו״ל והכל אבל זה הכל דברים לעתיד״

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort