רק שש מב"ש, סקאריונה כבש

אוסקר סקאריונה, שחזר אחרי פציעה ישירות להרכב, כבש צמד מנצח ועזר לצהובים להתקרב עד כדי 6 נק' מהמוליכה מהדרום שמעדה.

אחרי שלא ניצחה את הצהובים 10 שנים בחוץ, הקבוצה מסכנין הגיעה לאצטדיון נתניה בכדי לנסות ולהוציא 3 נק' שיקרבו אותה לפלייאוף העליון. הצהובים מצידם ניסו להמשיך את התקופה הטובה שעוברת עליהם ולהקטין את הפער מהפועל ב"ש ל-6 נק' במה שככל הנראה מסתמן כמשחקו האחרון של ג'ורדי על הקווים של מכבי תל אביב. הקהל הצהוב מילא את היציעים כמו גם הקהל הנלהב של היריבה מהצפון.

RELATED POSTS

מחצית ראשונה

הצהובים פתחו עם לחץ אדיר על השער של בני סכנין, כבר בדקה השלישית, נגיחה של סקאריונה נהדפה לקרן שנקלטה היטב על ידי קנדיל.

בדקה ה-8 כמעט וראינו את לוח התוצאות משתנה כאשר, קיארטנסון השתלט על טעות בהגנה של סכנין וכמעט וכבש, אך קנדיל הדף את הכדור תוך כדי ספק עבירה על האיסלנדי. השופט לא שרק לכדור עונשין.

בדקה ה-13 ברק יצחקי שיגר כדור חזק למרכז השער של סכנין אחרי מסירה נהדרת של סקאריונה. קנדיל הדף לקרן שכמעט והביאה לכדור ברשת של סכנין אחרי נגיחה של קיארטנסון.

בדקה ה-16 הגיע השער הראשון במשחק! אחרי שחזר מפציעה ישירות להרכב, אוסקר סקאריונה גילגל את הכדור לפינה השמאלית של קנדיל אחרי הרחקה גרועה של הגנת סכנין מכדור שהוגבה על ידי ברק יצחקי. 1:0 למכבי תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את השער של סקאריונה (הפייסבוק של מכבי ת"א)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים את השער של סקאריונה (עמוד הפייסבוק של מכבי ת"א)

 

איזה כדורגל! לאחר 19 דקות של כדורגל, סקאריונה החל מהלך אישי מעולה קרוב לרחבת ה-16 של קנדיל, הכדור הגיע לברק יצחקי, שתוך כדי סיבוב במקום בעט בצורה מסובבת אל עבר הפינה הימנית של השער, הכדור שרק ממש קרוב לקורה והחוצה.

עוד התקפה נהדרת של הצהובים. בדקה ה-22, קיארטנסון קיבל כדור מאלי דסה באגף ימין, הסתובב במקום ושחרר פצצה לעבר קנדיל, שהדף את הכדור לחוץ. דקה לאחר מכן, מהלך דאבל פס של סקאריונה וגולסה, השאיר את האחרון במצב מעולה לבעיטה, קנדיל במקום.

הצהובים תקפו בגלים, בדקה ה-25 אלי דסה העביר כדור רוחב לברק יצחקי וזה שלח בעיטה מעולה, שפגעה באחד השחקנים ויצאה לקרן. בהתקפה שרדפה את הקרן, שוב יצחקי בעט אלכסונית מהשער, כדור שיצא לחוץ ועבר קרוב ממש לקורה.

האיום הראשון של סכנין על השער של ראייקוביץ' הגיע בדקה ה-30. יובל אבידור עלה לכדור גובה שהגיע מאגף ימין של התקפת סכנין, אך הכדור עלה גבוה מעל השער.

בדקה ה-38 ז'אורז'יניו קיבל כרטיס צהוב על תפיסה מאחור של אלי דסה.

בדקה ה-42 רשם דור מיכה החמצה מסמרת שיער כאשר קיבל את הכדור בתוך רחבת ה-16, חדר לעבר השער כאשר הוא לבדו מול קנדיל, אך הבעיטה שלו עברה מעל המשקוף. דקה לאחר מכן, עוד התקפה מתפרצת של הצהובים הסתיימה בבעיטה של ברק יצחקי שנעצרה על ידי הגנת סכנין, הצהובים טענו לנגיעת יד אך השופט לא נענה לבקשתם בצדק.

שחקני מכבי תל אביב יורדים טיפה מאוכזבים בסיום המחצית הראשונה כאשר התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר. המחצית הסתיימה בתוצאה 1:0 לזכות הצהובים.

(הפייסבוק של מכבי תל אביב)
הצהובים יורדים למחצית ביתרון מינימלי (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)

 

מחצית שניה

הצהובים פתחו חזק גם את המחצית השניה. איבוד כדור של חלאיילה בדקה ה-48 אפשרה לסקאריונה למסור לקיארטנסון כדור מושלם שהיה צריך להגמר ברשת, אך הורחק לקרן. במהלך של הקרן, אייל גולסה הוכשל ברחבה על ידי רמזי ספורי שראה צהוב משלומי בן אברהם, ששרק לפנדל לזכותם של מכבי תל אביב בדקה ה-50. ברק יצחקי ניגש לבעוט את בעיטת העונשין, אך החמיץ בשלומיאליות כאשר בעט חזק מעל השער.

הקהל של הצהובים דחף את שחקניו לאחר החמצת הפנדל, אך סכנין היו אלה שנכנסו לדקות טובות משלהם כאשר בדקה ה-55, רמזי ספורי כמעט השווה את התוצאה לאחר בעיטה מחוץ לרחבה, ראייקוביץ' היה במקום והגנת מכבי הדפה את הסכנה. בסיום אותו מהלך, בני סכנין ערכה את החילוף הראשון במשחק כאשר ניר לקס החליף את מוחמד זבידאת.

ברק יצחקי קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-60 לאחר עבירה מאחור בחצי המגרש של סכנין. כמו גם גל אלברמן בדקה ה-62 של המשחק.

בדקה ה-65, מכבי תל אביב עשתה את החילוף הראשון בשורותיה כאשר ברק יצחקי פינה את מקומו על כר הדשא ליוסי בניון.

בדקה ה-69, שתי טעויות של אלי דסה כמעט ועלו ביוקר לג'ורדי קרויף ושחקניו כאשר סכנין יצאה להתקפה מתפרצת שלמזלה של הגנת הצהובים, הסתיימה בבעיטה גבוהה מעל שערו של ראייקוביץ'.

יוסי בניון, שעלה מספר דקות קודם לכן, מסר מסירת אומן בדקה ה-71 לתוך הרחבה, וידאר קיארטנסון השתלט על הכדור וכבש, אבל הדגל הונף לנבדל. בהתקפה הנגדית, סכנין יצאה להתקפה מהירה שבסיומה אבידור מצא את ז'אורז'יניו שפרץ לרחבה, עברה את אלי דסה ומזווית קשה נעץ את הכדור בעוצמה בשערם של של הצהובים. 1:1 בנתניה.

ג'ורדי קרויף הגיב בחילוף מהיר כאשר בדקה ה-73 אייל גולסה פינה את מקומו להאריס מדוניאנין.

בדקה ה-75, דור מיכה הקפיץ את הכדור לעצמו ושחרר בעיטה חזקה לשערו של קנדיל, שהדף את הכדור בהתמתחות הירואית.

חזרה למשחק! גל אלברמן העביר כדור קשתי לעומק הגנת בני סכנין בדקה ה-78, סקאריונה השתלט על הכדור וגלגל אותו לרשת! 1:2 למכבי תל אביב.

שחקני מכבי ת"א חוגגים את שער היתרון של סקאריונה (עמוד הפייסבוק של מכבי ת"א).
שחקני מכבי ת"א חוגגים את שער היתרון של סקאריונה (עמוד הפייסבוק של מכבי ת"א).

 

ישר לאחר השער של הצהובים, סכנין ביצעה את החילוף השני שלה במשחק כאשר נאסר החליף את חלאיילה ובדקה ה-85 סכנין ביצעה את החילוף השלישי שלה כשתאמבי ירד ובמקומו עלה לשחק בדארנה.

בדקה ה-89, דור מיכה פינה את מקומו על כר הדשא לדור פרץ הצעיר.

בדקה ה-91, רמזי ספורי ספג צהוב שני ואדום והורחק מהמשחק אחרי עבירה על אבי ריקן.

השופט, שלומי בן אברהם מסיים את המשחק לאחר תוספת זמן של 4 דקות, הצהובים מצמצמים את הפער מהפועל ב"ש ל-6 נק' ופותחים את מאבק האליפות מחדש.

סקאריונה חוגג בסיום (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב).
סקאריונה חוגג בסיום (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב).

 

הרכבים:

מכבי תל אביב:
ראיקוביץ׳; דסה, טיבי, פיליפנקה, ריקן; אלברמן, גולסה (מדוניאנין, 73), סקאריונה; מיכה (דור פרץ, 89), קיארטנסון, יצחקי (בניון, 65).

בני סכנין:
קנדיל; זבידאת (לקס, 56), אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון; חלאילה (נאסר, 79), תאמבי (בדארנה, 87); מוגרבי, ז׳ורז׳יניו, ספורי; אבידור.

עוד הערב:

אשדוד הפסידה לבני יהודה

שחקני הרכש החדשים עוזרים לבית לעבור את כפר סבא

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments 1

  1. אנונימי says:

    כל הכבוד
    כתיבה מעולה נרצה לקרוא בעתיד את הכתבות שלך יישר כח

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?