חלקי חילוף: בית"ר מנצחת בלוויטה, בישול לעזרא שער לזגורי

בית"ר ירושלים ניצחה הערב בלוויטה, למרות שהגיעה למשחק ללא חלוצים. לאחר מחצית חלשה ומאופסת הסכר נפרץ על ידי המחליף עידן ורד, לאחר בישול של מחליף נוסף-חן עזרא בבכורה שלו. ישראל זגורי שגם בשבילו זה המשחק הראשון בצהוב שחור, הכפיל את התוצאה חמש דקות לסיום, דקה לפני שרן יצחק, הורחק בצהוב שני

בית"ר ירושלים הגיעה היום, על מנת להתארח אצל הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל . הקבוצה של רן בן שמעון עברה לא מעט שינוים מאז שנפתח חלון העברות, מספר שחקנים עזבו, ובמקומם הגיעו שחקני חיזוק. ישראל זגורי, שהגיע בשבוע שעבר מהפועל ת"א, פתח בהרכב, בעוד חן עזרא, שגם כן הגיע מהיריבה השנואה של הירושלמים, פתח על הספסל. עקב העזיבה של שמעון אבוחצירה, והעובדה שאיתי שכטר ספג חמישה כרטיסים צהובים, בן שמעון נאלץ לפתוח עם לידור כהן כחלוץ שפיץ.

מנגד הנהלת המארחים עוד לא שלפה את פנקס הצ'קים בצורה ניכרת, שלפחות בינתיים הסגל נשאר על כנו, חוץ מטל בנש שחזר הביתה לאחר חצי עונה בצהוב שחור המהבירה, ופתח על הספסל.

הפועל כפ"ס-בית"ר ירושלים (מנהלת הליגה)
הפועל כפ"ס-בית"ר ירושלים (מנהלת הליגה)

 

כבר לאחר 6 דקות של כדורגל זכינו לראות כדור ברשת, אך השופט פסל את השער. עומר פדידה הרים בעיטה חופשית טובה, בוריס קליימן יצא בפזיזות משהו, שמולו ניצב מאוויס צ'יבוטה שהגיע לפניו לכדור ושם אותו ברשת, אך השופט איתן שמואלביץ', סימן לעבירה על השוער הירושלמי, שדווקא גדל בקבוצה מהשרון. דקות הפתיחה לא התעלו לרמה גבוה, כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה להגיע למצבי כיבוש ממשיים. הפועל כפ"ס מהתחתית, נראתה יותר טוב, אך השחקנים בירוק לקו בפן היצירתי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-35, חילופי מסירות בין אריק סאבו ללידור כהן, השאירו את האחרון במצב בעיטה, אך הבעיטה שלו לא פגעה במסגרת. דקה לאחר מכן האורחים זכו בבעיטה חופשית מ-20 מטרים. חסוס רואדה סובב כדור טוב שקפץ על הדשא, אך רן קדוש ירד בזמן והדף את הכדור. בית"ר המשיכה לתקוף ובחלוף דקה נוספת הכדור הגיע לזגורי בתוך הרחבה, אך שחקן הרכש שחרר בעיטה לכיון אזור התעשייה של כפ"ס.

בדקה ה-45 רז כהן הקפיץ כדור טוב לעבר צ'יבוטה, שמתוך הרחבה ניסה מספרת, אך הכדור הלך החוצה. דקה בתוך תוספת הזמן, בצד השני של המגרש, הייסטר השתלט על הכדור 25 מטרים מהשער, ושחרר פצצה שהרעידה את העמוד. גם קלאודימיר פראיירה ניסה את מזלו מרחוק, אך הבעיטה שלו נקלטה על ידי רן קדוש ובצורה הזו בעצם הסתיימה לה המחצית הלא מאוד אטרקטיבית הזו.

ישראל זגורי, שערך את הופעת הבכורה שלו הערב,מנסה לאיים על השער (הפייסבוק הרשמי בית"ר י-ם)
ישראל זגורי, שערך את הופעת הבכורה שלו הערב,מנסה לאיים על השער (הפייסבוק הרשמי בית"ר י-ם)

שתי דקות מפתיחת המחצית, עידן ורד שנכנס כמחליף, השתחרר מהמגן ששמר עליו ושחרר בעיטה שהלכה מעל השער. גם במחצית הזו המשחק התנהל בעיקר במרכז המגרש, כששתי הקבוצות בעיקר מניעות כדור לרוחב, כל אחת בתורה. בדקה ה-61, לידור כהן ניצל טעות קשה של איציק כהן, והעביר כדור מצוין לישראל זגורי, שמארבעה מטרים, לא הצליח אפילו לפגוע במסגרת. ממש רגע לאחר המצב שייצר, לידור כהן הוחלף על ידי חן עזרא, שנכנס לדקות הבכורה שלו בצהוב שחור.

שבע עשרה דקות לסיום זכינו לראות כדור ברשת, בזכות שיתוף פעולה של המחליפים. חן עזרא הרים כדור מצוין מאגף ימין, ישירות לראשו של עידן ורד שנגח בעוצמה לפינה הימנית של קדוש, שלא יכל להושיע. שרון מימר עיבה את ההתקפה לאחר שהכניס את רן יצחק במקומו של סהר בראון בדקה ה-78. אך, במקום לעזור לקבוצתו לחזור למשחק, החלוץ נהג בצורה טיפשית, ותוך חמש דקות הספיק לספוג שני כרטיסים צהובים ולהשאיר את חבריו בנחיתות מספרית.

בדקה ה-85 המשחק נסגר באופן סופי. שיתוף פעולה נוסף של עזרא את ורד, השאיר את האחרון בתוך הרחבה, ורד ניסה להעביר כדור למרכז שפגע בשחקן בירוק וכמעט חדר לשער, רן קדוש הצליח להדוף אבל רק עד רגלו של ישראל זגורי שדחק מקרוב, וגם זכה בבכורה חלומית. בסיום ניצחון חשוב לחבורה של רב"ש, ובכורה חלומית לשחקני הרכש.

בכורה חלומית לשחקני הרכש, ניצחון חשוב לבית"ר י-ם (הפייסבוק הרשמי בית"ר י-ם)
בכורה חלומית לשחקני הרכש, ניצחון חשוב לבית"ר י-ם (הפייסבוק הרשמי בית"ר י-ם)

הרכבים:

הפועל כפ"ס:

רן קדוש, ליאור לוי, דושאן מטוביץ' , סהר בראון (רן יצחק, 78, הורחק 84), איציק כהן, חן דילמוני, עומר פדידה (טל איילה,60) , סלובודן סימוביץ', רז כהן (דייגו קאצ'ובה, 76), אלי אלבז, מאוויס צ'יבוטה.

בית"ר ירושלים:

בוריס קליימן, מרסל הייסטר, דין מורי, חסוס רואדה, דוד קלטינס, קלאודימיר פראיירה, דן אייבינדר, אריק סאבו, שלומי אביסדיריס (עידן ורד, 45), ישראל זגורי, לידור כהן (חן עזרא, 62)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort