טוענת לכתר? חיפה נפרדת מהתואר

מסעה של מחזיקת הגביע החל עם משחק ביתי בדו קרב ישיר על טהרת ליגת העל מול אחת הקבוצות שעשו להם רק רע בשנים האחרונות, מכבי פ"ת. שם הוא גם הסתיים. הרכש החדש של הירוקים, אולמר איולפסון,  זכה לטעום קצת דשא כשהוצג לקהל לפני המשחק. פ"ת הגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה ורצתה להמשיך להיות הכבשה השחורה בכרמל, כמו שרק היא יודעת

 

המחצית הראשונה הייתה ללא אירועים מיוחדים, חיפה המשיכה להיות לא מסודרת ורכה מאוד בהגנה, אך הייתה הראשונה לרשום בעיטה לשער עם ניסיון חלש של רוקאביצה לאחר 6 דקות, בעיטה חלשה שנקלטה בקלות בידיו של דני עמוס. לאחר רבע שעה המכונה של קובי רפואה החל לעבוד. גיא מלמד העביר פס רוחב לעברו של מיחאי רומן, חלוץ המלאבסים גבר על איאד אבו עביד ובעט מ-14 מטרים, אך הכדור חלף ליד הקורה ויצא החוצה. בדקה ה30 שוב מבצע של גיא מלמד, חלוץ מכבי פתח תקווה פרץ לרחבה, היטל בשחקני ההגנה של המארחים ובעט שטוח לפינה הרחוקה, אך הכדור נהדף ממש מקו השער.

הוצג לפני המשחק. הבלם הוא הפתרון בירוק? (פייסבוק מכבי חיפה)
הוצג לפני המשחק. הבלם הוא הפתרון בירוק? (פייסבוק מכבי חיפה)

אם חיפה חשבה לנסות להתאושש, בדקה ה36 הגיעה מכה לא פשוטה. קהת ועטר, שניים מהמובילים בקבוצה נפצעו, ויצאו בחילוף כפול. במקומם נכנסו נטע לביא ומוחמד עוואד. יש לציין שקהת אמנם סימן לספסל על הפציעה אך האמין שימשיך והופתע כאשר ראה את מספרו מונף לחילוף. דקה 43, מכבי פתח תקווה עלתה ליתרון 0:1: גידי קאניוק פרץ לרחבה והוביל את הכדור לעברו של מיחאי רומן, שספק בעט, ספק מסר, כדור שהגיע לגיא מלמד, האיש החם על המגרש היום,  שמחמישה מטרים הכניע את עומרי גלזר בבעיטה שטוחה. קומדיה של טעויות בהגנת הירוקים. איולפסון כבר בהיכון למשחק הבא?

אם הירידה למחצית הקהל הירוק החליט שנמאס לו גם ושריקות הבוז של 10,000 האוהדים נשמעו היטב לשחקנים שירדו לחדרי ההלבשה. התואר יברח לירוקים כבר בסיבוב ח'?

הרכב הירוקים (פייסבוק מכבי חיפה)
הרכב הירוקים (פייסבוק מכבי חיפה)

המחצית השנייה נפתחה בניסיונות של הירוקים להציל משהו, כשגילי ורמוט לוקח את המושכות בהתקפה. בעיקר בעיטות מעל השער וחוסר דיוק מצדם של מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה הרדימו קצת את המשחק ורוב האקשן היה בעיקר ביציע, כאשר האוהדים בירוק התעמתו עם כמה מאבטחים שנכנסו ליציע הצפוני. שחקניו של רפואה החלו רק להתגונן, אבל השליטה של מכבי חיפה בכדור הניבה רק ניסיונות עקרים מעל שערו של עמוס או אל ידיו הבטוחות. בדקה ה70 מהומה על הדשא: שחקני הקבוצות התעמתו אחרי שרומן מצא את עצמו על הדשא. מנחם שניסה להרים אותו ספג כרטיס צהוב, לאחר שלדעת השופט ושחקני מכבי פ"ת, הוא ניסה לזרז את רומן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מולנסטיין ניסה להציל את חייו כאשר עשה חילוף התקפי ביותר, עם הוצאתו של איעד אבו אביד והכנסתו של עמית זנתי הצעיר. העצבים בירוק לצד הלחימה בכחול, ובמיוחד יכולת נפלאה של עמוס הובילו להפסד של הירוקים כבר במשחק הראשון בגביע ופרידה מהתואר מוקדם משחשבו. הירוקים יחכו עוד 18 שנים לגביע הבא? בתוספת הזמן של המשחק אדאמוביץ' נעץ את המסמר עמוק יותר, כשהאין הגנה בירוק איפשרה לפ"ת להגיע עוד לרחבה ולקבוע 2-0 ענק למלאבסים! 

הרכב הכחולים (פייסבוק מכבי פ"ת)
הרכב הכחולים (פייסבוק מכבי פ"ת)

האם העונה של מכבי חיפה בורחת? מולנסטיין מדבר על תהליך של בנייה, אך צריך לזכור שבבנייה יש התקדמות, אצל שחקניו זה נראה בדיוק הפוך. משבוע לשבוע הקבוצה נראית פחות מחוברת ויותר עצבנית, בסוף גם הליגה תברח. מנגד, רפואה רושם משחק נוסף ללא הפסד, ומכבי פ"ת שלו נראית כהפתעה מרעננת של הליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort