קר ומשמים: תיקו מאופס בין מכבי פ"ת ל-הפועל כפ"ס

משחק חלש מאוד הערב במושבה, מכבי פתח תקווה כבר עם משחק רביעי ללא ניצחון בליגה. כפר סבא עלולה למצוא עצמה בסיום המחזור מתחת לקו האדום
מכבי פתח תקווה הגיעה הערב בחזרה לביתה אצטדיון המושבה, במטרה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שאיבדה מעט גובה לאחר פתיחת עונה נפלאה. מנגד הפועל כפר סבא שלא נאלצה להתרחק יותר מידי בשביל להתארח באצטדיון באם המושבות. חניכיו של שרון מימר הגיעו להתמודדות בידיעה שבמידה והם לא מנצחים הם עלולים לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.
קובי רפואה נאלץ להסתדר ללא גידי קניוק המוצהב. מנור סולומון, הכישרון הצעיר מהנוער של המלאבסים זכה מן ההפקר להופעת בכורה בהרכב הקבוצה הבוגרת. מנגד אלי אלבז חזר להרכב של כפ"ס על חשבון סלבישה סטויאנוביץ'. לפני תחילת המשחק נערך טקס לזכר הרוגי "אסון שאפקואנסה" , השחקנים עלו עם חולצות הנושאות את סמל המועדון הברזילאי שכמעט והושמד כליל. רומאריו פירס היה נרגש במיוחד לאחר שאיבד חבר באותה טיסה ארורה.
מיד לאחר הטקס, שלום בן אברהם הוציא את ההתמודדות לדרך. לאחר חמש דקות של כדורגל דייגו קאצ'ובה ניצל טעות בהגנת המלאבס וחדר לרחבה אך שיחרר בעיטה חלשה שפגעה ברשת החיצונית. בחלוף עשר דקות מתחילת המשחק תרגיל נהדר של הפועל כפר סבא מבעיטה חופשית. טל איילה הרים כדור נהדר לרחבה, דושאן מאטוביץ' המשיך בנגיעה לעבר המרכז, ובסיום המהלך אלי אלבז בעט היטב וסחט מדני עמוס הצלה נאה. האורחת המשיכה להכתיב את הקצב והיא זו שנראתה בתחילת המשחק כאילו היא קבוצת הצמרת בעוד שחקני פ"ת לא היו במשחק. אך ככל שחלפו הדקות ההתלהבות של כפר סבא ירדה, והמארחת נכנסה לקצב המשחק. אוהדי כפ"ס אומנם לא הגיעו בהמוניהם למשחק חוץ קרוב לביתם בשעה נוחה (אולי אפשר להאשים את מסי ורונאלדו בכך.) אך אלו שכן הגיעו עודדו נמרצות את קבוצתם לאורך כל המשחק. בדקה ה34 עוד מצב נהדר לאורחת, מאוויס צ'יבוטה החליף מסירות עם טל איילה, האחרון הכניס את החלוץ לרחבה במסירת עומק נהדרת אך המושאל ממכבי ת"א בעט מעל השער. ניסיון בעיטה ראשון של מכבי פ"ת לאחר 36 דקות של כדורגל אך הכדור שבעט לירוי צעירי הגיע כמעט עד מחלף מורשה. עוד ניסיון בעיטה לשער של פתח תקווה בדקה ה40 הפעם של רומאריו פירס אך גם הקשר הברזילאי לא היה חד. גם השופט השתעמם מהמשחק ולא הוסיף ולו שניה אחת למחצית הראשונה. 900 הצופים שנכחו במושבה וסבלו מהקור והמשחק הלא אטרקטיבי העריכו את המחווה מצד השופט.
קובי רפואה הבין שקבוצתו זקוקה לשינוי, לכן עם חזרת השחקנים למגרש הכניס המאמן את מוחמד כליבאת על חשבון סולומון הצעיר. כליבאת הוסיף דינאמיות שהייתה מאוד חסרה לפתח תקווה במחצית הראשונה, וכובד המשחק עבר לחצי של כפר סבא. בעיטות של אדמוביץ' ומיחאי רומן לא באמת הטרידו מישהו, מלבד אולי הילדים שמביאים את הכדורים שנאלצו לצאת למסעות חיפוש מפרכים. המשחק החל להפוך איטי ומגושם מצד שתי הקבוצות. לאחר שעה של כדורגל יציאה להתקפה של דור אלו מהאגף הסתיימה בניסיון הרמה של המגן שכמעט והפתיע את רן קדוש אך הכדור נחת על הרשת העליונה מעל השער. בדקה ה65 סוף סוף מצב מסוכן הרמת קרן מדויקת של פתח תקווה פגשה את ראשו של צעירי שנגח היטב לעבר השער, אך מאטוביץ' המנוסה עמד במקום הנכון והרחיק את הסכנה. רבע שעה לסיום רומן שלח מסירה טובה לעבר כליבאת אך רן קדוש יצא היטב לעבר השחקן ומנע ממנו הזדמנות כיבוש ממשית. שלוש דקות חולפות והפעם הגבהה טובה של כליבאת לעבר רומן, אך שוב רן קדוש יוצא בזמן ומאגרף את הכדור הרחק מאזור הסכנה. בדקה ה87 קאצ'ובה שיחרר בעיטה מפתיעה מרחוק שהלכה מעט מעל המשקוף. דור אלו בעוד פריצה טובה שיחרר בעיטה טובה שנהדפה ברגלו של מטוביץ' אך השופט והקוון הורו על בעיטת שוער. המשחק נגמר לקול שריקות בוז צורמות מצד הקהל של מכבי פ"ת, וקריאות "תתפטר" לעבר קובי רפואה, דווקא לאחר שהוביל את הקבוצה לפתיחת עונה נהדרת ולמקום בצמרת שאנו משחק אחד מפתיחת הסיבוב השני של ליגת העל.

הרכבים:
מכבי פ"ת:
דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קרלוס קווילאר, נאור פסר , מנור סולומון (מוחמד כליבאת,45), לירוי צעירי, רומאריו פירס, ננאד אדאמוביץ' (אייטור מונרוי,61), מיחאי רומן, עוז פרץ (גל לוי,73).

הפועל כפ"ס:
רן קדוש, ליאור לוי, דושאן מאטוביץ', איציק כהן, חן דילמוני, דייגו קצ'ובה, רז כהן, סהר בראון, טל איילה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז (סלבישה סטויאנוביץ',66).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית