חוזרים מהפגרה לשבוע גדוש בכדורגל

לאחר פגרה של קצת יותר משבוע שבה נהננו ממשחקי הנבחרות, חוזרות ליגות הכדורגל לפעילות מלאה.
הטירוף יתחיל כבר בשבת בצהריים עם: יונייטד-ארסנל שאף פעם לא משעמם, ימשיך עם הקרב המעניין בין סאות'הפטון לליברפול וביום שני יתקיים המפגש הפיקנטי בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב.

ארסנל-מנצ'סטר יונייטד (שבת 14:30):

המשחק בין התותחנים ליונייטד תמיד מספק חומר מעניין, פעם זהו נער בן 18 שכובש צמד במשחק הבכורה שלו בפרמייר ליג (אני מניח שאתם יודעים במי מדובר) ופעם אחרת זהו שחקן ששיחק שמונה שנים בארסנל (ואן פרסי) וכובש מולה שלושה שערים בשלושה משחקים. הפעם המפגש בין השתיים הולך להיות חריף במיוחד, דווקא בגלל מי שעומדים על קווי הקבוצות. ארסן ונגר וז'וזה מוריניו מטפחים מערכת יחסים של שנאה רבת שנים שהגיעה לשיאה בחמישי לספטמבר 2014. בדקה ה21 במשחק בין צ'לסי לארסנל לאחר חילופי דברים בין המאמנים, הגיע ונגר ודחף את מוריניו בגסות. באותו הזמן הסיפור הנ"ל רץ בכל מקום מכיוון שהיו כבר חילופי עקיצות בין שניהם בעבר, אך הפעם המעשה שנעשה היה חמור ואין ספק שהם חצו קווים אדומים. יהיה מעניין לראות את התנהלותם של השניים במהלך המשחק.

מוריניו וונגר באימות המתוקשר (daily mail)
מוריניו וונגר באימות המתוקשר (daily mail)
אם עוד לא ניחשתם מי הכוכב של המשחק הקודם (the independent)
אם עוד לא ניחשתם מי הכוכב של המשחק הקודם (the independent)

הקטור ביירין, סאנטי קאסורלה, דני וולבק ולוקאס פרז ימשיכו להיעדר אצל ארסנל כאשר גם אלכסיס סאנצ'ז נמצא בספק. אצל השדים האדומים, שלושת שחקני ההגנה הראשיים: אנטוניו ולנסיה (הפך למגן שלא כרצונו), אריק באיי וכריס סמולינג יהיו בחוץ בגלל פציעה. זלאטן איברהימוביץ' המוצהב לא יטול גם חלק במשחק. ווין רוני שצולם שיכור לאחר המשחק של נבחרת אנגליה, אמנם יהיה כשיר אך ככל הנראה לא יפתח בהרכב.

הימור שלי: 2-1 לשדים האדומים, שיקבלו בוסט להמשך העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סאות'המפטון-ליברפול (שבת 17:00): החניכים של יורגן קלופ מגיעים למשחק במצב רוח מרומם, כשהם בראש הטבלה לראשונה מאז אוגוסט 2013. ההתקפה הקטלנית של ליברפול מצאה את הרשת כבר 30 פעמים העונה והיא תצטרך להמשיך להיות בכושר המצויין שלה על מנת לפרוץ את ההגנה הקשוחה של הקדושים ולהכניע את השוער החזק שלהם: פרייזר פורסטר. קוטיניו שכבש שער ב3-0 של ברזיל על ארגנטינה, הוא אחד מחמשת השחקנים בכושר הטוב בעולם (לטעמי) וסוטון תצטרך לעשות הכול כדי לעצור אותו.

סאות'הפטון תצטרך לעשות הכול כדי לעצור אותו-קוטניו (sky sports)
סאות'הפטון תצטרך לעשות הכול כדי לעצור אותו-קוטניו (sky sports)

הימור שלי: 2-2. סאות'המפטון תילחם חזק ותוציא תיקו בזכות ההגנה החלשה של ליברפול.

פנרבחצ'ה-גלאטסראיי (ראשון 19:00): שני המועדונים הגדולים בטורקיה שזכו ביחד ב39 אליפויות יפגשו לדרבי מסקרן בהחלט.     פנרבחצ'ה שסיימה את העונה הקודמת במקום השני, נכשלה בהעפלה אל ליגת האלופות אך הצליחה לתפוס מקום בליגה האירופית. באחרון היא עושה חיל ונמצאת במקום הראשון בבית הכולל את מנצ'סטר יונייטד ואת פיינורד שפתחה את העונה בצורה פשוט פנטסטית. בליגה המקומית היא פחות מצליחה והיא ניצבת במקום החמישי, מרחק 8 נקודות מאיסטנבול בשקשהיר הראשונה. למרות הפגרה שבאה אחרי 4 ניצחונות רצופים שלה בכל המסגרות (כולל אחד על יונייטד), תנסה פנר להמשיך את המומנטום הטוב שהיא נמצאת בו ולצמק את הפער בצמרת. למפגש בין השתיים יש היסטוריה ארוכת שנים בכדורגל הטורקי, ותמיד יש בו תצוגות בין אם על הדשא או ביציע. הקהל הטורקי החם, דואג לאווירה מחשמלת ועושה הרבה רעש וצבע ביציעים. לפעמים לצערנו זה מגיע למחוזות לא טובים של אלימות ושנאה, אך בדרך כלל האוהדים מכניסים הרבה טירוף למגרש, דבר שעוזר לשחקנים. נקווה לתצוגות מרשימות ביום ראשון אבל כמובן בגבול הטעם הטוב.

 

 

הופעה מרשימה של אוהדי פנרבחצ'ה נגד גלא (daily sabah)
הופעה מרשימה של אוהדי פנרבחצ'ה נגד גלא (daily sabah)

הימור שלי: 2-1 לפנרבחצ'ה שתתחיל בטיפוס במעלה הטבלה.

בית"ר ירושלים-הפועל תל אביב (שני 21:00): אחד המשחקים החמים ביותר בליגה שלנו, אם לא החם שבהם, יתקיים באיצטדיון טדי, שם תנסה בית"ר להתקרב לצמרת הגבוהה ולעומת זאת הפועל תנסה לברוח מהתחתית.                                                      "המפתח להצלחה הוא תזמון", כך אמר הסופר והעתידן ריי קורצוויל בועידת הנשיא 2009 שהתקיימה בבנייני האומה אשר בירושלים. הוא לא ידע שבמרחק של בערך 7 קילומטרים משם המשפט הזה יהיה סיפור המפתח של המשחק הקרוב. המפגש בין שתי היריבות הוותיקות היה אמור להתקיים בכלל באיצטדיון המושבה (ביתה של הפועל ת"א לעונה הנוכחית), אך בשל שזרוע המשחק הועתק לירושלים. העברת הביתיות הזאת יכולה לעזור לבית"ר ובגדול. אמנם במחזור האחרון היא ניצחה את הפועל רעננה, אך בבית"ר כמו בבית"ר אף פעם לא שקט. בין אם אלו האוהדים שקוראים לבן שמעון להתפטר, ובין אם אלו תוצאות התיקו המאכזבות נגד בני יהודה ואשדוד, האשמה והלחץ במועדון נופלים על כתפי השחקנים לקראת המשחק הקרוב. אם המשחק היה מתקיים כמתוכנן במושבה, השחקנים היו עולים בחשש ובאווירה עוינת למשחק וזה בהחלט היה יכול לעשות להם רע. לשמחתם נמכרו כבר כ20,000 כרטיסים למשחק וצפויים להיות לפחות 3,000 נוספים שיגיעו לטדי לתמוך בקבוצתם. האווירה תהיה מחשמלת והאוהדים יעלו את השחקנים למגרש בטירוף. אם הם יצליחו לנצח, קריאות ההתפטרות והבוז כבר לא ישמעו, אך אם התוצאה תהיה אחרת המועדון יהיה בבעיה רצינית.

לא ידע עד כמה המשפט שלו יהיה רלוונטי, ועוד כל כך קרוב לשם-ריי קורצווייל (alcherton)
לא ידע עד כמה המשפט שלו יהיה רלוונטי, ועוד כל כך קרוב לשם-ריי קורצווייל (alcherton)

הימור שלי: 2-0 לירושלמים שישכיחו את המחזורים שלפני הפגרה.

כמובן שבנוסף יתקיימו 3 משחקי דרבי שלא מהעולם הזה ואת ההכנות שלנו לקראתם תוכלו למצוא כאן:

הדרבי של מילאנו

ה"דר קלאסיקר" הגרמני

הדרבי של מדריד

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort