מכבי – פאנדורי : המסע ממשיך

מכבי תל אביב עומדת בפני משוכה נוספת במסגרת המסע האירופי שלה, הפעם פנדורי הרומנית היא זו שתנסה למנוע ממכבי להעפיל לשלב הבא. מכבי אמנם צריכה לעבור משום שזו לא הגרלה קשה, הקבוצה הרומנית לא נמצאת בשיאה והכדורגל הרומני בכלל נמצא במשבר כלכלי לא קטן. מנגד, מכבי לא התחזקה מספיק עד עכשיו, כך שאי אפשר להגיד "פייבוריטית" בשלב הזה, ראינו איך קבוצה כמו קאירט הצליחה להקשות על הצהובים.

מכבי תקווה לחגוג עלייה גם בסיבוב הזה (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
מכבי תקווה לחגוג עלייה גם בסיבוב הזה (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

 

אז פנדורי היא קבוצה רומנית חביבה, שנוסדה ב1962, בתחילת דרכה שיחקה בליגות הנמוכות של רומניה אך ככל שהשנים עברו, יצרה לעצמה שם שמשך משקיעים שהביאו אותה להתבססות בליגה הראשונה ברומניה.

הקבוצה מעולם לא זכתה באליפות, אך סיימה כסגנית ב2012/13, גם בגביע הקבוצה לא זכתה, ובאירופה עונת השיא שלה הייתה ב2013/14, כאשר הדיחה במוקדמות את הפועל תל אביב, לבאדיה טאלין ובראגה החזקה והעפילה לבתים.

חובבי הכדורגל הישראלי לבטח זוכרים את אריק, הקשר הברזילאי שכיכב מול הפועל תל אביב, אוהדי מכבי יכולים להיות רגועים, השחקן כבר לא משחק בשורות הקבוצה הרומנית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מי שכן משחקים בפנדורי ומכבי תצטרך להיזהר מהם אלה :

  • יואן הורה, החלוץ הרומני המצוין שהבקיע בצרורות בעונה שעברה.
הורה. 20 שערים בעונה שעברה (playbuzz)
הורה. 20 שערים בעונה שעברה (playbuzz)

 

  • דן ניסטור, הקשר המרכזי שמנווט את המשחק, שיחק גם באביאן הצרפתית. 5 בישולים בעונה שעברה.
דן ניסטור. הדינמו הרומני (libertatea)
דן ניסטור. הדינמו הרומני (libertatea)

 

  • אובידיו הראה, הקשר ההתקפי הרומני שכיכב בדינמו בוקרשט, וסיון השוויצרית והיה גם מועמד למכבי תל אביב לפני שנתיים, מעמיד מספרים יפים לאורך השנים.
הראה. מספרים מרשימים לאורך השנים (fc sion)
הראה. מספרים מרשימים לאורך השנים (fc sion)

 

  • לוצ׳יאן סנמרטין, קשר נבחרת רומניה שכיכב בסטיאווה בוקרשט, אמנם כבר בן 36 אבל שחקן מוכח שהוחתם רק השבוע.

  • כריסטיאן אובודו, קשר מרכזי ניגרי ששיחק בעבר בשורות אודינזה.

פיליפ מרזליאק – קשר אחורי קרואטי שרשם לא מעט משחקים טובים בעונה שעברה.

  • אלכסנדרו ראוטה, קשר אחורי מוכשר וצעיר.

כמו שאתם מבינים, יש לא מעט שחקנים שמכבי צריכה לפקוח עליהם עין, ובכל מקרה מכבי צריכה לעבור את פנדורי שסיימה שלישית בעונה שעברה, גם משום שלא מדובר בקבוצה הבכירה של רומניה, שאין לה יותר מדי ניסיון אירופי, והמשבר הכלכלי ברומניה לא פסח עליה, ובאופן כללי הליגה הרומנית נמצאת בירידה מקצועית בשנים האחרונות, לראייה השחקנים הרומנים שמגיעים לישראל בעונות האחרונות, דוגמת אובידיו הובאן, ליביו אנטל, קלאודיו בומבה ומיחאי פינטילי (כולם שחקנים שהצליחו ברומניה).

מכבי תמשיך להתבסס על שלישיית הקישור החזקה שלה : אלברמן – איגייבור – מדוניאנין ועל מיכה ובן חיים באגפים, ההגנה שלה תצטרך להשתפר וכך גם ההתקפה שלה, אורלנדו סה עדיין לא מאופס, אולי ברק יצחקי ועדן בן בסט יכולים להוות פתרון זמני להתקפה הצהובה.

יהיה מעניין לראות אם הרכש של מכבי יקבל דקות – יוסי בניון, אייל גולסה, ייגור פיליפנקו וכמובן אוסקר סקאריונה הארגנטינאי, אולי הזר הכי מרשים שהגיע בתקופת ג׳ורדי (על הנייר). ארבעת השחקנים הללו ירצו להוכיח שיש להם מקום ב-11 של הצהובים, בינתיים רק בניון קיבל דקות והוכיח שהוא יכול לתרום.

בכל אופן צפויה לנו התמודדות צמודה, היתרון של מכבי הוא שהיא שיחקה יותר משחקים העונה ונמצאת בכושר יותר טוב מהרומנים ששיחקו את משחקם הראשון לפני כמה ימים בלבד, במסגרת הליגה (ניצחון 1-2 על קראיובה).

הרכבים משוערים :

פאנדורי:

סטנצ׳ה; אונגורושאן, בונוזה, וסילייביץ׳ (בוייס), גרצ׳ו; ראוטה (וויצ׳ולט), מרזליאק, ניסטור, הראה, פירצ׳לאבו; הורה

מכבי :

ראיקוביץ'; דסה (דור פרץ), טיבי, בן חיים, ריקן; מדוניאנין, אלברמן, איגייבור; מיכה, בן בסט (סה), בן חיים

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort