2018 בהיאבקות – פרסי סוף שנה

מתאבק השנה – קני אומגה

קני אומגה פשוט ירה קרבות 5 כוכבים לכל עבר וגנב מכולם את ההצגה, ההתלבטות היחידה שהייתה בקטגורייה הזאת היא בינו לבין חברו הטוב קוטה איבושי, אבל קני השאיר לו אבק ובזכות זה הוא מקבל את התואר בפעם השנייה ברציפות.

אפילו יותר טוב משנה שעברה (Pinterest)

מתאבקת השנה – בקי לינץ׳

אולי היא לא הוציאה קרבות מדהימים במהלך כל השנה אבל מרגע שהיא זכתה בתואר שלה חזרה היא התחילה להוציא קרבות ממש טובים ואולי אפילו את קרב הנשים הכי טוב בהסטוריה של הWWE

כמו פחם שהופך ליהלום (אתר הWWE)

טאג השנה – יאנג באקס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בתחילת השנה הם היו סתם ג׳וניורים, אבל במהלך השנה הם זכו באליפות הזוגות במשקל כבד של הIWGP, הוציאו את קרב השנה ומילאו 10,000 מושבים בגלל התערבות עם דייב מלצר. אז מה אתם עשיתם ב2018?

10,000 איש (the ringer)

פריצת השנה – ג׳יי וויט

לפני שנה ג׳יי וויט היה כמעט אנונימי, היום הוא המנהיג של הבולט קלאב וההיל הראשי דל NJPW, לא רע יחסית לרוקי…

מאנונימי לראש הפרמידה (Reddit)

קאמבק השנה – בקי לינץ׳

בקי לינץ׳ הייתה קבורה ואף אחד לא חשב שהיא תזכה באליפות עוד פעם, אבל היא הוכיחה לכולם כמה טובה היא ועלתה ממצב של קריירה גוססת למצב שבו היא מתאבקת השנה.

המתאבק הכי משתפר – המיז

לפני שנה המיז לא ידע איך להתאבק, אבל עכשיו הוא תמיד מוציא קרבות מעניינים, סוחפים ומרגשים. מקווה שהוא ימשיך ככה.

השתפר פלאים (WWE)

הכי אנדרייטד – ולווטין דרים

כשאתם חושבים על ולווטין דרים לא עולה לכם מתאבק מדהים, אבל אם תסתכלו טוב טוב, אתם תוכלו לראות שכל קרב שלו היה פשוט מדהים, הוא ראוי להרבה יותר הערכה ממה שנותנים לו כי הוא באמת אחד המתאבקים ברמות הכי גבוהות בההיאבקות.

נראה כמו פריק אבל בזירה הוא מבריק (the sports daily)

הכי אוברייטד – וויל אוספריי

זה לא שהוא לא הוציא קרבות טובים, אבל כשמדברים על וויל אוספריי, מדברים עליו כאילו הוא המתאבק הכי טוב בעולם, אבל חוץ מפליפים אין לו יותר מדי דברים אז בגלל זה אוספריי מקבל את תואר האוברייטד.

טוב, אבל לא כמו שעושים ממנו (Mandatory)

אירוע השנה – דומיניון 6.9

3 קרבות של 5 כוכבים אחד אחרי השני, מידקארד עוצמתי ומלהיב שהיווה בסיס להצלחה של המיין קארד וקהל שהוציא את הנשמה שלו אל תוך הזירה, דומיניון לוקח את כל הקופה השנה אחרי ששנה שעברה הוא הפסיד לרסלקינגדום.

15 כוכבים בתמונה אחת (wrestling revolution)

קרב השנה – גולדן לאברז נגד יאנג באקס, סטרונג סטייל אבולבד

כל רגע בקרב הזה היה מרגש, כל ספוט בקרב הזה היה מטורף וכל עין בקהל לא נשארה יבשה כשאומגה ביצע בעל כורחו את הוואן וינגד אנג׳ל על ניק. איבושי ואומגה הוכיחו שהם פועלים ביחד בצורה מדהימה וניק ומאט הוכיחו שהם לא רק ספוט מאנקיז באחת הקלאסיקות הכי גדולות של ההיאבקות וקרב הטאג הכי טוב בהיסטוריה.

קלאסיקה מיידית (nikkanpass)

רגע השנה – הזכייה של קני בדומיניון

קהל שלם של יותר מ12 אלף איש התרגש כשקני הצמיד את היריב הנצחי שלו אוקאדה בפעם השנייה כדי להשיג את אליפות במשקל כבד של הIWGP ולסיים את המסע. אחרי הזכייה היאנג באקס ואיבושי התאחדו ביחד עם קני והקימו את ה"גולדן אליט" כדי לשנות את עולם ההיאבקות.

שינו את העולם (הטוויטר של קני אומגה)

ההיל טרן של השנה – בקי לינץ׳

כשבקי עשתה היל טרן על שארלוט כל הקהל היה באקסטזה והקריירה של בקי התניעה מחדש. זה ההגדרה להיל טרן טוב.

הפייס טרן של השנה – קני אומגה

קני אומגה התחיל את השנה כתור היל אבל ברגע שקודמ בגד בו, קני התחיל עם איבושי מסע, שבו הוא מצא את האיזון בין החושך של הבולט קלאב לאור של הגולדן לאברז, דבר שנתן לו את היכולת להביס את אוקאדה ולאחד את האליט מחדש.

פיוד השנה – צ׳אמפה נגד גארגרנו

אחרי ההיל טרן של צ׳אמפה הוא הושבת למשך שנה, וכשצ׳אמפה חזר, הוא חזר מרושע מתמיד. צ׳אמפה וגארגאנו נלחמו אחד בשני בצורה פסיכדלית בטרילוגיה אפית של קרבות מדהימים כשבסוף שניהם הפסידו, צ׳אמפה הפסיד את המעצורים של עצמו וגרגאנו הפסיד את השפיות שלו, את הצ׳אנס לזכות באליפות ואת החיוך שלו.

דם חם (אתר הWWE)

סיפור השנה – בוגד בכאוס

ג׳יי ווייט החזיר לכאוס את האווירה של ההתחלה של הסטייבל, אבל לו ולאוקאדה היו חילוקי דעות לגבי ההתנהלות של הסטייבל, אז כשאוקאדה לא היה מוכן, סוויצ׳בלייד דפק לו סכין בגב ועזב את כאוס ביחד עם ג׳דו וג׳אדו וערק כדי להנהיג את בולט קלאב

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort