זמן בורוסיה

משחק בין הקבוצות הראשונה לשנייה תמיד מעניין. בגרמניה בדרך כלל חברה קבועה במשחקים אלו היא האלופה, באיירן מינכן. אך העונה הבווארים כרגע רק במקום השלישי. ברוכים הבאים לקרב הבורוסיות.

בפינה השחורה-צהובה, הקבוצה האחרונה שזכתה בתואר לפני באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד. ובפינה הירוקה-לבנה, ענקית שנות השבעים ששוב רוצה לחזור לימיה הגדולים, בורוסיה מינשנגלדאבך.

 

שתי הקבוצות מרשימות מתחילת העונה ושתיהן גם ניצחו כבר את האלופה הנצחית. אצל המובילה זה בעיקר בעזרת העומק של הסגל "זה באמת עוזר לקבוצה כשיש לנו שחקנים טובים, כאלו שעולים מהספסל", אמר לוקאס פישצ'ק, "זה נותן לנו את הדחיפה הנוספת, זה מאפיין חשוב כל כך".

לא רק למוליכה יש עומק שנותן תפוקה עד כה. גם לשחקניו של דיטר הקינג, שכבשו עד כה 35 שערים בליגה, כולל שלישיה ללא מענה לרשתה של באיירן מינכן. אלסנה פלאה ותורגן הזארד, כל אחד עם 8 שערים ואחריהם, יונאס הופמן עם 5.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

מנהיגי החבורה: רוייס & הזארד

שתי הקבוצות מפוצצות בכישרון ולא מעט שחקנים מציגים יכולת גבוהה העונה, אך מעל כולם בולטים מרקו רוייס ותורגן הזארד.

אחרי שסבל מפציעות רבות בשנים האחרונות, רוייס התאחד העונה עם האיש שנתן לו את האשראי בפעם הראשונה, לוסייאן פאבר. אין ספק שהאמונה של השווייצרי תורמת, עם הענקת סרט הקפטן והתפקוד המרכזי על המגרש, כמספר 10 ולא כשחקן כנף.

שינוי תפקוד. טוויטר רשמי בורוסיה דורטמונד

"מרקו הוא שחקן מנוסה מאוד וכקפטן, הוא חייב להיות מודל לחיקוי עבור אחרים", אמר פאבר. "הצוות ואני סומכים עליו שיעשה את עבודתו היטב על המגרש".

בצד השני, הזארד הוא האיש המרכזי של גלאדבך, עם מעורבות ב15 שערים עד כה בכל המסגרות, 9 גולים ושישה בישולים.

"תורגן נמצא איתנו מאז שנת 2014 והוא המשיך להתקדם, במיוחד בעונה זו", אמר מנהל הספורט של גלדבאך מקס אברל לאחרונה לקיקר. "הוא הפך להיות מכריע יותר במצבים קריטיים במגרש והיציבות שלו השתפרה, הוא שחקן צוות שגם עושה מאמץ רב בהגנה כשצריך."

רוצה לצאת מצילו של האח. טוויטר רשמי בורוסיה מינשנגלדאבך

החתמות חכמות: חכימי, לאנג והסופר סאב

על העומק כבר דיברנו ואין ספק שבצד הצהוב- שחור זה בא לידי ביטוי בצורה נפלאה. הגעתו של פאקו אלקאסר כבר הספיקה להפוך מהשאלה למעבר מלא, הרבה בזכות זה שאלקאסר הגדיר מחדש את המילה "סופר סאב" מאז שהגיע לגרמניה, הבקיע 10 מתוך 12 השערים שלו מהספסל.

"פאקו איתנו בלב שלם, הוא השתלב במהירות והפך לחלק בלתי נפרד מהקבוצה שלנו", התלהב מייקל זורק, מנהלה הספורטיבי של BVB. "הוא מלך השערים האמיתי ומציג איכות כדורגל גבוהה שכבר הכריעה כמה משחקים חשובים עבורנו."

אצל הירוקים השחקן הרכש המשמעותי לא עולה מהספסל, אבל פלאה מספק יכולת גבוהה גם הוא "אנחנו קבוצה נהדרת וזה עובד בשבילנו כרגע", אמר החלוץ בן ה -25 לאתר האינטרנט של גלדבאך, לאחר שכבש את השלושער הראשון שלו בבונדסליגה בניצחון 3-1 בוורדר ברמן. "אבל עיקר השבחים מגיע לחברי הצוות שלי, הם קיבלו אותי פנימה ואני באמת מרגיש חלק מהצוות. אני רק רוצה לעזור להם עם המטרות שלי ולהביא הצלחה למועדון הזה. "

 

התותחים הצעירים: סאנצ'ו & נויהאוז

שני המאמנים הראו את הנכונות לתת לשחקנים צעירים והמוכשרים שלהם הזדמנות לשחק, דבר שנחשב כסימן ההיכר של הבונדסליגה. הווינגר ג'אדון סנצ'ו כמונו הוא אחד הכשרונות המרגשים ביותר שיצאו מאנגליה מזה זמן מה, וכוכב BVB מוכיח את זה שבוע אחר שבוע, עם חמישה שערים ושבעה אסיסטים.

הקפיץ את ערך השוק שלו. טוויטר רשמי בורוסיה דורטמונד

גלדבאך גם איפשרה לצעירים לפרוח במגרש, בעיקר פלוריאן נויהאוז. בן ה -21 בילה את העונה האחרונה כמושאל עם פורטונה דיסלדורף – עוזר להם לזכות בעלייה חזרה הבונדסליגה – ועכשיו הוא מקבל את הבמה במועדון הבית, יש האומרים שהוא מזכיר במשחקו את תומאס מולר, בינתיים הוא סיפק כבר 7 בישולים העונה.

עונת פריצה. טוויטר רשמי בורוסיה מינשנגלדאבך

בסוף המחזור הזה, בורוסיה דורטמונד יכולה למצוא עצמה ביתרון שברירי של 3 נקודות בלבד ולהרגיש את הנשימות של גלדבאך ושל באיירן חזק חזק, מה שבטוח, שתי הבורוסיות יספקו לנו משחק מרכזי מרתק (שישי, 21:30).

יתר משחקי המחזור:

שבת (16:30): נירנברג – פרייבורג, לברקוזן – הרתה ברלין, הנובר – דיסלדורף, לייפציג – ברמן, שטוטגארט – שאלקה
שבת (19:30): פרנקפורט – באיירן מינכן
ראשון (16:30): אאוגסבורג – וולפסבורג
ראשון (19:00): הופנהיים – מיינץ

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort