WWE Evolution

פתיחת התכנית:
התכנית נפתחת בפרומו, הכולל בין היתר את סטפני מקמהן המכריזה על האירוע עצמו ושאר הפרומו ברובו עוסק בהישגם של הנשים המתחרות באותו ערב וגם על נשות העבר שעשו שהשאירו את חותמם בארגון, יריבויות ביניהן ואת אשר השיגו עד כה, פתיחה יפה מאוד לתכנית.
בנוסף לכך, התכנית נפתחת בהופעתה של ניטה סטראוס ולהקתה, רוק אנד רול תמיד בא בטוב.

ליטה וטריש סטרדוס נגד אלישיה פוקס ומיקי ג'יימס (בליווי אלכסה בליס):

לאורך הדקות הראשונות של הקרב ליטה וטריש עושות סקוואש למיקי ואלישיה, הן מוכיחות שלמרות הזמן הרב שעבר מאז הפעם האחרונה שהיו בזירה, יש להן את זה ויש להן את זה בגדול.
לאחר דקות ארוכות בהן ליטה וטריש עם ידן על העליונה, מיקי ואלישיה לוקחות את היתרון ואף נראה שהקרב שליטה שלהן אך לאחר זמן קצר היתרון חוזר אל המתאבקות הוותיקות.
בשלב מסויים של הקרב, ליטה מתכננת לבצע את מהלך הסיום שלה, סלטה אחורית מהקורה העליונה אך בזמן שפוקס מסיחה את דעתו של השופט, אלכסה בליס מפילה אותה וליטה מוצמדת אך היא מסרבת להיכנע והקרב ממשיך ואף בשלב מסויים יוצא אל מחוץ לזירה כאשר מיקי ואלישיה מחליטות שנמאס להן והן עושות פעמיהן החוצה אך ליטה וטריש יוצאות אליהן ומתפתח ריב שוב.
בסופו של דבר, ליטה מבצעת את מהלך הסיום שלה על שני המתאבקות ששוכבות על הרצפה וטריש מנחיתה בעיטה אדירה לפניה של ג'יימס, מצמידה אותה לרצפה והן זוכות בקרב, קרב קצת ארוך אבל נחמד דווקא בתור התחלה.

פרומו של ניקי בלה לקראת הקרב שלה עם רונדה ראוזי: ניקי אומרת שהיא מקדישה את הקרב שלה לאמא של רונדה ראוזי, שהביאה לה את ההשראה לקרב זה, מה הקשר..? מה זה משנה, סקיפ.
לאחר פרומו זה מוצגות מתאבקות מההווה ומהעבר שמדברות על חשיבות אירוע זה.

באטל רויאל של 20 מתאבקות על קרב אליפות עתידי המובטח למנצחת:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הבנות מוצגות אחת אחת, די בזבוז זמן אבל היי, לפחות הן קיבלו את המינימום של הכבוד בכך שמציגים אותן אחת אחת אז אפשר עוד להבין.
מתאבקות עבר היו חלק גם מהקרב עצמו, ניתן היה לראות את קלי קלי, מישל מקול, מולי הולי, אייבורי, טורי ווילסון ואלנדרה בלייז (הכי הפתיע אותי האמת).
האייוקניקס (בילי קיי ופייטון רוייס) מלכלכות על המקום עצמו ועל המתאבקות ולא מפתיע למדי הן המודחות הראשונות של הקרב.

המנצחת הקרב הינה נאיה ג'קס, שלאחר הקרב אומרת כי היא מאחלת בהצלחה לניקי ולרונדה אך מי מהן שתנצח, שתהנה מהרגע כי לטענה "הוא לא ימשך יותר מידי".

לאחר מכן אנו רואים פרומו המציג את קבוצת "גירל אפ", קבוצה נשים ולה חברות קבוצה מכל העולם שלחק מהן אף מדברות ברקע על מעמד האישה וכ"ו, שאפו לארגון על האירוע הזה שנהיה טוב יותר מרגע לרגע.

גמר הטורניר לזכרה של מיי יאנג – טוני סטורם נגד יו שיראי:
לפני הקרב מוצג פרומו על 2 המתאבקות שהגיעו לגמר, המציג אותן.

לא סתם קראו לנשים האלה "העתיד של WWE", הגמר הזה לא ישכח בזמן הקרוב מאף אחד.
האתלטיות של שני המתאבקות מתבטאת יפה מאוד בזירה, הכימיה בין שניהן מעולה וזה קרב שאפשר לצפות בוא כמה פעמים ועדיין להתרשם כל פעם מחדש.
סטורם ושיראי נתנו מאה אחוז מעצמן בקרב ולא היססו להוציא את הקרב אל מחוץ לזירה כאשר בשלב מסויים, שיראי קפצה בסלטה אחורית מהקורה העליונה היישר אל סטורם שהייתה מחוץ לזירה אך זו השיבה מלחמה והנחיתה את שיראי על קצתה הזירה בעזרת סופלקס אחורי, קרב יפה מאוד שאפילו היה על גבול האקסטרים בשלב מסוים.
לאחר ששיראי נידתה לבצע סלטה נוספת לעבר סטורם, היא הניפה את הברכיים באוויר וביצעה את מהלך הסיום שלה, הטייגר בומב, אל עבר שיראי ההמומה ושמה את חותמה בקרב והייתה למתאבקת השניה שזוכה בגמר של הטורניר, כל הכבוד סטורם, זה מגיע לך.

פרומו נוסף מוצג בוא מדברות נשים מההווה ומהעבר על מקומם הרגון ועל העצמת הנשים בארגון.

רובי ריוט, ליב מורגן ושרה לוגן (קבוצת ריוט) נגד סשה בנקס, נטליה וביילי:

אחד מהקרבות היפים ביותר של הערב עד כה, שמוכיח שלא משנה כמה קרבות נראה של שתי הקבוצות, ביחד או לחוד, הן רק ירשימו אותנו כל פעם מחדש.
קבוצת ריוט לא מהססת להשתמש בכוחה הרב ולוקחת את היתרון כבר בתחילת הקרב כאשר ליב מורגן מנחיתה מתקפה אדירה לעבר נטליה, לאורך הקרב נראה שקבוצת ריוט היא השולטת וסשה וביילי לא השתתפו כל כך אך נטליה לא נשארה חייבת והחזירה מתקפה אדירה לא פחות וסשה בנקס הייתה השניה להיכנס ביחד עם רובי ריוט, מתאבקות שמכירות אחת את השניה טוב מאוד, הכימיה ביניהן הביאה לתגרה אדירה בין השתיים ובשלב מסוים הקרב יצא אל מחוץ לזירה כאשר סשה ניסתה לקפוץ אל עבר הקבוצה, שתפסה אותה מהאוויר הוטיחה אותה בעוצמה הדירה אל עבר קורת הקהל.
קבוצת ריוט השתמשה בכל ארסנל המהלכים שלה על סשה בנקס ובשניה שרובי ריוט עמדה לסיים את הקרב, ביילי נשכבה על סשה בנקס, מגנה על חברתה מלקבל את המהלומה הסופית, ריוט קפצה עם מרפק אדיר לעבר ביילי שספגה אותו וסשה בנקס לא נכנעה והקרב המשיך.
לבסוף, בסוף הקרב, נטליה וביילי הנחיתו את ליב מורגן על הרצפה ולאחר שנטרלו את רובי ושרה, סשה בנקס עשתה את המהלך המפורסם של האליל שלה, אדי גאררו ז"ל, ובעזרת קפיצת צפרדע מהקורה העליונה הביאה את הניצחון לקבוצה שלה, קרב אדיר של המתאבקות, כל הכבוד לארגון על שארגנו את הקרב הזה, שאפו.

קיירי סיין (C) נגד שיינה בזלר:
הקרב הינו על אליפות הנשים של NXT, בה מחזיקה קיירי סיין.
קרב מאוד אינטנסיבי בין שני המתאבקות, בזלר שלא שכחה את ההפסד שלה לסיין, הפסד שגם קטע את רצף הניצחונות שלה, הנחיתה מתקפה אדירה לעבר "הנסיכה של הקפטן" והיכתה בה בחוזקה אדירה, מדגימה את עברה בMMA.
סין לא נשארה חייבת והוכיחה שהאליפות אצלה מסיבה טובה מאוד והנחיתה מתקפת נגד לעברה של בזלר.
בשלב מסויים של הקרב, בזלר קיפלה את ידה של סיין ובקפיצה אדירה נחתה עליה, עד כדי כך שהיה נראה שסיין נפצעה אך האלופה סירבה להיכנע והקרב המשיך.
בשלב מסוים הקרב יצא לבחוץ כאשר סיין הנחיתה מכות אדירות לעבר בזלר ואף הטיחה אותה במדרגות אך בזלר לא נשארה חייבת ועשתה לה את אותו הדבר והיה נראה שהיתרון הוא של שיינה וכך זה נשאר למרבית הקרב.
בקטע מסוים, סיין עלתה על הקורה העליונה בניסיון לבצע את מהלך הסיום שלה על בזלר, שהייתה שרועה על הרצפה אך זו התגלגלה החוצה וסיין קפצה אליה למרות הכל ושניהם נחתו בחוזקה ברצפה, לאחר תגרה שקרתה ביניהן, בזלר העיפה את סיין אל עבר חברותיה בקהל, חלק מהקבוצה של שיינה בזלר, הן התערבו לטובתה (או לפחות ניסו) ללא ראיית השופטת ויצרו הסחת דעת שגרמה לבזלר לנעול חניקה אחורית אל עבר האלופה, שלאחר מספר דקות של ניסיון התנגדות, איבדה את הכרתה, מה שגרם לשופטת לסיים את הקרב ולהכתיר את שיינה בזלר כאלופת הנשים החדשה של NXT, קרב יפה מאוד בין השתיים שמוכיח שיש לנו עוד הרבה לראות מהיריבות הזאת.

בקי לינץ' (C) נגד שרלוט פלייר:
הקרב הינו על אליפות הנשים של סמאקדאון לייב, בה מחזיקה בקי לינץ'.
לפני הקרב אנו רואים פרומו יפה מאוד (הכי יפה בערב) על היריבות של שרלוט ובקי בשבועות האחרונים שלפני הקרב.

הקרב המושקע ביותר של הערב, הראשון בהיסטוריה של הארגון בו התחרו נשים בקרב "האחרונה שעומדת" וזה ללא ספק יזכר בדפי ההיסטוריה.
בקי ושרלוט, החברות הטובות ביותר לשעבר, הוציאו עשן אחת מהשניה בקרב הזה כבר בהתחלה, המתאבקות לא היססו להשתמש בנשקים הכוללים מקל, שולחנות, כיסאות ואפילו סולמות.
בקי לקחה את היתרון בתחילת הקרב לאחר שתקפה בחוזקה את שרלוט, השתמשה בכיסא ברזל והטיחה אותו בגבה של הטוענת לכתר אך המלכה לא נשארה חייבת והנחיתה מהלומות בחזרה על האירית הקשוחה.
שני המתאבקות סירבו להיכנע לספירה של השופט והקרב היה בורטאלי למדי, במהלך הקרב אף השתמשה בקי בערמה של כיסאות בכדי לנסות להטיח את שרלוט עליהם אך זו התחמקה והפילה בסופלקס אדיר את בקי היישר אל עבר הערמה, מבטי הכאב של שני הלוחמות לא היססו לבוא והיה נראה שזו לא יעצר כאן, וזה בהחלט לא נעצר שם.
שרלוט פלייר, במטרה לסיים את הקרב, השתמשה בסולם בכדי לתפוס בו את רגליה של בקי, לאחר שעשתה זאת, שילבה אותם והשתמשה בהכנעה שלה תוך כדי שרגליה של בקי תפוסות בסולם, בכל האולם היה ניתן לשמוע את זעקות הכאב של לינץ' אך למרות זאת היא הביסה את ספירת השופט והקרב המשיך.
לאחר שלקחה את היתרון שוב, בקי המתוסכלת ניסתה בשלב מסוים ללכת ולקחה איתה אל האליפות, בעודה עוברת בקהל רצה אליה שרלוט והחלה לתקוף אותה, מוודאת שהקרב ימשיך.
בקי ניסתה לקחת שוב את היתרון והחליטה לסיים את הקרב והחלה תוקפת באזכריות את שרלוט בעזרת אגרופים ומרפקים אדירים ואף לקחה מספר כיסאות של שדרניםף כיסאות ברזל ואפילו שולחן וקברה את שרלוט תחתם, אך "המלכה" לא וויתרה בקלות ובשארית הכוחות שלה עמדה, מעיפה את הערמה מעליה והחלה לתקוף את בקי בעזרת מקל.
לבסוף, שרלוט הניחה את בקי על שולחן ועלתה אל הקורה העליונה ובעודה מתכוננת לסלטה אחורית נוספת, כזאת שתסיים את הקרב, בקי רצה אליה והנחיתה אותה אל עבר השולחן בעזרת פאוורבומב מהקורה העליונה, שרלוט התרסקה אל השולחן ולא הצליחה לנצח את הספירה של השופט, שספר עד 10 ובקי לינץ' נשארה אלופה, קרב אדיר שכיף היה לצפות בוא, כל הכבוד לשני המתאבקות על ההופעה היפה שנתנו.

רונדה ראוזי (C) נגד ניקי בלה:
הקרב הינו על אליפות הנשים של ראו, בה מחזיקה רונדה ראוזי.
לפני הקרב אנו רואים פרומו המציג את רונדה ראוזי ואת היריבות שהתפתחה בינה לבין התאומות בלה, ובלבד ניקי.

לאחר שלכלכה עליה עד עכשיו, ניקי בלה רוצה להוסיף עוד תואר אליפות לרקורד שלה אבל ראוזי, שהייתה מאופקת עד עכשיו, שחררה את כל המעצורים שלה בזירה, וכבר בתחילת הקרב שיחקה עם ניקי והטיחה אותה לכל עבר, מציגה את כוחה האדיר לעברה.
לעומת קרבות אחרים של ראוזי, דווקא השליטה הייתה ברוב הזמן בצד ההפוך, ניקי החזירה מלחמה יפה מאוד לאלופת הUFC לשעבר והיתרון היה אצלה יחסית לזמן ארוך, מוכיחה שוב פעם כי היא לא פחות קשוחה מרונדה.
ברי, אחותה של ניקי, אף התערבה בשלב מסויים בקרב והטיחה את ראוזי לעבר קורת הברזל החיצונית אך זה אל עצר את ראוזי מלקחת את היתרון אל ידיה וכאשר ניקי הייתה בקורה עליונה, חושבת על מהלך אקסטרים משלה, תפסה אותה ראוזי והשליכה אותה אל עבר הזירה ושניה אחת לאחר מכן נעלה עליה את מהלך ההנעה שלה, בריח היד, לניקי לא היה שום אפשרות לברו והיא נכנעה לבסוף לראוזי, ששמרה על האליפות בידיה.

אירוע מושקע מאוד ובאמת רואים בו את העצמת הנשים, הן בארגון והן מחוצה לו, אולי אפילו זה יהפוך לאירוע שחוזר על עצמו כל שנה, ימים יגידו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית